Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام میردامادی گفت: غرب با سند ۲۰۳۰ راه نفوذ به ایران را گشود، سند ۲۰۳۰ یعنی حرفی از جهاد، شهید و انقلاب در آموزش و پرورش زده نشود و دختر و پسر در همه مراکز آموزشی مختلط باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازصاحب نیوز؛ امام جمعه موقت اصفهانظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار کرد: کسانی که فکر می‌کنند بدون ارتباط با آمریکا زندگی ما سر و سامان نمی‌گیرد، بدانند که کارهای کوچکی را که از روی عجز و ضعف انجام می‌دهند، ما نباید بترسیم، خداوند مشکلات جامعه‌ای که تقوا داشته باشد را حل می‌کند، همیشه باید فکرمان ثابت باشد و بدانیم اگر خداوند یاور انسان باشد، همه مشکلات حل می‌شود؛ مصیبت است که چشم ما به کسانی باشد که دشمن اسلام هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی افزود: همه زمان‌ها و مکان‌ها در اسلام یکسان نیست، این گونه نیست که همه روز‌ها مثل هم و مساوی باشند، ماه رمضان ماهی است که مدال اضافه‌ای دارد و شهر خدا است، هرچه به خدا متصل شود ارزش پیدا می‌کند و ریشه و سرچشمه همه ارزش‌های الهی در عبودیت است.

ویگفت: بندگان خدا در این ماه بیشتر به سوی خدا می‌روند و بهترین ساعات در این ماه است، خداوند در این ماه مردم را دعوت کرده است و میزبان مردم است.

میردامادی با تسلیت سالگرد ارتحال امام عنوان کرد: امام انقلابی در دنیا ایجاد کرد که همه دشمنان اسلام در مقابل این حرکت الهی و برای خاموش کردن این چراغ بسیج شده‌اند اما بدانند کسی که نگاه بد به این چراغ کند، خداوند ریشه او را می‌سوزاند.

وی خاطرنشان کرد: ارتحال امام خود یک انقلاب بود، خبرنگاران خارجی در روز ارتحال می‌گفتند، ده میلیون انسان عزادار ایشان هستند و از این جمعیت متعجب بودند.

امام جمعه موقت اصفهان اذعان کرد: راز موفقیت امام در ارتباط ایشان با خداوند بود، مسؤولان بدانند که راه سعادت و قدرت ما در ارتباط با خدا است و ارتباط با دشمن چیزی جز ذلت و خواری ندارد.

وی مطرح کرد: روز 15 خرداد روز شهادت صادقان انقلاب و قهرمانانی است که چراغ انقلاب را روشن کردند و دنیا را متوجه یک حرکت کردند، بعد از دستگیری امام، ملت به صورت خودجوش انقلاب کردند، آمریکا و دیگر قدرت‌ها خواستند این چراغ را خاموش کنند و چندین هزار نفر را به خاک وخون کشیدند.

میردامادی در خصوص سفر رئیس جمهور آمریکا به کشورهای عربی عنوان کرد: او می‌خواهد کشورهای عربی را منسجم کند، چون می‌داند در برابر قدرت الهی است و قدرتی در برابر این قدرت عظیم ندارد.

وی ادامه داد: نفوذ دشمن از طریق جنگ فرهنگی است و این بسیار خطرناک است، غرب با سند 2030 راه نفوذ به ایران را گشود، سند 2030 یعنی حرفی از جهاد، شهید و انقلاب در آموزش و پرورش زده نشود و دختر و پسر در همه مراکز آموزشی مختلط باشند.

امام جمعه موقت اصفهان بیان کرد: این‌ها اگر حامی حقوق کودکان ایران هستند چرا در یمن و فلسطین و سوریه بچه‌ها را تکه تکه می‌کنند و داعش را به راه انداخته‌اند.

وی افزود: چرا سند 2030 به مجلس نرفت و مردم خبردار نشدند و مخفیانه امضا شد، سند ننگین 2030 آموزش همجنس‌بازی را برای دبستانی‌ها لازم می‌داند و ازدواج مرد با مرد و زن با زن را قانونی می‌داند.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: رهبر معظم با انتخاب فردی لایق و شایسته به عنوان رئیس هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، تحولاتی را در این دانشگاه ایجاد کردند تا هزینه‌ای که مردم پرداخت می‌کنند به جای عیاشی صرف علم و فرهنگ شود.

میردامادی در ادامه گفت: رفاقت و ارتباط با آمریکا فقط ضرر دارد و اشتباه است که به جای پناه بردن به خداوند، به غرب وابسته شد، آمریکا بدحجابی را وارد کشور کرد و تمام این بدبختی‌ها به سبب نفوذ آمریکا در فرهنگ ایرانی است، ما باید در همه اوقات فریاد مرگ بر آمریکا را فراموش نکنیم.

در خطبه‌های نماز جمعه لنجان مطرح شد؛ لزوم برخورد قاطع با متخلفان انتخاباتی/ ماه رمضان فرصتی ارزشمند برای تقویت اراده است حجت‌الاسلام سرافراز گفت: کمترین انتظار مردم رسیدگى و برخورد قاطع، دقیق، سریع و عادلانه با تخلفات انتخاباتى است.

به گزارشصاحب نیوز؛ امام‌جمعه فولادشهر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مصلای بزرگ فولادشهر گفت: افرادی که در طول ماه مبارک رمضان روزه می‌گیرند و از حلال خداوند اجتناب می‌کنند به‌طور یقین می‌توانند در سایر ماه‌های سال از حرام خداوند هم دوری ورزند.

حجت‌الاسلام مسعود سرافراز بابیان اینکه ماه رمضان فرصتی ارزشمند برای تقویت اراده است خاطرنشان کرد: افرادی که نتوانند از سفره‌ای که یک ماه گسترده و همه‌چیز در آن فراوان است، بهره ببرند به‌طور یقین محروم هستند.

وی باابراز تسلیت به مناسبت به در پیش بودن سالروز رحلت بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی(ره) یادآور شد: انقلاب اسلامی ما که امروز مبدأ تحولات عظیم در جهان شده و اسلام را به‌عنوان قدرتی بزرگ در جهان مطرح کرده است دارای بخش‌های اساسی است که بازخوانی آن‌ها بیش از هر چیز دیگری ضرورت دارد.

امام‌جمعه فولادشهر افزود: مبدأ انقلاب بزرگ اسلامی ما نهضت الهی پانزدهم خرداد است، نهضتی که از پانزدهم خرداد سال ۱۳۴۲ آغاز شد و در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به بار نشست و میوه شیرینش برپایی نظام مقدس اسلامی بود.

حجت‌الاسلام سرافراز بابیان اینکه نهضت پانزدهم خرداد نهضتی الهی و اسلامی و درعین‌حال مردمی بود، متذکر شد: قیام پانزدهم خرداد به دلیل توهین به اسلام و دستگیری حضرت امام(ره) شکل گرفت و به تعبیر امام راحل(ره) اسطوره قدرت رژیم ستم‌شاهی را شکست.

وی با اشاره به تایید صحت انتخابات اخیر توسط شورای نگهبان، اظهار کرد: پرونده انتخابات ریاست جمهورى با همه اما و اگرها و گزارش‌ها،بسته شد و شورای محترم نگهبان با صدور بیانیه‌ای، صحت کلی نتایج انتخابات را تأیید کرد.

خطیب نماز جمعه فولادشهر با تأکید بر لزوم برخورد قاطع با متخلفان انتخاباتی تصریح کرد: کمترین انتظار مردم رسیدگى و برخورد قاطع، دقیق، سریع و عادلانه با تخلفات انتخاباتى است.

اجازه بازی با آبروی شهر زاینده‌رود را به عده ای نخواهیم داد

امام‌جمعه زاینده‌رود ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر زاینده‌رود اظهار کرد: مسلمانان باید ایام ماه مبارک رمضان را غنیمت شمرده و با انس به قرآن کریم و مناجات خود را به خالق خود نزدیک‌تر کنند.

حجت‌الاسلام حسن صفرزاده با اشارهبه در پیش بودن سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خردادماه، خاطرنشان کرد: خبر بازداشت امام(ره) در سحرگاه ۱۵خرداد سال ۱۳۴۲ از نخستین ساعات روز، اعتراضات گسترده‌ای در قم، تهران، ورامین، مشهد و شیراز به دنبال داشت و این‌گونه بود که قیام ۱۵ خرداد رقم خورد.

وی افزود: مأموران نظامی که در نقاط مرکزی و حساس شهرهای قم و تهران مستقر بودند به روی تظاهرکنندگان آتش گشودند که فجیع‌ترین آن قتل‌عام‌ها مربوط به شهادت دهقانان کفن‌پوش ورامینی بود که رژیم منفور شاهنشاه به قتل‌عام عمومی آنان اقدام کرد.

امام‌جمعه زاینده‌رود با تأکید بر اینکه حضرت امام(ره) خطر محو اسلام را به‌خوبی تشخیص داده و برای مقابله با این خطر قیام کردند یادآور شد: مردم به رهبری روحانیت و برای دفاع از کیان اسلام قیام کردند و با فدا کردن جان خود نهضت الهی پانزدهم خردادماه را رقم زدند.

حجت‌الاسلام صفرزاده بابیان این مطلب که امروز برخی از مسئولان در پی کم‌رنگ کردن راه و اندیشه امام خمینی(ره) هستند متذکر شد: بدخواهان بدانند که راه و اندیشه امام کهنه شدنی نبودهچراکه دین کهنه شدنی نیست.

وی باانتقاد نسبت به عملکرد اخیر برخی از مسئولان شهر زاینده‌رود در خصوص ارسال پیامک خودسرانه به مردم این شهر تصریح کرد: اجازه نخواهیم داد عده‌ای با رفتار بچه‌گانه خود با آبروی شهر زاینده‌رود بازی کنند.

امام‌جمعه زاینده‌رود افزود: روز گذشته و بدون هماهنگی پیامی از جانب مسئولان شهر ارسال‌شده که بر اساس آن مردم شهر زاینده‌رود را برای شرکت در بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به شهر همسایه حواله داده بود که این حرکت خودسرانه بنده را بسیار متأثر کرده است.

حجت‌الاسلام صفر زاده با اشاره به جلسه اخیر تعدادی از مسئولان این شهر در خصوص تدوین کتاب یکی از شهدا یادآور شد: ازآنجایی‌که مسئولیت کلی این کار با امام‌جمعه است، اعلام می‌کنم که تصمیمات این جلسه غیرمنتظره هیچ وجاهت قانونی نداشته و شایسته است مراجع ذی‌صلاح با این تخلف آشکار برخورد قانونی داشته باشند؛ اعضای شورای شهر نیز به خاطر حضور در این جلسه اعلام موضع کنند.

انتهای پیام/

امام جمعه سمیرم: سند ۲۰۳۰ به دنبال پیاده سازی اسلام آمریکایی است/ این سند از لحاظ قانونی و شرعی ایراد دارد حجت الاسلام حسین رجائی پور گفت: سند ۲۰۳۰ به دنبال قرار دادن اسلام آمریکائی در برابر اسلام ناب محمد است.

به گزارشصاحب نیوز؛ امام جمعه شهر سمیرم در اولین خطبه ماه مبارک رمضان با اشاره به کرامات این ماه پرفیض اظهار کرد: رمضان ماه میهمانی خدا و تطهیر سرشت انسانیت است.

حجت الاسلام حسین رجائی پور با اشاره به ارتحال بنیان گذار انقلاب اسلامی افزود: امیدواریم دولتمردان در بزرگداشت این روز بزرگ بیشتر از گذشته تلاش کنند.

وی از سوال مردم از سند ۲۰۳۰ در ملاقات ها و تماس های تلفنی ستاد نماز جمعه خبرداد و گفت: این سند طرحی آمریکایی با پشتوانه صدها کارشناس برای دستیابی به خواسته های خودشان است.

خطیب نماز جمعه سمیرم تصریح کرد: سند ۲۰۳۰ سندی برای جایگزینی نظام آموزشی کشور بوده و یک قانون بین المللی برای جامعه جهانی است که خود فرانسه، کشورهای اروپائی و امریکا که تصویب کننده آن بوده آن را امضا نکرده و ایران به عنوان سومین کشور پس از لبنان و عربستان متعهد به اجرای آن شده است.

وی خاطرنشان کرد: سند ۲۰۳۰ تنها به مقوله فرهنگی نپرداخته و زمینه های مختلف را در بر دارد که اگر چنین اتفاقی برای نظام آموزش و پرورش ما رخ دهد خطر ما را تهدید خواهد کرد.

حجت الاسلام رجائی پور گفت: سند ۲۰۳۰ که دولتمردان بدون تصویب مجلس شورای اسلامی تصویب کردند به دنبال قرار دادن اسلام آمریکایی در برابر اسلام ناب محمد است.

وی با انتقاد از رئیس مجلس در برابر اظهار اخیر وی پیرامون سند ۲۰۳۰ اظهار کرد: این سند از لحاظ قانونی و شرعی ایراد داشته و خلاف اصل دوم و چهارم قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه سمیرم افزود: یک قانون گذار چگونه این سند را بدون ایراد خوانده، در حالی که خلاف قانون ما بوده است، من پیشنهاد می کنم قانون اساسی را یک بار به طور دقیق مطالعه کنند.

وی سند ۲۰۳۰ را ناقض اصل ۷۷ قانون اساسی برشمرد و تصریح کرد: امروز باید قانون گذاران مجلس باید پس از منویات مقام معظم رهبریریال از خود دفاع کرده و اجازه ندهند عهدنامه ای بدون تصویب نمایندگان مردم در مجلس، به اجرا برسد.

انتهای پیام/سمیرم خبر

امام جمعه خور: شخصیت امام خمینی سلسله جنبان نهضت های انقلابی است/ انقلاب اسلامی باعث تجدید قوای اسلامی شد حجت الاسلام و المسلمین مهدی گفت: انقلاب اسلامی باعث تجدید قوای اسلامی و قوت مسلمانان شد، امام با کمک مردم و شهدا اسلام را تجدید کرده و مانع پیاده سازی تفکرات لائیک شدند.

به گزارشصاحب نیوزامام جمعه خور در خطبه های نماز جمعه این شهر با تسلیت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) با اشاره به ابعاد شخصیتی ایشان گفت: شخصیت والای بنیان گذار جمهوری اسلامی آن چنان با عظمت، تابنده و درخشنده شد که تمام انقلابیون عالم فارغ از هر دین و آئین و مذهب و عقیده ایشان را به عنوان سلسله جنبان نهضت های انقلابی تاریخ معاصر می شناسند.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد مهدی نژاد افزود: انقلاب اسلامی باعث تجدید قوای اسلامی و قوت مسلمانان شد، امام با کمک مردم و شهدا اسلام را تجدید کرده و مانع پیاده سازی تفکرات لائیک شدند.

وی افزود: هر کس بخواهد انقلابی باشد باید اعتقاد به امام و راه امام را سرلوحه کار خود را قرار دهد، همه سخنان امام (ره) در صحیفه نور موجود بوده ومواضع ایشان در مورد آمریکا و منافقین موجود است، مطالعه آن باعث شناخت آرمان های امام(ره) خواهد شد.

خطیب جمعه خور افزود: رهبر معظم انقلاب مسأله تحریف آرمان های امام (ره) را مطرح کردند، عده ای ادعای امام دوستی داشته اما فکر و ذکر و خیالشان با غرب است، مردم با این افراد سازش نخواهند کرد.

مهدی نژاد با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب در جلسه انس با قرآن گفت: عده ای انسان های نالایق سرنوشت مجامع اسلامی را به دست گرفته که به ظاهر معتقد به قرآن بوده اما به محتوای آن عقیده ندارند.

وی افزود: این افراد با کفار مأنوس بوده و خیال می کنند با پول می توانند صمیمیت دشمنان را جلب کنند اما نمی دانند زمانی که سودی برای آن ها نداشته باشند دور انداخته خواهند شد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد تصریح کرد: باید در اعلام دین داری صراحت داشت، مسئولان در زمینه ذکر مبانی اسلامی صریح باشند و با صراحت بر آرمان ها و عقاید تاکید کنند.

انتهای پیام/سفیرخور

در نماز جمعه این هفته مبارکه و دیزیچه عنوان شد؛ نمایندگان مجلس قاطعانه به موضوع صادرات گاز رایگان به ترکیه ورود کنند/ انتظار مردم از قوای سه گانه اجرای عدالت است حجت‌الاسلام‌ محمدی ضرر کرسنت را ۵۶ هزار میلیارد اعلام کرد و گفت: همه آن‌هایی که رسانه و بلندگویی دارند صدای حق مردم را به گوش مسئولان برسانند و از حق‌الناس دفاع کنند.

به گزارشصاحب نیوز؛ در نماز جمعه دو شهر مبارکه و دیزیچه مسائل صادرات گاز رایگان به ترکیه وعدالت بین مردم مطرح شد.

نمایندگان مجلس قاطعانه به موضوع صادرات گاز رایگان به ترکیه ورود کنند

امام‌جمعه مبارکه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر با اشاره به صادرات گاز رایگان کشورمان به ترکیه اظهار کرد: این کوتاهی دولتمردان پذیرفته نیست و نمایندگان وظیفه‌دارند قاطعانه و جدی به این موضوع ورود کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد محمدی با انتقاد از برخی قراردادها و برنامه‌های دولت خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به درخواست رسیدگی از آنان تأکید کرد: چرا باید روزانه ۳۰میلیون مترمکعب گاز رایگان آن‌هم به مدت چهارده ماه به خاطر سستی برخی دولتی‌ها به ترکیه صادر شود.

وی با یادآوری قرارداد کرسنت و امضای آن در دوران دولت سابقی که همین وزیر فعلی آن زمان وزیر نفت بوده تصریح کرد: سؤال دیگری که ما از دولت و مجلس داریم اینکه چرا وزیری که این قرارداد ننگین را امضا کرده دوباره در دولت یازدهم رأی می‌گیرد و وزیر می‌شود.

خطیب جمعه مبارکه ضرر کرسنت را ۵۶ هزار میلیارد اعلام کرد و گفت: همه آن‌هایی که رسانه و بلندگویی دارند صدای حق مردم را به گوش مسئولان برسانند و از حق‌الناس دفاع کنند.

وی بابیان اینکه نمایندگان و شخصیت‌ها در مجلس به منش و راه امام راحل آشنا هستند و باید باهمان روش عمل انقلابی انجام دهند تا امروز شاهد این وضعیت اسفبار نباشیم که وزیری که تخلف ملی کرده بازهم وزیر شود و هان راه غلط را ادامه دهد.

امام‌جمعه مبارکه در بخش دیگر خطبه‌ها با تسلیت وفات حضرت خدیجه کبری سلام‌الله‌علیه اظهار کرد: آن حضرت همسر رسول گرامی اسلام بود و ۲۵ سال پیامبر را همراهی کرد و ۱۰سال بعد از بعثت رحلت کردند.

حجت‌الاسلام محمدی بابیان فضیلت‌های ماه مبارک رمضان افزود: اصلاح زمانی صورت می‌گیرد که انسان درد و درمان را باهم بشناسد.

وی بابیان اینکه، وقتی رابطه با خودمان اصلاح شد رابطه باخدا نیز اصلاح می‌شود ادامه داد: باور توحیدی اصلاح بیرونی و درونی بشر را به دنبال دارد.

امام‌جمعه مبارکه با اشاره به اینکه قیامت محل حدوث نیست بلکه محل ظهور است اضافه کرد: باور توحیدی همان است که انسان وجود خداوند را حس کند که همین باور ریشه فساد را در درون آدمی می‌خشکاند و نابود می‌کند.

مهم‌ترین انتظار مردم از مجلس، دولت و قوه قضاییه عدالت است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی صانعی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دیزیچه با اشاره به سالروز ارتحال امام خمینی (ره) است و انتخاب امام خامنه‌ای به رهبری نظام و حکومت اسلامی ایران تصریح کرد: شرکت در مراسم ارتحال یک وظیفه‌ای است که بر دوش همه ما است.

امام‌جمعه شهر دیزیچه بابیان اینکه مکتب سیاسی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یادگار امام(ره) در بین ما است، گفت: بنیان‌گذار انقلاب اسلامی یک مکتب سیاسی را به دنیا، علما، خواص و عموم معرفی کرد که موردپذیرش در عرصه داخلی و خارجی قرار گرفت.

وی با تأکید بر اینکه در مکتب سیاسی امام راحل معنویت از سیاست جدا نیست، افزود: اگر ما مکتب سیاسی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی را مرور کنیم می‌بینیم که خود امام(ره) سیاست را با معنویت همراه می‌کرد.

حجت‌الاسلام صانعی ادامه داد: در کانون مبارزات سیاسی بنیان‌گذار انقلاب، منبر اصلی رفتار معنویتی امام بود و همه رفتارها و مواضع امام حول محور خدا و معنویت دور می‌زد.

وی بابیان اینکه این سیاستی که برخی از ما ارائه می‌دهیم بدون معنویت است، خاطرنشان کرد: این مکتب امام خمینی نیست، اینکه ما سکان دار مسئولیت‌هایی در نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم ولی مسائل شرعی و معنوی را رعایت نکنیم، این سزاوار نیست.

امام‌جمعه دیزیچه با اشاره به اینکه اعتقاد و اعتماد به نقش مردم، شاخص دوم مکتب سیاسی امام راحل است، اظهار کرد: امام عزیز اعتقاد راسخ و صادقانه به مردم و نقش مردم داشت و معتقد بود که بااراده پولادین مردم می‌شود در برابر همه قدرت‌های متجاوز جهانی ایستاد.

وی اضافه کرد: مردمی که با این اراده هشت سال جنگ را اداره کردند به بسیاری از سیاست‌های استکباری نه گفتند و ثمرات این نه گفتن‌ها را می‌بینیم.

حجت‌الاسلام صانعی افزود: مردم پای انقلاب هستند مهم این است که ما مسئولان پای کشور و انقلاب باشیم.

وی بابیان اینکه دیگر شاخصه مهم مکتب سیاسی امام پاسداری از ارزش‌ها است که مظهر آن در تبین مسئله ولایت‌فقیه است،خاطرنشان کرد: ولایت‌فقیه جایگاه مهندسی نظام، حفظ خط و جهت‌دهی نظام و جلوگیری از انحراف به سمت راست و چپ است.

امام‌جمعه دیزیچه گفت: نقش ولایت‌فقیه این است که در مجموعه پیچیده، روش‌های گوناگون که برخی از مسئولان برای اداره کشور در نظر دارند، مسیر حرکت نظام را رصد می‌کند که دچار انحراف از اهداف و ارزش‌های اسلامی نشوند.

وی با تأکید بر اینکه یکی دیگر از شاخصه‌های مهم مکتب سیاسی بنیان‌گذار انقلاب مسئله عدالت اجتماعی است، گفت: مهم‌ترین و اصلی‌ترین خطوط در مکتب سیاسی امام راحل، عدالت اجتماعی است.

حجت‌الاسلام صانعی ادامه داد: این عدالت اجتماعی در همه برنامه‌های حکومت هم از قانون‌گذار، اجرا و قضا باید باشد.

وی بابیان اینکه عدالت اجتماعی و پر کردن شکاف‌های اجتماعی باید موردنظر و هدف باشد، افزود: پر کردن شکاف اقتصادی در بین مردم، رفع تبعیض در استفاده از منابع گوناگون ملی در میان طبقات مختلف مردم مهم‌ترین وظیفه‌های مسئولان است.

امام‌جمعه دیزیچه با اشاره به اینکه مهم‌ترین انتظار مردم از مجلس، دولت و قوه قضاییه، همین شاخصه مهم مکتب سیاسی امام راحل یعنی عدالت است، تصریح کرد: اگر این عدالت اجتماعی باشد، اقتدار ملت تأمین می‌شود، اصلاح مسائل اقتصادی شکل می‌گیرد و اگر این عدالت مدنظر مسئولان نه در شعار بلکه در عمل باشد مبارزه با فساد هم به وجود می‌آید.

انتهای پیام/ مبارکه نا

امام جمعه شهر اردستان: آمریکایی ها دزدان سرگردنه و جانی قرن هستند/ نماینده اردستان فعالیت های یکسال گذشته خود را برای مردم تشریح کند حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه آمریکایی ها دزدان سر گردنه و جانی قرن هستند، تصریح کرد: آنچه که ما را در برابر هجمه های دشمن حفظ کرده توکل به خدا و پشتیبانی از ولایت فقیه بوده است.

به گزارشصاحب نیوز؛ امام جمعه اردستان در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهر در مسجد جامع گفت:

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۲۵۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران

امام جمعه شهرکرد با شاره به عملیات طوفان‌الاقصی و عملیات وعده صادق، گفت: امروز عرصه بین‌الملل تغییرات سریعی کرده که اقتدار جمهوری اسلامی ایران، این تغییرات دنیا را ایجاد کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، اظهار داشت: باید مسئولان توجه ویژه‌تری به ورزش زورخانه‌ای داشته باشند، در شهرکرد تنها یک زورخانه وجود دارد که آن هم مشکلات قابل توجهی دارد که امید است زورخانه جدیدی شکل گیرد.

وی همچنین به روز شوراها اشاره کرد و گفت: توجه به شوراها از مسائل بسیار مهم است چرا که شوراها، کمک کننده و نیازمند حمایت هستند‌. شوراها باید مطالبات را به درستی بیان و با واقع گرایی مسائل را به مسئولین منتقل کنند تا مشکلات مردم کاهش یابند. 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به هفته معلم و تبریک این ایام، گفت: معلم به عنوان یک الگوی تمام عیار، موثر و مفید برای جامعه است‌. خوشبختانه فرهنگیان کشور به خوبی در صحنه هستند اما جهت دهی علمی و فکری، ایمانی و شکل دادن آینده سازان ما به دست معلمین است.

نکونام با تاکید بر اینکه ائمه جمعه باید حرف دل مردم را بیان کنند، افزود: پایگاه نماز جمعه مردمی بوده و سخن اصلی در این پایگاه‌ها، درد مردم است. مواضع امام جمعه از مواضع رهبر اسلامی گرفته می‌شود و باید خط و مشی رهبری را داشته باشد. 

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به روز کار و کارگر، مطرح کرد: انتظار کارگران این است که مسئولین صدای آنها را بشنوند. کارگر و محیط کار باید نشاط داشته تا بتواند موثر باشد و جهش تولید محقق شود. رسانه‌ها و مطبوعات هم باید کمک کنند و مطالبات را منعکس کنند.

نکونام در پایان با بیان اینکه امروز در عرصه بین‌الملل شاهد تغییر سریعی هستیم، خاطرنشان کرد: بعد از وقایع طوفان الاقصی و قدرت نمایی یمنی‌ها و مکمل آنها عملیات وعده صادق، افکار و نگاه جهانی تغییر پیدا کرده و اقتدار جمهوری اسلامی ایران، این تغییرات را در دنیا ایجاد کرده است.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • امام جمعه مهاباد: کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود