Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مجمع عمومی سازمان ملل متحد که 193 کشور عضو آن هستند روز جمعه ساحل عاج، گینه استوایی، کویت، پرو و لهستان را برای عضویت در شورای امنیت این سازمان به مدت دو سال که از اول ژانویه 2018 آغاز می شود انتخاب کرد. هلند نیز پس از توافق سال گذشته با ایتالیا برای تقسیم این دوره دو ساله، جایگزین این کشور می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رای گیری برای انتخاب هلند یا ایتالیا سال گذشته به بن بست رسید و این دو کشور در خصوص عضویت ایتالیا در سال 2017 و سپس کناره گیری ایتالیا و جایگزین شدن هلند برای سال 2018، توافق کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۲۷۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت صددرصدی در مراکز هسته‌ای کشور برقرار است

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر؛ رئیس سازمان انرژی اتمی کشور پس از آغاز عملیات ساخت ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن کارکنان این سازمان در بوشهر در پاسخ به پرسش خبرنگار صداوسیما درباره امنیت مراکز هسته‌ای کشور پس از رخداد‌های چند روز گذشته، گفت: امنیت ما در مراکز هسته‌ای صددرصد برقرار است.

محمد اسلامی افزود: الحمدلله کشور یک نظام امنیتی قدرتمند دارد و نظام دفاعی و امنیتی ما هر گونه تعرضی را در نطفه خفه می‌کند.

معاون رئیس‌جمهور اضافه کرد: با این تسلطی که کشور دارد و اقتداری که نیرو‌های مسلح دارند، حفاظت و امنیت در مراکز هسته‌ای در کمال اقتدار و اعتبار برقرار است و هیچ نکته‌ای وجود ندارد.

دیگر خبرها

  • قائم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار درباره عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • قانم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار در خصوص عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • نشست اتحادیه عرب درباره مسئله غزه و فلسطین
  • انتخاب رشته بیش از ۷۲۰ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • امنیت سرمایه گذاری نیاز کشور است
  • امنیت صددرصدی در مراکز هسته‌ای کشور برقرار است
  • انتخاب رشته بیش از ۳۲۷ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • واکنش آرمین به وتوی عضویت فلسطین: شرم آور است
  • محسن آرمین: وتوى قطعنامه عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل شرم آور بود/ اسرائیل برای فلسطینی ها حق حیات قائل نیست
  • شورای امنیتِ کی؟