Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@02:23:23 GMT

تردد موقت خودروها از زیرگذر 15 خرداد ورامین

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۲۳۸۲۲

تردد موقت خودروها از زیرگذر 15 خرداد ورامین

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران ، ساعت 4 صبح امروز موانع خیابان بلوار شهید قدوسی ورامین جهت ورود خودرو ها به زیرگذر 15 خرداد ورامین برداشته شد تا بنا بر انچه که مسئولان ورامین اعلام کردند فعلا مردم بتوانند از این زیر گذر برای کاهش ترافیک استفاده کنند.

پروژه ساخت زیرگذر 15 خرداد ورامین داستان عجیبی را در 6 ماه گذشته داشته است پروژه ای که به اجبار برای افزایش خطوط راه اهن در حوزه شهر ورامین جایگزین پل 15 خرداد شد که بر روی ریل راه اهن شرق کشور وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این پل خاکی روی ریل راه اهن ساخته شده بود و عملا شهر ورامین را به دو بخش تقسیم کرده بود و مردم کارخانه قند را در یک بن بست محصور کرده بود .

ابتدا که وزیر راه در دیماه سال گذشته دستور اجرای زیر گذر را صادر کرد شورای شهر ورامین اجازه تخریب پل را نداد و مدعی شد باید ابتدا راه های جایگزین ایجاد شود و سپس تخریب پل اغاز شود

با حل اختلافات تخریب پل اغاز شد و با ایجاد دو مسیر موقت مردم شاهد حذف پل و جایگزینی زیر گذر بودند و در این میان برای اولین بار در ورامین هم شاهد تابلوی روز شمار برای یک پروژه هم بودند.

در حالی اعداد روزهای تابلو کمتر می شد که هیچ اثری از رشد محسوس پروژه مشاهده نشد و عاقبت تابلوی روز شمار عدد صفر را نشان داد اما پروژه افتتاح نشد.

گفتنی است پیمانکار که 1 ماه تاخیر در افتتاح پروژه داشت با نصب بنر به مردم وعده داد تا 3 خرداد 96 زیر گذر را افتتاح کند اما این بار شهرداری مانع اجرای پروژه شد چرا که اعتقاد داشت مجری پروژه سرعت را فدای کیفیت کرده است.

شهرداری در چند مورد حق داشت چرا که رمپ ها و دور برگردان های بالای زیر گذر اصلا استاندار نبود و اسفالت هم بدون زیرسازی در حال انجام بود و هر شهروندی متوجه می شد که سرعت فدای کیفیت شده است .

در هر صورت با دستور فرماندار ورامین بار دیگر پروژه اغاز شد و در حالی صبح امروز مسیر بر روی خودروها باز شد که هنوز رو گذر ها و رمپ ها اماده نیست و حتی کارگران در حال کار عمرانی هستند.

فرماندار ورامین و شرکت راه اهن با انتشار اطلاعیه های این بازگشایی را افتتاح ندانستند و فقط کاهش بار ترافیکی خیابان شهید قدوسی را عامل بازگشایی اعلام و افتتاح رسمی را منوط به امده سازی کامل و حضور مسئولن کشوری دانستند.

روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران در این اطلاعیه ضمن قدردانی از همراهی مردم شهیدپرور ورامین در احداث پل زیر گذر ۱۵ خرداد از مهیا شدن امکان عبور و مرور از این پل به منظور رفاه حال و تسهیل شرایط از تاریخ ۱۲ خردادماه سالجاری خبرداد.

دراین اطلاعیه آمده است؛ با توجه به اتمام عملیات احداث پل زیرگذر ۱۵ خرداد در شهرستان ورامین ضمن قدر دانی و تشکر از همراهی و صبوری مردم شهید پرور ورامین در طول اجرای این پروژه، به منظور تسهیل در عبور و مرور مردم منطقه و رفاه حال این عزیزان از تاریخ ۱۲ خردادماه سالجاری نسبت مهیا شدن امکان عبور و مرور از این پل زیرگذر خواهد کرد .

افتتاح رسمی این پل زیرگذر بعد از انجام اقدامات تکمیلی با حضور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی انجام خواهد شد.

در هر صورت پروژه ای که می توانست افتخار مسئولان ورامین باشد و حتی ان را به نام خودشان مصادره کنند این روزها هیچ کس از جمله شهرداری و فرمانداری و حتی خود مجری طرح به دلیل اشکالات فنی و عمرانی حاضر نمی شوند افتخارش را بر عهده بگیرند.

عکاس: رضا دهقان

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۲۳۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی

جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی  پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان آبرسانی در ۶٠٠ روستا در آذربایجان غربی در حال اجراست که ۱۶۵ روستا از آنها در شهرستان بوکان در جنوب استان واقع شده است.

سرهنگ تقی نجمی ادامه داد: در طول یک سال گذشته ۵٠ هزار بسته معیشتی توزیع، ۵۵١ جهیزیه به نوعروسان مناطق محروم اهدا، ١۵ باب مسکن مددجویان احداث و ١۵ پروژه آبرسانی افتتاح شده است.

وی از فعالیت  ۶١٠٠ گرو‌ه  جهادی در سطح استان خبر داد و افزود: با یاری این گروه های جهادی در یک سال گذشته یک هزار و ۶۰۶ فرصت شغلی ایجاد شده،  ٢٢٠ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در حوزه اقتصاد مقاومتی پرداخت و  ۴ هزار ٢۵٠ دوره آموزشی کارآفرینی برگزار شده است.

جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی تاکید کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، رزمایش جهادگران فاطمی، افتتاح ٧٠ طرح اقتصاد مقاومتی با اعتبار ١٢ میلیارد تومان، مرمت ۶۵ واحد روستایی، برپایی میز خدمت در مناطق محروم، اعزام اکیپ‌های پزشکی و دامپزشکی، دیدار جهادگران با مقام عالی استان، افتتاح ٩ کیلومتر راه روستایی بین مزارع، افتتاح نمایشگاه مقاومتی در کل شهرستان‌ها، واگذاری ١٠ هزار تن قیر رایگان به روستاها، افتتاح ۵ پروژه ورزشی و چندین طرح و پروژه در هفته گرامیداشت بسیج سازندگی در دستور کار قرار گرفته است.

سرهنگ نجمی اظهار کرد: یکی از مأموریت‌های مهم مجموعه سپاه محرومیت زدایی و بسیج سازندگی است که اقدامات خوبی در سطح استان در حال انجام است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • جزئیات اجرای زیرگذر میدان سپاه اعلام شد
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد
  • پایان ۳۹ سال غربت/ تشییع پیکر معلم شهید در ورامین
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید
  • عزاداری ورامینی‌ها در سالروز شهادت امام صادق (ع) + فیلم
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه