Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-طناز طباطبایی می‌گوید عوامل «ویلایی‌ها» در اختتامیه جشنواره فجر سال گذشته در اعتراض به ناداوری‌ها از گرفتن جوایز خود انصراف دادند و به نظر می‌رسد فشارهای اخیر برای قربانی کردن این فیلم در اکران پاسخی است به آن انصراف.

طناز طباطبایی در صفحه اینستاگرامش نوشت: «فشار برای اتمام زودهنگام اکران فیلم دفاع مقدسی «ویلایی‌ها»/ قربانی شدن، نتیجه انتقاد به جشنواره دولت

استقبال مردمی از فیلم سینمایی «ویلایی‌ها» در روزهای اخیر با افزایش حمایت چهره‌ها و رسانه‌ها روند صعودی گرفته است و افزایش شیب فروش نشان‌دهنده کشف این فیلم تحسین شده توسط مردم و افزایش استقبال مخاطبان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال شنیده‌ها حاکی است فشارها برای اتمام اکران این فیلم توسط شورای صنفی نمایش به واسطه اعضایی از آن که ارتباط فراوانی با دولت دارند افزایش پیدا کرده است.

عوامل این فیلم در اختتامیه جشنواره فجر سال گذشته در اعتراض به ناداوری‌ها از گرفتن جوایز خود انصراف داده بودند و به نظر می‌رسد فشارهای اخیر برای قربانی شدن این فیلم در اکران پاسخی به انتقادات عوامل فیلم در جشنواره سال گذشته دولت به حساب می‌آید.»

«ویلایی‌ها» فیلمی به کارگردانی منیر قیدی، نویسندگی منیر قیدی و ارسلان امیری و تهیه‌کنندگی سعید ملکان است که نخستین بار در سی‌و‌پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و از روز چهارشنبه 20 اردیبهشت به اکران عمومی درآمده است.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۲۳۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در دیداری حساس و مهم از هفته سی و چهارم رقابت‌های سری آ ایتالیا، امروز عصر و در استادیوم دیه‌گو آرماندو مارادونا، تیم فوتبال ناپولی میزبان رم بود. قهرمان فصل قبل گذشته مسابقات که در وضعیت عجیبی به سر می‌برد، در رتبه هشتم ایستاده و رم برای قطعی کردن سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کرد.

در این رقابت حساس ایتالیایی، سردار آزمون موفق شد، در دقیقه ۵۹ بازی برای تیمش پنالتی بگیرد، که این پنالتی با ضربه دیبالا تبدیل به گل شد.همچنین تامی آبراهام موفق شد با گل در دقیقه ۸۸ بازی، تیمش را از شکست نجات دهد.

در ترکیب ناپولی، ماتیاس اولیورا در دقیقه ۶۴، و ویکتور اوسیمن در دقیقه ۸۴ این رقابت موفق به گلزنی برای ناپلی ها شدند و بدین ترتیب این رقابت حساس ایتالیایی با نتیجه تساوی به پایان رسید.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900751

دیگر خبرها

  • مورد عجیب بودجه جامعه‌المصطفی؛ بیشتر از بودجه دانشگاه‌های علم و صنعت و علامه طباطبایی!
  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد
  • چگونه کودکانی قد بلند داشته باشیم؟
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • پیش‌بینی تازه درباره قیمت ارز، طلا، مسکن و خودرو
  • رابطه این فیلم ایرانی با ماجرای قتل بابک خرمدین
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • روایتی از تشابه ماجرای بابک خرمدین با فیلمی که نامش تغییر کرد
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم