Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@09:32:08 GMT

تایید صحت انتخابات شوراهای شهر و روستا در اراک

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۲۵۲۲۶

تایید صحت انتخابات شوراهای شهر و روستا در اراک

فرماندار اراک صحت انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا در تمامی شهرهای اراک را تایید کرد.

به گزارش ایلنا، حسین بختیاری اظهار داشت: انتخابات شوراهای اسلامی در کلانشهر اراک و شهرهای کارچان، ساروق و داودآباد از توابع این شهرستان از سوی هیات نظارت بر انتخابات تایید شد.

فرماندار اراک بیان کرد: بر اساس قانون انتخابات، پس از شمارش آرا و اعلام نتایج نامزدها ۴۸ ساعت فرصت داشتند که در صورت هرگونه اعتراض احتمالی مستندات و اعتراض خود را اعلام کنند که پس از طی این مرحله، این شکایات در مدت زمان پنج روز در نشست های مشترک هیات های اجرایی و نظارت شهرستان با دقت و حساسیت بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سه گروه تخصصی متشکل از اعضای هیات های اجرایی و نظارت در این ارزیابی ها مشارکت داشتند که در نهایت نتیجه بررسی ها به هیات نظارت ارجاع شد و برابر فرصت قانونی پنج روزه هیات نظارت شهرستان در نامه رسمی صحت این انتخابات را در حوزه های اشاره شده به فرمانداری اعلام کرد.

فرماندار اراک خاطرنشان ساخت: میزان مشارکت مردم شهرستان اراک در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه جاری 64.2 درصد بود و واجدان شرایط رای در شهرستان اراک ۴۵۸ هزار و ۸۴۲ نفر بودند که در این دوره از انتخابات ۲۹۴ هزار و ۸۴۸ نفر آرا خود را به صندوق‌های رای انداختند.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۲۵۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،فرماندار ریگان گفت :در راستای اجرای طرح تکام بیش از 350میلیون تومان برای آب شرب سالم هزینه شده است.

مراد آبیار ابراز کرد:بیش از 2هزار متر مربع لوله گذاری در این روستا اجرایی و25خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

فرماندار ریگان افزود: روستا‌ها به عنوان مولد محصولات دامی و کشاورزی هستند و لازم است که برای ثابت ماندن این چرخه تولید، روستا‌ها و اهالی آن حفظ شوند و امکانات آن‌ها توسعه یابد تا شاهد لنگ ماندن تولیدات کشاورزی و دامپروری و... در این روستا‌ها نباشیم.

وی گفت: مشارکت مردم در اجرای این طرح‌ها و همکاری با دولت، می‌تواند الگوی مناسبی برای آبادانی در سایر نقاط شهرستان باشد.

دیگر خبرها

  • بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم
  • شورای روستا یک نهاد مردم سالاری است
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • قانون‌گریزی شوراها آسیب‌های این نهاد را افزایش می‌دهد
  • گذر از میانه تاریخ با سفر به روستای انجدان اراک
  • استان خوزستان ۴۰۳۹ روستا دارد
  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • حفظ و احیای معماری اسلامی و ایرانی در یزد ضروری است
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟