Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتسال ارژن شیراز می‌گوید باوجود آغاز تمرینات این تیم، اعلام شده است که مجددا تمرین را تعطیل کنند!

حمید کمالی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت تیم فوتسال ارژن شیراز گفت: آقای کریمی مدیر باشگاه اعلام کردند کار را شروع کنیم. ما هم دو جلسه تمرین کردیم ولی به یکباره باز دستور آمد که تمرینات تعطیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علت آن هم نبود بودجه و مسائلی مالی است.

وی افزود: ما چهارشنبه و پنجشنبه تمرین کردیم ولی دیشب تماس گرفتند و گفتند دیگر تمرین نکنیم تا ببینیم شرایط چطور می شود. هیچکس تکلیفش را نمی داند. بعضی از مسئولان استان مصاحبه کرده اند و گفته اند ارژن امسال با قدرت در لیگ برتر شرکت می کند. فکر می کنم با این شرایط با قدرت در لیگ شرکت می کنیم برای سقوط نکردن و نیفتادن!

سرمربی تیم فوتسال ارژن تاکید کرد: تیم ما به یک بودجه کوچک نیاز دارد تا کارش را شروع کند. جلساتی هم با مدیر ورزش و جوانان استان برگزار شده است. قرار است تا یکی، دو روز آینده تصمیماتی گرفته شود.

کمالی در پایان گفت: فعلا منتظریم تا ببینیم چه می شود. بنده با ارژن قرارداد دو ساله دارم و باید در این تیم بمانم وگرنه قصد نداشتم به کارم در ارژن ادامه بدهم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۲۳۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سینما‌ها عصر جمعه تعطیل می‌شوند

سینما‌های سراسر کشور، به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) از عصر جمعه تا صبح یکشنبه تعطیل می‌شوند.

بنا بر این گزارش، سینما‌های سراسر کشور از ساعت ۱۷:۳۰ روز جمعه تعطیل شده و در تمام روز شنبه، هیچ فیلمی نمایش نمی‌دهند. فعالیت سینما‌ها از صبح یکشنبه به حالت عادی بازمی‌گردد.

هم‌اکنون فیلم‌های مست عشق، سال گربه، تمساح خونی، بی‌بدن، آسمان غرب، آپاراتچی، ایلیا جستجوی قهرمان، نوروز و پرویزخان به روی پرده هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • چرا چپ دست یا راست دست به دنیا می‌آییم؟
  • حمید طیبی: در ازبکستان قدرت خود را به رخ فوتسال جهان خواهیم کشید
  • سینما‌ها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد
  • شمسایی با قدرت ادامه می دهد/فضای خوبی در تیم ملی فوتسال وجود دارد
  • کدام نمایندگان جلسه مجلس را تعطیل کردند؟
  • چرا مدارس خوزستان تعطیل شدند ؟
  • «روز کارگر» تعطیل رسمی است
  • جلسه بودجه به حدنصاب نرسید و تعطیل شد+اسامی غایبان
  • تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود