Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس از برگزاری مراسم بزرگداشت حضرت خدیجه (س) در بیش از ۲۰۰ بقعه متبرکه و امامزادگان شاخص استان فارس خبر داد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، حجت الاسلام سید میثم حسینی گفت: همزمان با رحلت حضرت خدیجه کبری در شب و روز دهم ماه مبارک رمضان، مراسم بزرگداشتی با عنوان «خدیجه، مادر امت» در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر استان فارس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مراسم بزرگداشت «خدیجه، مادر امت» در بقاع متبرکه استان یکشنبه ۱۴ خرداد مصادف با شب وفات برگزار می شود.
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس با اشاره به اینکه در این مراسم‌ها از ظرفیت و توانایی سخنرانان، قاریان و مداحان برجسته استفاده می شود گفت: توزیع کتابچه، بروشور مرتبط با حضرت خدیجه (س) و پاسخگویی به سوألات و شبهات احتمالی، برگزاری مراسم ختم قرآن کریم و ترتیل خوانی در شب و روز دهم ماه مبارک رمضان از جمله برنامه هایی است که در این روز در بقاع متبرکه انجام می‌شود.
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: در شیراز این مراسم در حرم‌های مطهر سید علاء الدین حسین (ع)، علی بن حمزه (ع)، سید تاج الدین غریب (ع)، شاهداعی الی الله (ع)، سید محمد (ع) قصرالدشت و قدمگاه حضرت ابالفضل (ع) برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۲۴۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از اجرای نوازنده خانم در مراسم بزرگداشت مرتضی مطهری (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رونمایی از سند راهبردی شیراز همزمان با روز بزرگداشت شاهچراغ (ع)
  • کرمانشاه میزبان خادمان حضرت معصومه (س) خواهد بود
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)
  • جلوگیری از اجرای نوازنده خانم در مراسم بزرگداشت مرتضی مطهری (فیلم)
  • اجتماع عزاداران امام صادق (ع) در ۳۰۰ بقعه متبرکه استان
  • مراسم بزرگداشت مرحومه معصومه حائری برگزار شد
  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود