Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-08@21:04:46 GMT

زیارت پیکرهای شهدای تازه تفحص شده غواص

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۲۲۸۸۳

زیارت پیکرهای شهدای تازه تفحص شده غواص

علاقه‌مندان و عاشقان راه و رسم شهادت می‌توانند از امروز و تا تاریخ 16 خرداد، از ساعت 13 الی 18 در معراج الشهدای تهران به زیارت پیکرهای شهدای تازه تفحص شده بپردازند.
به گزارش جهان نيوز، طبق اعلام معراج الشهدای تهران، علاقه‌مندان به زیارت پیکرهای مطهر شهدای تازه تفحص شده و 3 شهید غواص دست بسته می‌توانند از امروز پنج‌شنبه (11 خرداد) الی سه‌شنبه (16 خرداد) بعد از نماز ظهر و عصر تا ساعت 18 به معراج الشهدا مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معراج الشهدای تهران واقع در خیابان وحدت اسلامی، ضلع جنوبی پارک شهر، انتهای خیابان بهشت، کوچه معراج است و نزدیکترین مترو به این مکان، مترو امام خمینی (ره) می‌باشد. گفتنی است، پیکرهای مطهر 6 شهید بزرگوار که 3 تن از این شهدا غواصان دست بسته عملیات کربلای 4 هستند و در عملیات اخیر تفحص به همراه 135 شهید وارد میهن اسلامی شدند، برای زیارت مشتاقان، داخل ضریح معراج شهدای تهران قرار خواهند گرفت.
منبع:خبرگزاری دفاع مقدس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۲۲۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس رسانه ملی با خانواده شهید داریوش رضایی نژاد دیدار کرد

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان جبلی صبح روز چهارشنبه در این دیدار گفت: پیشرفت‌های امروز کشور مرهون خون شهداء به ویژه شهدای هسته‌ای است.

وی گفت: شهید رضایی نژاد یکی از شهدای برجسته هسته‌ای کشور می‌باشد که با حمایت استانداری باید کمک کنیم هم شهید رضایی نژاد و هم شهدای زمین فوتبال چوار در قالب هنر با کمک همکاران در رسانه استانی بیشتر معرفی شوند.

کد خبر 6100309

دیگر خبرها

  • ۲۰ شهید و مجروح در تازه‌ترین حمله اسرائیل به شهر رفح
  • ۵۲ شهید غریب در همدان شناسایی شد
  • رییس رسانه ملی با خانواده شهید داریوش رضایی نژاد دیدار کرد
  • محفل انس با قرآن در آبدان برگزار شد
  • هویت شهید گمنام در تبریز شناسایی شد
  • ۵ کتاب شهدای شهرستان بهارستان رونمایی شد
  • مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد
  • بلوار شهدای غواص تبریز به دوربین ثبت سرعت مجهز می‌شود
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود