Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@12:28:39 GMT

هیچ کدام از صنایع بزرگ به بهره برداری نرسیده است

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۲۱۵۲۳

هیچ کدام از صنایع بزرگ به بهره برداری نرسیده است

نماینده مجلس شورای اسلامی تربت جام عنوان کرد: صنعت در منطقه با بحران روبرو است و هیچ کدام از صنایع بزرگ به بهره برداری نرسیده است و حتی اگر این واحد ها به بهره برداری هم برسد بحران بیکاری منطقه حل نمی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جام روز، جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده مجلس شورای اسلامی تربت جام ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که در محل سالن شهید نصیری فرمانداری برگزار شد با تسلیت فرا رسیدن 14 خرداد سالروز رحلت بنیان گذار جمهوری اسلامی گفت: دفاع از ارزش های انقلاب، امام خمینی(ره) و شهدا با ظاهر سازی نمی شود و نظام جمهوری اسلامی یادگار امام خمینی(ره) و 250 هزار شهید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویبا اشاره وضعیت صنایع تربت جام عنوان کرد: کشور به 500 میلیارد دلار نیاز دارد تا بتواند بایستد و صنعت در منطقه با بحران روبرو می باشد و هیچ کدام از صنایع بزرگ به بهره برداری نرسیده است وحتی اگر این واحد ها به بهره برداری هم برسد بحران بیکاری منطقه حل نمی شود و لازم است به دنبال صنایع کوچک واشتغال زایی خانگی حرکت کنیم تا مشکل بیکاری حل شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی تربت جام با اشاره به ایجاد صنایع پتروشیمی در بخش صالح آباد این شهرستان عنوان کرد: با وجود صنایع گاز و نفت در سرخس و همسایگی با سد دوستی به دنبال تاسیس صنایع پتروشیمی در این بخش هستیم تا بتوانیم ظرفیت بخش ترانزیتی مرز صالح آباد را فعال کنیم.

رحیمی با اشاره به اقدامات انجام شده کارگروه زمین های مرزی تصریح کرد: در ارتباط با استفاده مرزنشین ها و کشاورزان از زمین های مرزی تجدید نظر شده است تا کشاورزان بتوانند از زمین های مرزی بهرمند شوند.

وی با اشاره به طرح حذف اعدام قاچاقچیان مواد مخدر در مجلس افزود: این طرح بزودی در صحن علنی مجلس به رای گذاشته می شود که یک حرکت ماندگار و غیر قابل تصور برای کسانی که زیر حکم اعدام هستند رخ می دهد.

نماینده مجلس شورای اسلامی تربت جام با اشاره به اقدامات انجام شده برای شهرستان شدن صالح آباد ابراز داشت: کلیه مجوزها گرفته شده است و منتظر تشکیل هیئت دولت در خصوص تقسیمات کشوری هستیم که با اعلام شهرستان شدن این بخش صالح آباد از بن بست و ظلم تاریخی عبور کند.

رحیمی با اشاره به روند برگزاری انتخابات یادآورشد: انتخابات با حضور بیش از 40 میلیون ایران به دشمن ایران پیام داد که این کشور پای آرمان های انقلاب خود ایستاده است و این ظرفیت اسلامیت و مردمی بودن نظام دشمن را مایوس کرد.

وی ابراز داشت: دولت جدید با تعامل با مجلس به تشکیل کابینه جوان تر اقدام کند تا بتواند به قول های و برنامه هایش عمل کند و فضای جامعه با تغییر رویکرد با امید بیشتر به آینده به حرکت خود ادامه دهد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۲۱۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح هادی ۹ روستا در ارومیه به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  امروز طرح هادی و آسفالت معابر ۹ روستا به صورت همزمان از روستای گوزگوند با حضور فرماندار ارومیه و مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی به افتتاح رسید.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی در آیین بهره‌برداری از این پروژه‌ها گفت: میزان ۱۳۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی و ‌قیر یارانه‌ای برای اجرای طرح هادی و آسفالت‌ریزی معابر این روستاها هزینه شده است.

علیرضا مقدم با اشاره به برنامه دولت سیزدهم در واگذاری زمین برای احداث مسکن جوانان بیان کرد: در راستای تحقق اهدا زمین به جوانان و اهالی روستا، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نظر دارد با شناسایی زمین‌های ملی اقدامات لازم را انجام دهد.

وی‌ ادامه داد: با توجه به پهنه بندی زلزله و وجود خطرات طبیعی، اهالی روستان می‌توانند با استفاده از تسهیلات بهسازی مسکن روستایی نسبت به مقاوم سازی و بهشازی منازل خود در‌جهت کاهش بلایای طبیعی اقدام کنند.

مقدم با بیان اینکه اجرای طرح ‌های عمرانی در روستاها هزینه زیادی در بردارد افزود: از اهالی می‌خواهیم که در حفظ و نگهداری از طرح‌های عمرانی بستر طرح هادی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

 

دیگر خبرها

  • زمینه تکمیل و بهره‌برداری از مونوریل قم فراهم شده است
  • بهره‌برداری از مرحله یک خط ۳ مترو مشهد؛ شاید تا مرداد
  • بهره‌برداری از معدن تاش تعیین تکلیف شود
  • امیدواریم فاز یک خط ۳ قطار شهری مشهد تا مردادماه به بهره‌برداری برسد
  • فاز یک خط ۳ تا مرداد بهره‌برداری شود
  • فاز یک خط ۳ تا مردادماه بهره‌برداری شود
  • فاز یک خط ۳ مترو مشهد تا مردادماه بهره‌برداری شود
  • طرح هادی ۹ روستا در ارومیه به بهره‌برداری رسید
  • اجرای ۱۲ طرح عمرانی و زیربنایی در منطقه آزاد ماکو
  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۳