Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملیات نیروهای بسیج مردمی در حومه جنوبی شهر القحطانیه برای پاکسازی منطقه البعاج آغاز ادامه دارد. یگان موشکی جبهه مقاومت نیز به شدت مواضع تروریست ها را هدف قرار می دهد.

به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از شمال غرب استان نینوا حاکیست، عملیات نیروهای بسیج مردمی در نزدیکی مرزهای سوریه در حومه روستای « الجایر» ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان این عملیات، تاکنون ۳ خودروی انتحاری و سکوی پرتاپ موشک های ضد زره گروه تروریستی داعش منهدم شده است.

پس از درگیری های چند ساعته، خطوط دفاعی تروریست ها در ورودی های این روستا شکسته شده و در حال حاضر درگیری ها در حومه شرقی ادامه دارد. تروریست های داعش به شدت تلاش می کنند از ورود نیروهای عراقی به روستا « الجایر» جلوگیری کنند.

از سویی دیگر، عملیات نیروهای بسیج مردمی در حومه جنوبی شهر القحطانیه برای پاکسازی منطقه البعاج آغاز ادامه دارد. یگان موشکی جبهه مقاومت نیز به شدت مواضع تروریست ها را هدف قرار می دهد.

تاکنون روستای « الخبره» و مجتمع مسکونی « الصکار» در حومه منطقه البعاج از وجود عناصر تروریستی پاکسازی شده است. با آزادی این مجتمع مسکونی، نیروهای بسیج مردمی صدها شهروند عراقی محبوس شده را به مناطق امن منتقل کردند.

عملیات پاکسازی شهر البعاج از محور «مجتمع های مسکونی الصکار، الرسالة و الحمدانیه ( جنوب شرقی) و از محور «الجریفی» ( شمال) ادامه دارد.

نقشه میدانی شمال غرب عراق **برای مشاهده اندازه اصلی رو نقشه کلیک کنید **

همزمان با پیشروی های سریع در مرزهای مشترک عراق و سوریه، رسانه های گروه های تروریستی خبر ورود نیروهای بسیج مردمی را به جنوب شرق استان الحسکه و آزادسازی دو روستای «قصیبه و البوادری» منتشر کردند.

فرمانده گردان «امام خامنه ای» بسیج مردمی عراق در گفت وگو با مشرق خبر ورود نیروهای عراقی به خاک سوریه را تکذیب کرد و گفت: خبرسازی های رسانه های گروه های تروریستی صرفا یک جنگ روانی است و در حال حاضر، پاکسازی مناطق آلوده در شمال غرب استان نینوا در دستور کار قرار دارد.

خبرها از شهر موصل نیز حاکیست، سرعت پیشروی نیروهای ارتش عراق در محله الزنجیلی افزایش یافته است. نیروهای عراقی همچنین با هک کردن سیستم های شنود توانستند پایگاه های تروریست های داعش را در غرب این محله به محاصره خود درآورند.

نقشه میدانی غرب موصل؛ **برای مشاهده اندازه اصلی رو نقشه کلیک کنید **

با پاکسازی برخی مناطق در محله الزنجیلی، صدها نفر از شهروندان به مناطق امن منتقل شدند.نیروهای ارتش عراق در تلاش هستند با تکمیل پاکسازی این محله به سوی دروازه غربی محله باب السنجار پیشروی کنند.

فیلمی از درگیری های نیروهای ارتش عراق با عناصر تروریستی داعش در محله الزنجیلی در غرب شهر موصل

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۲۵۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان

بازدید 8 پس از آنکه سپاه پاسداران امروز در اطلاعیه‌ای از دستگیری گروهی از شبکه پشتیبانی جیش العدل خبر داد، از ساعتی تصاویری از تبادل آتش در زاهدان منتشر شده است. بر اساس گزارش‌های اولیه در پی رصد و پایش گسترده اطلاعاتی یک تیم تروریستی در خیابان کوثر زاهدان توسط نیروهای امنیتی شناسایی و به محاصره در آمده و هم‌اكنون درگیری میان نیروهای امنیتی و این تیم تروریستی در جریان است. نخستین تصاویر این درگیری که توسط محلی‌ها ثبت و منتشر شده را می‌بینید. بر اساس این تصاویر پهپاد شناسایی سپاه در حال پوشش هوایی منطقه درگیری است.

دیگر خبرها

  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • تدوین نقشه راه تجارت ایران و عراق
  • نقشه راه تجارت ایران و عراق تدوین می‌شود
  • افزایش عملیات‌های حزب الله در پاسخ به تهدیدهای صهیونیست‌ها/ توقف جنگ در نوار غزه شرط مقاومت برای پایان درگیری در شمال سرزمین‌های اشغالی+ نقشه میدانی و عکس
  • ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد
  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان
  • امضای ۹ تفاهم نامه با حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با هدف مردمی سازی سلامت
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • پلیس فرانسه با هدف پاکسازی دانشگاه علوم‌سیاسی پاریس از دانشجویان تحصن کننده حامی فلسطین وارد عمل شد