Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورامین- امام جمعه موقت ورامین گفت: امام با پایه گذاری انقلاب سیاستمداران جهان را به اعجاب وا داشت.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین با اشاره به روز جهانی بدون دخانیات اظهار داشت: با کمال تاسف یکی از دردهای جامعه ابتلا به این دخانیات اعم از سیگار و قلیان است، می دانید ورامین نیز به عنوان شهر بدون دخانیات اعلام شده تا همه دست به دست یکدیگر دهند و از این سم کشنده و ماده ویرانگر جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در استعمال دخانیات هم نفس انسان هم به دیگرات آسیب وارد می آید لذا امروز تمام فقها با توجه به ضررهای ویرانگر دخانیات فتوای به حرام آن می دهند، دو برابر پولی که برای دخانیات داده می شود صرف درمان بیماریهای ناشی از آن می شود. ده ها نو ع سرطان نتیجه استعمال دخانیات است.

امام جمعه موقت ورامین سپس به نقش امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: حرکت امام تمام نظریه پردازان غربی را به هم ریخت و بنیانگذار نظام اسلامی مبتنی بر نظریه ولایت فقیه شد و تمام سیاستمداران را در اعجاب فرو برد.

رییس ستاد ۱۴ و ۱۵ خرداد استان تهران گفت: امام به ما حق حیات داد، باید یاد آن مرد را برای همیشه زنده نگه داریم و فرهنگ اسلام را به نسل حاضر منتقل سازیم.

وی گفت: وصیت نامه امام هم بسیار مهم است، باید وصیت نامه امام را مرور کنیم و چه خوب است در این ایام در مساجد و محافل فرازهایی از وصیت نامه امام قرائت شود، خودمان و جوانان عزیزمان از این راه نورانی فاصله نگیرند.

محمودی سپس به مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) در حرم ایشان اشاره کرد و گفت: با حضور در مراسم و برنامه های ۱۴ خرداد به خصوص مراسم حرم مطهر امام که عصر روز یکشنبه برگزار می شود، با امام راحل تجدید عهد خواهیم کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۲۵۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب

در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، صبح امروز (دوشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی امام و رهبری

دیگر خبرها

  • پیروز میدان غزه
  • ترکیه: عملیات علیه رفح تمام جهان را تحت تاثیر قرار خواهد داد
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • تشدید خشونت‌ها علیه سیاستمداران، چالشی برای آلمان
  • اعزام زائر اولی ها به مشهد طی دهه کرامت در ورامین
  • پاس‌های اعجاب‌انگیز مسوت اوزیل / فیلم
  • خیزش دانشگاهی علیه ظلم در جهان آغاز شده است
  • امتحانات نهایی دانش آموزان عشایری متوسطه در سه مدرسه برگزارمی شود
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت