Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه استان تهران در خطبه‌های نماز جمعه امروز با تاکید بر این‌که آتش منطقه را آمریکا روشن کرده و هیزم آن را سعود‌ی‌ها آورده‌اند،‌ در ارتباط با سند 2030 عنوان کردند: حامیان سند ۲۰۳۰ ، با امام (ره) و اصولش بیگانه هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازتهران نیوز، نماز عبادی سیاسی و دشمن‌شکن جمعه دوازدهم خرداد ماه جاری با حضور پرشور مردم روزه‌دار و همیشه در صحنه شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ائمه جمعه استان تهران در خطبه‌های نماز جمعه امروز با تاکید بر این‌که آتش منطقه را آمریکا روشن کرده و هیزم آن را سعود‌ی‌ها آورده‌اند،‌ در ارتباط با سند 2030 عنوان کردند: حامیان سند ۲۰۳۰ ، با امام (ره) و اصولش بیگانه هستند.

مشروح خطبه‌های نماز جمعه استان تهران

امام جمعه تهران:آتش منطقه را آمریکا روشن کرده و هیزم آن را سعود‌ی‌ها آورده‌اند/ امام خمینی(ره) بار دیگر اسلام را به دنیا ارائه کرد

آیت‌الله امامی کاشامی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران در خطبه دوم با اشاره به سالگرد ارتحال امام خمیمی (ره) گفت: امامراحل، اسلام را به دنیا ارائه کرد. اسلامی که مرده بود، اسلامی که جز اسم و رسم از او چیزی نبود ولی اسلام را به دنیا ارائه کرد. البته چهره‌ای از حقیقت اسلام رونمایی شد اما اصل آن را شخص امام زمان ارائه خواهد کرد. حقیقتا امام اسلام را از حوزه‌های علمیه خارج و امروز در همه دنیا مطرح می‌شود، یا به عنوان تایید و یا به عنوان مخالفت. هر چه است پرچم محمد (ص) و علی (ع) در دنیا به اهتزاز درآمده است.

وی انتخابات را مورد توجه قرار داد و افزود: ملت در این انتخابات حماسه بزرگی آفریدند. درود به مردمی که به ندای رهبری انقلاب لبیک گفتند و صف‌های طولانی شکل دادند و این جای تشکر و قدردانی است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در محفل انس قرآن کریم ادامه داد: مقام معظم رهبری در آن مجلس فرمودند که قرآن تمام پاسخ‌های مشکلات بشر را داده است. عبادت خدا دعوت قرآن است، قرآن به همه دنیا راه زندگی را نشان می‌دهد، راه زندگی تکیه به خدا است، ایمان به خدا و راه را از خدا بگیریم.

آیت‌الله امامی‌کاشانی تصریح کرد:‌ پاسخ درست به قرآن این بود که دست از تفرقه برداریم و همه با هم باشیم، از اینکه دولت آمریکا جنایت می‌کند؛ آنها همه ملت نیستند، این که صهیونیست‌ها جنایت می‌کنند همه‌اشان که مردم نیستند، اینکه می‌بینیم در جامعه این همه ظالم و این همه جنایت رخ می‌دهد، تعداد کمی در برابر جمعیت میلیاردی دنیا هستند. قرآن می‌گوید همه باهم باشیم. علت این ناآرامی و ظلم‌ها وخون‌ها یک کلمه است که از خدا بریده‌اند و به دنیا توجه کرده‌اند. باید ملت مسلمان توجه کند. ملت‌ها باید قیام کنند، در برابر ظلم بایستند و این چه نظری است که انسان در دنیا ببیند ترامپ بیایید در خاورمیانه و از ریاض که برمی‌گردد بگوید ما رفتیم صدها ملیادرد دلار از خاورمیانه به آمریکا برگرداندیم. مگر مال آمریکا بود؟ تو غارت کردی؛ حاکم سعودی نوکر توست. شما مال ملت را دزدید.

وی گفت: امت اسلام به هوش بیایید. دولت‌های اسلامی به هوش بیایند. آنها دنیا را ازبین می‌برند. این وضع سوریه، فلسطین، یمن، افغانستان و عراق است. این آتش را آمریکا را روشن کرده و هیزم آن را حاکمان سعودی آورده‌اند. دنیای اسلام باید به هوش بیایند و بیدار شود. حاکمان ظالم دست از همراهی با آمریکا بردارند و اینقدر بی‌آبرو نباشند.

امام جمعه موقت تهران در ادامه تصریح کرد:‌ آمریکا داعش را تربیت می‌کند و پولش را از سعودی می‌گیرد و بعد این، آدم‌های بی‌شرم پیام می‌دهند که این ماه مبارک است و باید صلح باشد و نباید تروریست و ترور باشد. شما خودتان تروریست درست کردید. بنابراین ملت ایران می‌داند در چه شرایطی هستند و در این شرایط فقط باید یک نفر سخن بگوید و یک نفر بنویسد و یک ندا بلند باشد و آن ندای شخص ولی امر باشد و بقیه باید پیروی کنند و نداهای مختلف غلط است.

آیت‌الله امامی‌کاشانی اظهار داشت:‌ آمریکا می‌گوید باید برای بی‌ثبانی ایران اقدام شود، البته ۴۰ سال است که این مزخرفات را می‌گویند اما خدا با دست این ملت به دهانشان زده است، اما دشمن چنین قصدی دارد، لذا باید کاملا مراقب بود. کشور باید آرام و اطمینان‌بخش و همراه با آرامش باشد و همه رفیق و برادر و خواهر و خدمت‌گذار باشند و این وظیفه همه ما است.

به گزارش تسنیم، آیت‌الله امامی کاشانی در خطبه اول نماز جمعه تهران نیز با اشاره به نزدیک بودن شب‌های قدر گفت: شب قدر، سلام است، “سلامٌ هی حتی مطلع الفجر”. در تعبیری نقل شده است که در شب قدر شیطان زنجیر شده است، می‌توان چنین گفت گه قدرت نفوذ شیطان در شب‌های قدر به صفر می‌رسد و این بخاطر رحمت خدا در شب قدر است که گسترده شده تا همه موفق شوند به استغفار و راز و نیاز و گریه.

وی افزود:‌ در شب قدر، انسان دلش می‌خواهد اشک بریزد و توبه کند و خوب می‌توان فهمید که شب قدر با شب‌های دیگر متفاوت است و این عنایت و لطف و رحمت الهی است، بنابراین شب قدر شب مهمی است.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: در این شب‌ها، توجه ما به امام عصر (عج) باشد، اهل توبه و استغفار باشیم.

امام جمعه خیرآباد:حمایت‌کنندگان سند ۲۰۳۰ با امام خمینی(ره) و اصول معمار کبیر انقلاب بیگانه هستند

حجت‌الاسلام طزری، امام جمعه خیرآباد در خطبه‌های نماز روحبخش جمعه خیرآباد اظهار داشت: ائمه اطهار علیهم‌السلام و بزرگان اهل ایمان از خداوند متعال خواسته‌اند که هم توان روزه گرفتن را به آن‌ها بدهد و هم این‌که معرفت آداب روزه گرفتن را به آن‌ها عطا کند.

وی گفت: امام سجاد علیه‌السلام در دعاهای خود می‌فرماید خدایا گوش‌های ما را از شنیدن حرف‌های لغو، چشم‌های ما را از دیدن لهویات و مسائل بی‌فایده و دستان ما را از دراز شدن به سوی آنچه حرام است و پاهای ما را رفتن به جاهای ممنوع حفاظت فرما.

حجت‌الاسلام طزری در خطبه دوم این هفته نماز جمعه خیرآباد ضمن تسلیت رحلت حضرت خدیجه سلام‌الله علیها گفت: حضرت خدیجه سلام‌الله علیها بانوی بزرگواری است که برای اسلام از همه چیز گذشت و تا آخرین لحظات پیامبر اسلام صلی‌الله علیه و آله را یاری می‌کرد و آنقدر برای پیامبر عزیر بود که تا سال‌ها بعد پیامبر به یاد او بود و در غم او اشک می‌ریخت.

وی بیان داشت: به شهادت رسیدن عده‌ای از مرزداران عزیر در ارومیه را که به‌دست گروه تروریستی پژاک به شهادت رسیدند را تسلیت عرض می‌کنم.

امام جمعه خیرآباد با اشاره به رحلت امام خمینی (ره) اظهار داشت: امام خمینی (ره) بزرگ مردی است که توانست با ایمان به خدا و ایمانی که به هدف خود داشت و همچنین ایمانی که به مردم داشت انقلاب بزرگی را رقم بزند.

حجت‌الاسلام طزری بیان کرد: این انقلاب سبب شد که خواب از چشم استکبار برود و امام خمینی (ره) با انقلاب خود زمینه از بین رفتن استکبار را نیز فراهم کند.

امام جمعه خیرآباد افزود: انقلابی که امام خمینی (ره) برپا کرد دارای چند اصول بود که وقتی این اصول را مرور می‌کنیم نشان می‌دهد که آیا در مسیر انقلاب و در خط امام راحل قرار داریم یا خیر.

وی خاطر نشان کرد: امروز عده‌ای هستند که دم ار امام و انقلاب می‌زنند اما راه آنان با اهداف و اصول امام راحل تفاوت بسیار دارد.

حجت‌الاسلام طزری ادامه داد: یکی از اصول انقلاب مبارزه با ظالم و ظلم بود اما هرگز حاضر نبود که با ظالم معامله و سازش کند و اگر مذاکره با آمریکا را امام نپذیرفت برای این بود که منشأ تمام ظلم‌های عالم را از آمریکا می‌دانست.

امام جمعه خیرآباد تصریح کرد: امروز اگر نگاهی به جهان اسلام بیندازیم دست آمریکا را در همه قتل‌ها و کشتارها می‌بینیم اما با این وجود متاسفانه عده‌ای در داخل کشور سعی دارند که با حیله‌ها و نیرنگ‌ها رابطه با آمریکا را محقق کنند.

وی ادامه داد: این افراد امروز این شعار را می‌دهند که کلید حل مشکلات ما آمریکا و رابطه با اوست در حالی که امام (ره) آمریکا را کلید همه مشکلات مسلمانان می‌دانست.

حجت‌الاسلام طزری افزود: اصل دیگر انقلاب امام راحل (ره) حمایت از ملت مظلوم فلسطین بود؛ امام خمینی(ره) فلسطین را پاره‌ای از دنیای اسلام می‌دانست که باید به اسلام برگردد و راه آن حذف اسرائیل از صحنه روزگار می‌دانست.

وی تاکید کرد: امروز هم همه دنیای اسلام وظیفه دارند که از فلسطین و مردم آن در حالی که ائتلاف عربی _ غربی برای سازش با رژیم صهیونیستی برنامه‌ریزی می‌کنند، حمایت کنند.

امام جمعه خیرآباد با بیان این‌که امام راحل به فرهنگ اسلامی بسیار توجه داشت و در خصوص نفوذ فرهنگ غرب بسیار تذکر می‌داد، اظهار داشت: امام خمینی (ره) انقلاب را صورت داد تا در کشور اسلامی ایران فرهنگ ناب محمدی صلی‌الله علیه و آله وسلم رواج یابد.

وی افزود: امام خمینی (ره) می‌فرمود فرهنگ غرب بسیار برنده‌تر از شیشه و حمله دشمن است؛ امروز نیز ما شاهد هستیم دشمن با سند ۲۰۳۰ قصد نفوذ در فرهنگ کشور را دارد.

حجت‌الاسلام طرزی اظهار داشت: امروز کسانی که با تمام قوا از ۲۰۳۰ حمایت می‌کنند هر چند دم از امام خمینی (ره) می‌زنند اما از امام (ره) و اصول امام بیگانه هستند.

وی در پایان گفت: امام خمینی (ره) هرگز بر سر اصول انقلاب با کسی مذاکره و معامله نکرد و حاضر نشد مصالح انقلاب را بخاطر خوشایندی دشمنان از بین ببرد و هیچ‌گاه در میان اصول و ارزش‌های انقلاب مصلحت اندیشی نکرد بلکه به‌طور صریح اصول خود را بیان می‌کرد.

امام جمعه خیرآباد ادامه داد: امام راحل اعتقاد بر این داشت که اصول انقلاب برای تمام زمان‌هاست و قابل حذف و یا کمرنگ شدن نیست؛ بنابراین امروز هم از مسئولان انتظار می‌رود در بیان مواضع انقلاب کوتاهی نکنند بلکه آن را با صراحت بیان کنند.

امام جمعه رباط کریم:علت اصلی طلاق سخت‌گیری و دخالت خانواده‌ها است

حجت‌الاسلام حسینعلی محمدی‌نژاد، امام جمعه شهر رباط کریم ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی روز جمعه این شهر که با حضور آحاد مردم خداجو در مصلی امام خمینی(ره) برپا شد، اظهار داشت: ازدواج موضوع مهمی است که امروزه در میان جوانان به‌عنوان یک دغدغه به شمار می‌آید، این‌که جوانان در سنین پیری ازدواج می‌کنند نشان از یک دغدغه دارد و باید برای آن‌ها تلاش کنیم تا مشکلی برای آن‌ها پیش نیاید.

وی گفت: خانواده‌ها باید شرایط ازدواج را فراهم کنند و بر فرزندان خود سخت‌گیری نکنند، تقوا مهمترین اصل در ازدواج است و خانواده‌ها از شرط گذاشتن مهریه‌های سنگین خودداری کنند تا راه ازدواج بر جوانان هموار شود.

امام جمعه رباط کریم با انتقاد از افزایش طلاق‌ها در میان مردم، به بررسی علل این موضوع پرداخت و گفت: دخالت‌های اقوام زن و شوهر، این‌ها علل اختلاف افکنی میان زن و شوهر است و والدین آنقدر در زندگی فرزندان دخالت می‌کنند که زندگی آن‌ها دچار مشکل می‌شود و به طلاق می‌کشد.

وی به حضور میلیونی و باشکوه مردم در انتخابات امسال اشاره کرد و افزود: انتخابات سال ۹۶ نشان داد که ملت ایران هیچ وقت به آمریکا بله نمی‌گویند و نه محکمی به دهان آمریکا زدند که سر آغاز این نهضت عظیم ۱۵ خرداد بود که سر انجام این نهضت انقلاب بود.

امام جمعه بخش گلستان:‌سند ۲۰۳۰ توجیه پذیر نیست / در مهدکودک‌ها مسائل جنسی آموزش داده می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی صفایی، امام جمعه بخش گلستان در خطبه‌های نماز جمعه امروز این بخش ضمن بیان احادیث و روایاتی از پیامبر اکرم (ص)، بیان داشت: خالی ماندن خانه‌ها، انبار کردن برخی کالاها و مواردی از این نظیر به اقتصاد کشور ضربه می‌زند، و پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله وسلم بارها به این نکات اشاره کرده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به این‌که در آستانه ارتحال امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب هستیم، تصریح کرد: امام را در حدود 10 میلیون نفر تشییع کردند، و مراسم باشکوهی برای وی برگزار شد، امام خمینی (ره) دائم‌الذکر بودند و تا آخرین لحظات عمرشان ذکر «لا اله الا الله» را زیر لب زمزمه می‌کردند.

امام جمعه بخش گلستان در ارتباط با سخنان رهبر معظم انقلاب در وصف امام خمینی (ره)، گفت: بنیانگذار انقلاب اسلامی شب‌ها به دعا مشغول بودند و اشک می‌ریختند، اما روزها در سخنرانی‌های خود کوچک‌ترین ضعفی نشان نمی‌دادند و به هیچ وجه اهل مذاکره و مصالحه با دشمنان نبودند.

وی همچنین با بیان سخن امام در ارتباط با لزوم حفظ ارزش‌های اسلامی، اظهار داشت: امروز متاسفانه شاهد آموزش مسائل جنسی در مهدکودک‌ها و پیش دبستانی‌ها با عنوان لک‌لک به کودکان هستیم، اما با این حال برخی در حال توجیه سند ۲۰۳۰ هستند، سندی که حذف آیات و روایات و ممنوعیت ایثار و آموزش آن در لابه‌لای آن امضا شده است.

امام جمعه شهر گلستان با اشاره به خانه‌نشین شدن دونالد ترامپ رئیس جمهور وقت آمریکا، تشریح کرد: دشمنان اسلام و انقلاب هر چقدر دست و پا بزنند، و در مقابل جریان فمینیسم بایستند، بازهم شکست خواهند خورد، درست مثل رئیس جمهور آمریکا که میلیاردها پول از عربستان و جاهای دیگر به کشور خود برد، اما می‌بینیم که خانه‌نشین شده است.

وی در پایان باتوجه به مراسم ارتحال امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: روز سیزدهم، که مصادف با رحلت معمار کبیر انقلاب است، در سراسر کشور مراسم‌هایی برگزار می‌شود، و بخش گلستان هم در مسجد حضرت جواد الائمه علیه‌السلام برنامه محلی خواهیم داشت، که از شما می‌خواهم در آن شرکت کنید.

امام جمعه دماوند:۱۵ خرداد، ضدیت دستگاه سلطنت با اسلام را آشکار کرد / آمریکا روزی گاو شیرده سعودی را هم‌چون صدام و قذافی ذبح می‌کند

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های نماز عبادی- سیاسی این هفته شهر دماوند که با حضور مردم مؤمن و روزه‌دار دیار دارالمؤمنین در مصلای این شهر برگزار شد، با اشاره به تأثیرات سیاسی و اجتماعی ۱۵ خرداد، اظهار داشت: جاذبه گروه‌های دیگر مانند ملی‌گراها و غرب‌گرایان در مبارزه با شاه کمتر شد و برخلاف آن‌که همه گروه‌های دیگر به کمتر از سرنگونی شاه راضی بودند، امام راضی نبودند و جاذبه را به این سمت کشاند.

وی گفت: بعد از این ماجرا، ضدیت شاه با اسلام آشکارتر شد و دیگر شاه نتوانست ریاکارانه برخورد کند و بعد از این ماجرا، امام خمینی (ره) آشکار کرد که دستگاه سلطنت با اسلام مخالف است.

امام‌ جمعه دماوند با بیان این‌که مردم با جان و مال خود از امام امت دفاع کردند، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) در ۱۴ خرداد با قلبی آرام به لقاءالله پیوست و نظامی را از خود به یادگار گذاشت و همچنین فرزند خلفی را تربیت کرد که در طول این ۲۷ سال، با رهبری مدبرانه، از فتنه‌ها عبور کرد.

حجت‌الاسلام فتاح دماوندی تاکید کرد: قدر رهبر معظم انقلاب را مردم مظلوم پاکستان، افغانستان، یمن، سوریه و عراق بیشتر می‌دانند و بیدار شدند.

وی با بیان این‌که خبرهای بدی از جمله قحطی و وبا در یمن به گوش می‌رسد، تصریح کرد: طرح صهیونیست‌ها برای سرزمین‌های اشغالی، خرید سلاح و تسهیلات توسط عربستان و تشکیل ناتو عربی برای مبارزه با تندروی‌ها ازجمله مواردی است که به گوش می‌رسد.

امام‌جمعه دماوند تصریح کرد: تنها راه مبارزه با چنین دشمنی، خط و راه مقاومت است و عربستان برای آمریکا همچون گاوی شیرده است که وقتی آمریکا بهره‌اش را از او برد، همچون صدام و قذافی، آن را ذبح خواهد کرد.

امام جمعه شهرری:نظام اسلامی بزرگترین یادگار امام خمینی (ره) است / کسانی که نظام را قبول دارند، علیه آن قیام نمی‌کنند

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی ، امام جمعه شهرری در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته که با حضور پرشور مردم خداجوی در مصلی بزرگ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام برگزار شد، ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار داشت: پرهیزگاری انسان را درمقابل معصیت و گناهان مصون می‌دارد.

وی با بیان این‌کهماه رمضان بهترین فرصت برای ارتباط با خداست، گفت: از نمازهای مستحبی، دعا کردن و استغفار در این ماه غافل نشوید، پیامبر صلی‌الله علیه و آله وسلم در این ماه بر نماز مستحبی، دعا و صلوات مداومت می‌کردند.

امام جمعه شهرری تصریح کرد:روزه فقط نخوردن و نیاشامیدن نیست، اگر اخلاق خود را نیکو کنید و با دیگران خوش رفتاری کنید در روز قیامت از پل صراط به راحتی عبور خواهید کرد.

حجت‌الاسلام شاهچراغی با بیان این‌که امام خمینی (ره) یک شخصیت بی نظیر، عارف، مدیر و مرجع تقلید بود، بیان داشت: آنچه همه خوبان دارند امام (ره) به تنهایی داشت و چیزی که با جان ایشان اجیر شده بود نظام ولایی کشور بود که نظام اسلام را تسکیل داد و مدیریت کرد.

وی با بیان این‌که یادگاری که از امام راحل داریم همین نظام اسلامی است،عنوان کرد:در گذشته امام خمینی (ره) و امروز امام خامنه‌ای مدظله‌العالی نائب حضرت ولی‌عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف هستند و بنابراین حرفی که رهبر ما می‌زند، سخن یک مرجع و عارف نیست بلکه بیانات نائب امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه الشریف است.

امام جمعه شهرری ادامه داد: حضرت امام (ره) نگفتند پشتیبان من باشید بلکه تاکید داشتند؛ پشتیبان ولایت‌فقیه باشید و با همین اندیشه و فرهنگ به خدا دلدادگی داشت و عاشق خدا بود.

حجت‌الاسلام شاهچراغی بیان کرد: امام خمینی با اخلاصی که داشت نظام اسلامی را پی‌ریزی کرد و اگر دشمنان نمی‌توانند کاری بکنند به‌خاطر چراغی است که ایزد برافروخته است.

وی در ادامه به حماسه حضور ۴۰ میلیونی در انتخابات اخیر اشاره کرد و افزود: شورای نگهبان صحت انتخابات ریاست جمهوری را تایید کرد و مردم نیز آن را پذیرفتند، این‌گونه نبود که مانند عده‌ای اعتراض بکنند. کسانی که امام و نظام را قبول دارند که علیه نظام قیام نمی‌کنند.

امام جمعهشهرری با بیان این‌که حکم شورای نگهبان فصل‌الخطاب است،خاطرنشان کرد: تخلفاتی صورت گرفته بود که قوه قضائیه باید پیگیری و با متخلفان برخورد کند.

حجت‌الاسلام شاهچراغی با تاکید بر این‌که فرهنگ امام استکبار ستیزی بود، اظهار داشت: امام راحل تا روزی که زنده بود با دشمنان آشتی نکرد، به دشمن لبخند نزد و به دشمن امید نداشت، امیدش به خدا و مردم بود؛ این موارد قابل تحریف نیست.

وی با اشاره به وقایع ۱۵خرداد۱۳۴۲ و ۱۹دی ۱۳۵۶ گفت: هر دو در راستای دفاع از اسلام و ولایت بود. کمونیست‌ها، توده‌ای‌ها، ملی‌گراها و منافقان همه آمدند و رفتند ولی شما مردم مسلمان هنوز پای نظام ایستاده‌اید. آن روز حضزت امام خمینی (ره) سکان‌دار این نظام بود و امروز امام خامنه‌ای ولایت‌فقیه را عهده‌دار است.

امام جمعهشهرری گفت: جشن گلریزان کار پسندیده‌ای است که برای کمک به زندانیان غیر عمددر ماه مبارک رمضان انجام می‌شود و روایت داریم که اگر کسی دلی را شاد کند آن شادی مانند نوری در قبر و آخرت کنار او خواهد بود.

امام جمعه قدس:حوادث یمن و افغانستان از چشم مدعیان حقوق بشر غربی به دور نمانده و خودشان عاملان آن هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالقاسم میر احمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر قدس که با حضور پرشور نمازگزاران برگزار شد، اظهار داشت: خودم و همه شما را به رعایت تقوا الهی دعوت می‌کنم چراکه تقوا تنها ملاک انسان در پیشگاه حق تعالی است.

وی در ادامه گفت: مردم و جوامع بشری در

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۲۵۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در متن این پیام آمده است:

خطاب به دانشجویان گرامی آمریکایی.

علاقمندیم که مراتب تقدیر و تشکر خالصانه خود را بخاطر شجاعت تحسین برانگیز و حمایت تزلزل ناپذیر که از مردم مظلوم  فلسطین داشته­اید و در برابر اقدامات ددمنشانه صهیونیست ایستادید  ابراز نماییم،  این در خاطره‌ها می‌ماند که انسان‌هایی همچون شما برای (تحقق) عدالت و حقوق بشر  با صلابت ایستادند.

ما مراتب همدردی خود را با همه کسانی که با اجبار در دانشگاه‌های آمریکا مورد بدرفتاری قرارگرفته یا مجروح شده اند اعلام می‌داریم چنین اقداماتی غیرقابل قبول و در تعارض با معیار‌های مشترک وفراگیر احترام به انسانیت می­باشد.  

دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) به عنوان یک کیان علمی همواره به تمامی معیار‌های اخلاقی و انسانی پایبند بوده و ضمن محکومیت شدید چنین رفتار‌هایی مراتب همبستگی خود را با همه شما دانشجویان عزیز ابراز می‌دارد. حمایت شما از مردم مظلوم فلسطین حقیقتا امیدوار کننده است و ما نیز متقابلا حمایت همه جانبه خود را از شما عزیزان اعلام می‌داریم.  

دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) افتخار دارد که فرصت‌هایی را برای شما دانشجویان فراهم نماید که به اهداف تحصیلی خود نائل شوید. به همین منظور این دانشگاه بورس کامل (در رشته‌های مورد تقاضا) به شما عزیزان را تقدیم می‌کند و به شما اطمینان می­دهد که ازحمایت مستمر کشور ما در طول سفر تحصیلی خود در ایران برخوردار خواهید شد؛ لذا اطلاعات خود را از طریق پست الکترونیک admission@pst.ikiu.ac.ir  برای ما بفرستید تا ما نیز روند اعطای بورس کامل شما را شروع کنیم،  شما همچنین می‌توانید به لینک بروشور انگلیسی دانشگاه مراجعه کرده ولیست رشته­‌های آموزشی و پژوهشی موجود در دانشگاه را رؤیت کنید.

بار دیگر از حمایت شجاعانه شما از مردم مظلوم فلسطین قدردانی کرده و بسیار مفتخریم که شما را در بین جامعه دانشگاهی خود که همواره در مقابل اقدامات خصمانه صهیونیست ایستاده و از مردم فلسطین حمایت کرده ببینیم.

با احترام

سید علی قاسم زاده/ رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)

دیگر خبرها

  • سعیدی، امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • توافق نزدیک عربستان با آمریکا؛ آل‌سعود هسته‌ای می‌شود؟
  • جهان شاهد صدور انقلاب امام خمینی(ره) است
  • بیداری امروز جوانان دنیا مرهون روشنگری رهبر انقلاب است
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است
  • تاکید امام جمعه خمینی شهر بر حمایت مردم از طرح نور
  • جنبش دانشجویان در آمریکا نشانگر بیدار شدن مردم دنیاست
  • اعتراضات دانشجویی در آمریکا، انعکاس نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی است
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • نامه رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا