Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هیئت بازرسی در دانشگاه علوم پزشکی ومنابع طبیعی ساری مستقر است. به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی بازرسی‌کل استان مازندران، هیئت بازرسی از تاریخ ۱۱ - ۰۲ - ۱۳۹۶ لغایت ۰۵ - ۰۴ - ۱۳۹۶ در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری مستقر است.
چنانچه کارکنان وشهروندان درخصوص عملکرد و اقدامات این دستگاه اجرایی شکایت یا اعلاماتی دارند، می‌توانند به هیئت بازرسی مستقر (به آدرس: ساری- جاده فرح آباد- دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی- روبروی یادمان شهدا- ساختمان سازمان مرکزی دانشگاه- طبقه دوم- اتاق ۲۰۱۳) مراجعه یا با شماره تلفن گویای ۱۳۶ و یا با شماره تلفن ۳۳۶۸۸۰۸۵ - ۰۱۱ تماس حاصل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ضمناً؛ سامانه رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی کل کشور به نشانی اینترنتی http://shekayat.bazresi.ir آماده دریافت شکایات و اعلامات شهروندان در این زمینه است.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۲۱۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش ملی اهدای اسناد و منابع کهن

مردم می‌توانند با اهدای اسناد، دست نوشته‌ها، دستخط ها، فیلم ها، عکس ها، اعلامیه ها، کتاب‌های خطی، چاپ سنگی یا سربی، کتاب‌های نادر و نفیس و مجموعه‌های خانوادگی در این پویش مشارکت کنند.

تسهیل در دسترسی پژوهشگران داخلی و خارجی به منابع، فعالیت‌های علمی و پژو هشی و تقویت تعامل جمهوری اسلامی ایران با جامعه فرهنگی و علمی خارج از کشور و فدراسیون‌های بین المللی علمی و تخصصی از اهداف راه اندازی این پویش است.

سامانه https://nlai/crowdsourcing و شماره تلفن ۰۲۱۲۲۲۵۸۷۳۵ و ۰۲۱۸۱۶۲۵۳۲۰ برای اهدای منابع سندی و شماره تلفن‌های ۰۲۱۸۱۶۲۳۲۴۰ یا ۰۲۱۸۱۶۲۳۱۵۴ برای اهدای منابع کتابخانه‌ای در نظر گرفته شده است.

اسناد ملی هر کشور گنجینه‌ای گرانبها و پلی میان گذشته و آینده آن کشور است، سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران هم امین و حافظ تاریخ تمدن ایران زمین است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • حقابۀ لرستان فدای بازی سیاسی شد/ کشاورزان مهاجرت کرده‌اند
  • عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاه‌ها می‌شود
  • استقرار ۱۸ تیم اطفای حریق در مناطق حفاظت شده کرمانشاه
  • اجرای پویش ملی اهدای اسناد و منابع کهن
  • عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاهها می‌شود
  • ۴۷ درصد زایمان‌های استان همدان طبیعی است
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • استقرار حاکمیت شرکتی برای پذیرش در فرابورس الزامی شد