Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلیبی‌باک؛ بخش مهمترین عناوین مجلس:


عضو فراکسیون ولایت مجلس گفت: انتخابات هیات رئیسه مجلس از نتایج انتخابات ریاست جمهوری تبعیت نکرد و ثابت شد که نمی توان گفتمانی را حذف کرد.

حمیدرضا فولادگر در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص انتخابات هیات رئیسه مجلس گفت: اگر در انتخابات یک گفتمانی رای می آورد و گفتمان دیگر رای نمی آورد به معنای حذف گفتمان سیاسی رقیب از صحنه سیاسی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انتخابات هیات رئیسه مجلس از نتایج انتخابات ریاست جمهوری تبعیت نکرد و ثابت شد که همه گفتمان ها در مجلس مشارکت دارند و نمی توان گفتمانی را حذف کرد.

عضو فراکسیون ولایت مجلس ادامه داد: در انتخابات هیات رئیسه ۹ نفر ازاعضای فراکسیون ولایت و ۳ نفر از فراکسیون امید وارد هیات رئیسه شدند.

فولادگر ادامه داد: بیش از ۴۰ درصد مردم در انتخابات ریاست جمهوری به رئیس جمهور منتخب رای ندادند و که باید دولت در برنامه های آتی خود این واقعیت را بپذیرد.

وی تاکید کرد: مخالفان دولت دیگر جمع محدودی نیستند که با عناوین خاصی بتوان آن ها را از جامعه حذف کرد این اقلیت قوی بیش از ۴۰ درصد هستند . این اقلیت قوی در مجلس هم حضور دارند و همانطور که مجلس نیز در انتخابات هیات رئیسه این اقلیت قوی را پذیرفت دولت هم باید این واقعیت را در معرفی کابینه و بدنه اجرایی خود بپذیرد این اقلیت قوی قابل حذف شدن نیستند و دولت باید به حساسیت ها و دغدغه های آن ها توجه کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در انتخابات نواب رئیس قرار بود، فراکسیون ولایت شامل فراکسیون های مستقلین و نمایندگان ولایی به صورت فراکسیونی عمل کنیم و ۲ نامزد نائب رئیس از سوی فراکسیون ولایت و دو نامزد نائب رئیسی از سوی فراکسیون امید معرفی شوند.اما در صحن علنی مجلس به گونه ای تبلیغ شد که ۲ نامزد نائب رئیسی که از سوی فراکسیون ولایت معرفی شدند از فراکسیون های جداگانه مستقلان و نمایندگان ولایی هستند این موضوع در رای این دو نفر تاثیر گذاشت.

وی ادامه داد: برخی از دوستان علی رغم اینکه عضو فراکسیون ولایت بودند به کاندیدای فراکسیون امید رای دادند.البته افراد کاندیدا هم موثر بودند برخی از این کاندیدا ها زمینه های شخصی داشتند که در اقبال نمایندگان به آن ها تاثیر داشت.


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۲۲۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه تولیدات داخلی در پروان

مسئولان ریاست صنعت و تجارت ولایت پروان از برگزاری نمایشگاه سه روزه تحت عنوان «عالیست افغانیست» در این ولایت خبر داده می‌گویند که به مدت سه روز در ۱۵۰ غرفه محصولات تولیدات داخلی برای بازدیدکنندگان به نمایش‌ گذاشته شده است.

این نمایشگاه که از سوی ریاست صنعت و تجارت ولایت پروان در هماهنگی بخش خصوصی برگزار گردیده است برای مدت سه روز به روی بازدید کنندگان باز می‌باشد.

مسئولان این ریاست می‌گویند که در این نمایشگاه اجناس تولیدی کشور از تمام بخش‌های تولیدی در بیش از ۱۵۰ غرفه به نمایش گذاشته شده و ۳۰ غرفه‌ آن در مکان خاصی برای خانم‌ها نیز در نظر گرفته شده است.

از سویی هم شماری از شرکت کنندگان در این نمایشگاه می‌گویند، طالبان زمینه تمام سرمایه گذاری‌ها را برای بخش‌ خصوصی در این کشور مهیا کرده تا از این طریق کشور را به‌سوی خودکفایی سوق دهند.

همچنین صنعت کاران راه اندازی این نمایشگاه ها را در توسعه کارشان مفید دانسته خواستار سهولت‌های بیشتر در امر حمایت و رفع نیازمندی‌های شان شدند.

در این نمایشگاه، تولیدات و محصولات وطنی شامل صنایع دستی، خامک دوزی، گلدوزی، محصولات زراعتی، غذاهای محلی برای سه روز به نمایش گذاشته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • حضور در انتخابات از پشت میله‌های زندان؟
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • برگزاری نمایشگاه تولیدات داخلی در پروان
  • وضع جرایم ۲ تا ۴ میلیارد تومانی در فوتبال بدون مصوبه هیات رییسه! / تاج فقط تماشا می‌کند!
  • انتقاد تلویحی یک اصولگرا از مدیریت قالیباف بر مجلس /عملی نشدن وعده های دولت رئیسی تقصیر هیات رئیسه است
  • منحنی محبوبیت ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری نزولی شده/ بایدن کم کم در نظرسنجی ها بالاتر می رود
  • احتمال وقوع سیلاب در ۲۹ ولایت افغانستان
  • درخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره
  • برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت رئیسه هیات ورزش دانش آموزی استان قم
  • ماراتن ریاست در بهارستان