Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازکرمانشاه، و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ سوگواره شعر آفتاب جماران از ویژه‌ برنامه‌های بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل(ره) امروز (یازدهم خرداد) با حضور امام جمعه، معاون فرهنگی و مطبوعات، رئیس اداره امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، رئیس و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شاعران آیینی در شهرستان هرسین برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ابتدای مراسم، حاج روح الله باقری، امام جمعه شهرستان هرسین در وصف ویژگی های اخلاقی و منحصر به فرد امام خمینی (ره) به ایراد سخن پرداختند.
وی گفت: شما هنرمندان می توانید با هنر خود و شما شاعران با قلم خود، شخصیت های انقلابی امام را بسیار متبحرانه به نسل جوان بشناسانید و این امر باید در جامعه بسترسازی فرهنگی شود.
سپس معاون فرهنگی و مطبوعات اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه جهت برگزاری بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) برنامه های خاصی تدارک دیده است.
جسری گفت: افتتاح نمایشگاه عکس ویژه رحلت امام خمینی (ره)، برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره)، اجرای سوگواره شعر آفتاب جماران در شهرستان های صحنه، سنقر و کنگاور از ویژه برنامه های سالگرد رحلت امام خمینی (ره) است که در مرکز و شهرستان های استان کرمانشاه برگزار می شود.
گفتنی است؛ ویژه‌نامه ابعاد شخصیتی مقام معظم رهبری و همچنین امام خمینی(ره) از دیدگاه متفکران جهان نیز در این ایام به صورت بروشور تهیه و توزیع می‌شود که هدف از این حرکت، یادآوری ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی و ابعاد شخصیتی امام (ره) است.
یادآور می شود؛ کامران شاه علی، حسین خزایی، مریم مسرور، حبیب کیهانی، کرمعلی قربانی و مظفر درویش پور شاعرانی بودند که در این مراسم، به قرائت شعر پرداختند.
در پایان از خانواده گرانقدر شهید مدافع حرم، اکبر نظری به صورت ویژه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۲۷۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم روز جهانی کارگر در شهرستان مهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر با حضور ۱۰۰ کارگر نمونه در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهر برگزار شد.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مهر ضمن تبریک روز جهانی کارگر گفت: پارسال در حوزه تعاون ۳۰۰ کارگر بومی، پیمانکار و شرکت‌های مستقر در این شهرستان معرفی و بیش از ۱۰ شرکت تعاونی در نقاط مختلف ایجاد و راه اندازی شد.
حسن قائدی افزود: همچنین در حوزه مشاغل خانگی مبلغ سه میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال به کارآفرینان بومی این شهرستان پرداخت کردیم.
فرماندار شهرستان مهر همچنین بیان کرد: با پیگیری‌های موسوی نماینده مردم شهرستان‌های مهر و لامرد در مجلس شورای اسلامی، به زودی ایستگاه فشار افزایی گاز حوزه گازی وراوی با زمینه اشتغال بیش از ۳۰۰ جوان در این شهرستان‌ها به بهره برداری می‌رسد.
حمزه محمدی گفت: شهرستان مهر به دلیل وجود صنایع نفت و گاز نرخ بیکاری کمتر از هفت درصد است که در میان شهرستان‌های فارس از جایگاه خوبی برخوردار است.
در پایان مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی از ۱۰۰ کارگر نمونه پالایشگاه ها، شرکت‌ها، و ۶ شهرداری شهرستان مهر تجلیل شد.
شهرستان مهر در جنوب فارس و در فاصله ۳۲۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • سوگواره بین المللی سفینة النجاة برگزار می شود
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • مظلومیت حقوق بشر نزد افکار عمومی جهان مشخص شد
  • سرزمین آفتاب در سالروز شهادت ششمین اختر آسمان ولادت غرق ماتم است
  • برگزاری مراسم روز جهانی کارگر در شهرستان مهر
  • مراسم بزرگداشت مرحومه معصومه حائری برگزار شد
  • همسطح سازی و نصب ۳۰ دریچه منهول فاضلاب در بندر امام خمینی
  • امام خمینی(ره) فصل جدیدی در تاریخ را از فیضیه قم رقم زد
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود