Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهمترین اخبار نقل و انتقلات فوتبال اروپا در این گزارش مورد بررسی قرار می گیرد. آفتاب‌‌نیوز : با آمدن فصل نقل انتقالات فوتبال اروپا، شایعات در خصوص انتقال بازیکنان به تیم های مختلف به شدت افزایش می یابد و تیم های اروپایی به دنبال تقویت خود می خواهند بهترین بازیکنان را جذب کنند، در روزهای اخیر تیم های چون منچستر سیتی و پاری سن ژرمن فرانسه بیشترین فعالیت را داشته اند و ستارگان تیم فوتبال موناکو بیشترین مشتری، در این گزارش برخی از این شایعات را بررسی میکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یونایتد دست از گریژمان بر نخواهد داشتمورینیو از مدت ها قبل در فکر جذب ستاره فرانسوی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید است و بارها این بازیکن در صدر اخبار باشگاه منچستر یونایتد بوده،اما پس از قطعی شدن محرومیت اتلتیکو مادرید از پنجره نقل و انتقالاتی تابستان به نظر می رسید که 2 تیم منچستر و اتلتیکو دیگر تمایلی به انجام این معامله ندارند، زیرا مادریدی ها دیگر نمی توانند جانشین مناسبی برای وی به خدمت بگیرند.البته مسئولان باشگاه منچستر یونایتد اعلام کرده اند به هیچ عنوان قصد عقب نشینی در خصوص جذب این بازیکن 26 ساله ندارند و قطعا وی در تابستان به جمع شیاطین سرخ خواهد پیوست. مبلغ انتقال وی 80 میلیون پوند خواهد بود.ادرسون دومین خرید گواردیولا برای منچستر سیتیتیم فوتبال منچستر سیتی انگلستان از دیگر رقبا پیش افتاده و دومین خرید تابستانی خود را قطعی کرد. ادرسون سانتانا سنگربان ملی پوش و 23 ساله بنفیکا پرتغال دومین خرید گواردیولا برای سیتیزنها بود، وی با مبلغ 35 میلیون پوند به منچستر سیتی آمد و لقب گران قیمت ترین دروزبان دنیا را مال خود کرد. پیش از این برناردو سیلوا هافبک تکنیکی موناکو نیز به منچستر سیتی پیوسته بود.همچنین گواردیولا در نظر دارد بنجامین مندی را نیز برای فصل اینده به خدمت بگیرد.رقابت غول های اروپایی برای جذب مهاجم رئال مادریدآلوارو موراتا مهاجم 24 ساله تیم فوتبال رئال مادرید که دیگر می داند جایی در برنامه های زیدان ندارد تصمیم گرفته این باشگاه را ترک کند، تیم های فوتبال میلان ایتالیا، چلسی و منچستر یونایتد از جدی ترین مشتریان این بازیکن هستند. البته از آث میلان به عنوان مقصد بعدی این مهاجم اسپانیایی یاد می شود.آزارد به گران قیمت‌ترین بازیکن جهان تبدیل می‌شودباشگاه رئال مادرید قصد دارد برای جذب ادن آزارد، هافبک بلژیکی چلسی 100 میلیون پوند پیشنهاد دهد تا او را به گران قیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل کند.وی جانشین کریس رونالدو فوق ستاره کهکشانی ها در رئال مادرید خواهد بود، البته مشخص نیست مه مسئولان چلسی با این انتقال موافقت کنند.منچستر یونایتد دخیا را ارزان نمی فروشدز دو ماه پیش رسانه های اسپانیایی با قاطعیت از پیوستن دخیا به رئال نوشته اند. به ادعای آنها، مسئولان رئال حتی حاضر هستند 70 میلیون یورو برای جذب او هزینه کنند اما پس از صعود منچستریونایتد به لیگ قهرمانان، به نظر می رسد که کار رئالی ها برای اتمام ماموریت نیمه تمام سال 2015 دشوارتر شده است.
دخیا تابستان 2015 تا آستانه پیوستن به رئال هم پیش رفت ولی اشتباهات اداری در آخرین دقایق نقل و انتقالات، مانع از این امر شد و حالا رئیس باشگاه رئال قصد دارد آن ناکامی را جبران کند.
مدیران یونایتد پیشنهادی 68 میلیون یورویی از سوی رئال برای دخیا دریافت کرده و حاضر به پذیرش آن نشده اند. رد این مبلغ بالا نشان می دهد که برای شیاطین سرخ، دخیا یک گزینه حیاتی محسوب می شود.
البته در اسپانیا بر این اعتقادند که یونایتد با 75 میلیون یورو حاضر به فروش دخیا خواهد شد به خصوص اینکه موراتا نیز وارد این پروسه شود. به این ترتیب که یونایتد با دریافت 25 میلیون یورو بعلاوه موراتا، اجازه جدای گلر اسپانیایی خود را صادر خواهد کرد.کیلیان امباپه در فکر پیوستن به رئال مادرید کیلیان امباپه بازیکن 18 ساله و فرانسوی موناکو پیشنهاد منچستر سیتی را رد کرد تا بیشتر از همیشه به رئال مادرید نزدیک شود.البته وی هیچ علاقه ای ندارد در تیم های بزرگ یک بازیکن تعوضی باشد و بر همین اساس فعلا برای جدایی از موناکو تردید دارد ولی در صورت جدایی، گزینه اول وی رئال خواهد بود.بارسلونا و پاری سن ژرمن به دنبال ژان میشل سریمذاکرات ابتدایی بارسلونا با مدیر برنامه های ژان میشل سری، هافبک ساحل عاجی نیس شروع شده است. سری فصل فوق العاده را با تیم نیس در لیگ فرانسه پشت سر گذاشته و تیم های بزرگ اروپایی به دنبال جذب وی هستند
رقم فسخ قرارداد این بازیکن 40 میلیون یورو است ولی بارسا با رقمی بین 20 تا 25 میلیون یورو می تواند سری را به خدمت بگیرد.
پیش از این گفته شده بود که بارسا در صدد جذب کوتینیو و وراتی است ولی دشواری جذب این دو بازیکن که بین 70 تا 80 میلیون یورو قیمت دارند باعث شده تا بارسا به سراغ سری برود.پاری سن ژرمن فرانسه دیگر مشتری این بازیکن است.محمد صلاح در یک قدمی لیورپول منابع ایتالیایی از احتمال انتقال محمد صلاح به لیورپول خبر داده‌اند. این وینگر مصری که این فصل 19 گل و 12 پاس گل برای رم ثبت کرده است، طبق گزارش بین اسپورت درحال مذاکره با لیورپول است و حتی مدیر برنامه‌های او برای به نتیجه رسیدن این انتقال به انگلیس رفته است. طبق گزارش گاتزتا دلو اسپورت، این بازیکن سابق چلسی به دوستانش گفته است که احتمال دارد به انگلیس بازگردد.
درعین حال، منابع دیگری در ایتالیا خبر داده‌اند پیشنهاد اولیه ۳۴ میلیون یورویی برای او رد شده است.جذب 2 بازیکن جدید توسط میلاناقدامات لازم جهت انتقال دو بازیکن مد نظر میلان انجام شده و مراحل پایانی انتقال در حال انجام است.
فرانک کسیه بازیکن تیم فوتبال آتالانتا یکی از این 2 بازیکن است که بعد از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی طی ساعات آینده قراردادش رو امضا خواهد کرد، قرارداد کسیه ۲ساله و قرضی به مبلغ ۵ میلیون یورو است. لوکاس بیلیا هافبک لاتزیو دومین خرید میلان ایتالیا است که انتقال وی 18 میلیون هزینه دارد، وی طی روز های آینده در تست های پزشکی میلان حاظر می شود.منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۲۴۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوسوا کیمیش گزینه اصلی بارسلونا برای تقویت پست پیووت در تابستان

کادر فنی بارسلونا سه گزینه اصلی برای تقویت پست پیووت دارند.

طرفداری | یوسوا کیمیش، هافبک آلمانی بایرن مونیخ گزینه مورد علاقه ژاوی برای تقویت پست پیووت است.

به گزارش موندو دپورتیوو، بارسلونا پس از جدایی سرخیو بوسکتس هنوز پیووت مناسب خود را پیدا نکرده است. گزینه اصلی و اولویت ژاوی و دکو در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی، جذب یک پیووت است و یوسوا کیمیش بازیکنی است که کادر فنی بیش از همه به آن علاقه دارند. هافبک آلمانی تنها یک سال دیگر با بایرن مونیخ قرارداد دارد. باواریایی ها خواهان تمدید قرارداد او هستند اما هنوز آینده بازیکن مشخص نیست. مارتین زوبیمندی و گویدو رودریگز دیگر گزینه های بارسلونا برای پست پیووت هستند. ژاوی علاقه بسیار زیادی به مارتین زوبیمندی دارد اما بند فسخ 60 میلیون یورویی او کار را سخت می کند. در حالی که قرارداد گویدو رودریگز در حال اتمام است و بارسلونا وضعیت او را زیر نظر دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • پیشنهاد یونایتد و پنج تیم اروپایی برای ببر بارسلونا
  • ژاوی اولین نیروی تابستانی بارسا را اعلام کرد
  • ژاوی: جیرونا در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است
  • ژاوی بدل خودش را به بارسلونا می‌آورد!
  • راز بزرگ ژاوی سیمونز فاش شد / ژاوی به ژاوی می‌رسد!
  • بارسلونا توانایی مالی جذب یوسوا کیمیش را دارد
  • راز ماندگاری پیکه در فوتبال؛ عشق به بارسا!
  • یوسوا کیمیش گزینه اصلی بارسلونا برای تقویت پست پیووت در تابستان
  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • وراتی خود را به بارسلونا پیشنهاد داد