Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان : رهبر معظم انقلاب اسلامی تربیت شده مکتب فکری و اعتقادی امام خمینی (ره) است.

به گزارشخبرگزاری صدا و سیمامرکز زنجان ؛ حجت الاسلام ولمسلمین خاتمی گفت : امام خمینی (ره) حضرت آیت الله العظمی خامنه ای را مجاهدی نستوه ، معلمی آموزنده در محراب و خطیبی توانا در خطبه ها معرفی کردند و فرمودند ایشان همواره فردی متعهد و مبارز در خط مستقیم اسلام و عالم به دین و سیاست بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تسلیت سالروز رحلت امام خمینی (ره) به 14 خرداد 1368 اشاره کرد و گفت : ده سال بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سکاندار کشتی انقلاب اسلامی ، امام خمینی (ره) بعد از تثبیت قوای سه گانه ، نیروهای نظامی و انتظامی و سایر ارگان ها با سربلندی با دنیای فانی وداع کرد.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با این منطق جاودان که با رحلت ایشان قطار انقلاب نباید از حرکت بایستد رحلت فرمودند گفت : امسال با توجه به تقارن سالروز رحلت امام (ره) با ماه مبارک رمضان مردم انقلابی استان با حضور پرشور در مراسم عزاداری که به این مناسبت در استان برگزار خواهد شد یاد آن عزیز سفر کرده را گرامی خواهند داشت.

وی همچنین به 15 خرداد 42 اشاره کرد وافزود: نطفه انقلاب در این روز کاشته شد و ثمره آن در سال 57 با شکست رژیم طاغوت به پیروزی رسید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان زنجان حجت الاسلام والمسلمین خاتمی به دهم ماه مبارک رمضان و سالروز رحلت یار و غمخوار و بزرگترین پشتیبان پیامبر اسلام ، حضرت خدیجه کبری (س) نیز اشاره کرد و این روز را نیز تسلیت گفت.

خطیب جمعه زنجان قیام مردم گیلان به رهبری عالم مبارز و مجاهد و شهادت میرزا کوچک خان جنگلی در راه مبارزه با اشغال اجانب را نیز گرامی داشت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان همچنین بزرگترین دستاورد روزه در ماه مبارک رمضان را کسب تقوا دانست .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۲۳۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،طی آئینی و با حضور حجت الاسلام مصطفی کوهی امام جمعه شهرستان، ابوالفضل فرجی مدیر آموزش و پرورش و بابک اشرافی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان در این شهرستان تجلیل شد.   در این آئین حجت الاسلام کوهی امام جمعه شهرستان با اهدای شاخه گل و هدایایی از مقام شامخ معلمی و تلاش معلمان آموزشگاه دخترانه رضوان تکاب تجلیل نمود.   حجت الاسلام کوهی تلاش و ایثار معلمان را جهاد در سنگر تعلیم و تربیت عنوان نموده و گفت: ثمره زحمات و تلاش‌های شما معلمان دانش آموزان برتر و آینده ساز کشور است.   وی گفت: نتیجه زحمات شما با حضور تربیت یافتگان مکتب معلمی در جای جای میهن اسلامی و در عرصه‌های مختلف علمی و جهادی نمود عینی دارد.

دیگر خبرها

  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از حضور رهبر انقلاب
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • تربیت شدگان مکتب اسلام بهترین ذخایر آن هستند
  • شهید مطهری طلایه دار مبانی فکری انقلاب اسلامی بود
  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • انسجام فکری و تشکیلاتی لازمه تأثیرگذاری شوراها است