Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنیاد سینمایی فارابی خاطرنشان کرد: مرحوم علیرضا سلطانی عکاس پیشکسوت خبری و مطبوعات که سابقه چهار دهه عکاسی خبری داشت، عکاسی با اخلاق، متخصص و دلسوز بود و اغلب پشتیبان و حامی عکاسان بود و مرحوم وحید سهرابی نیز از عکاسان با تجربه مطبوعات و با اخلاق بود. بی‌شک فقدان ایشان ضایعه‌ای دردناک برای جامعه رسانه‌ای محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این بنیاد فقدان این عکاسان را به خانواده داغدار ایشان و جامعه رسانه‌ای تسلیت گفت و از خداوند متعال‌ برای ایشان رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت کرد.

**همچنین سخنگوی وزارت امور خارجه درگذشت دو نفر از عکاسان خبری با تجربه و کاردان کشور را تسلیت گفت.
بهرام قاسمی رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه با ابراز تاسف از درگذشت علیرضا سلطانی و وحید سهرابی عکاسان با تجربه و کاردان مطبوعات کشور، فقدان آنان را به خانواده هایشان و جامعه مطبوعاتی و عکاسان رسانه ای کشور تسلیت گفت.
مراسم بزرگداشت مرحوم وحید سهرابی عکاس خبری سابق خبرگزاری ایسنا دفتر همدان ، جمعه شب در مسجدالنبی (ص) شهر بهار برگزار شد.
به گزارش ایرنا در این مراسم جمعی از اهالی مطبوعات و رسانه های استان همدان حضور داشتند.
وحید سهرابی از عکاسان باتجربه مطبوعات روز چهارشنبه 10 خرداد در حادثه‌ای ناگهانی در همدان از دنیا رفت و آیین تشییع وی صبح جمعه با حضور پرشور مردم شهرستان بهار و هنرمندان برگزار شد.
مرحوم سهرابی از سال 1387 به عنوان عکاس با دفتر منطقه‌ای ایسنا در همدان و از سال 90 به مدت 2 سال با دفتر اصلی خبرگزاری دانشجویان در تهران همکاری داشت.
این عکاس تجربی متولد اردیبهشت 1368 در سال 89 برنده جایزه تصویر سال در بخش جوان شد.
7523/6993
خبرنگار: مرضیه بختیاری**انتشار: اکبر بهاروند

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۲۷۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر هیات منصفه دادگاه مطبوعات درباره رویداد ۲۴ و مجله ناداستان 

 هیات منصفه دادگاه مطبوعات، پایگاه خبری رویداد ۲۴ و مجله ناداستان  را مجرم شناخت.

 سخنگوی هیات منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی گفت: دادگاه رسیدگی به پرونده‌های پایگاه خبری رویداد ۲۴ و مجله ادبی ناداستان با حضور اعضای منصفه در شعبه نهم دادگاه کیفری یک تهران برگزار شد.  

به گزارش ایرنا، اکبر نصراللهی روز سه‌شنبه افزود: اتهام محمد حیدری مدیر مسئول پایگاه خبری رویداد ۲۴ در شکایت مهدی قدمی مدیرعامل شرکت واسپاری ملت «نشر مطالب خلاف واقع» در مطلبی با عنوان حقوق ۱۷۰ میلیون تومانی مدیرعامل شرکت لیزینگ ملت با دستور مدیر بانک ملت! در نوزدهم تیر ۱۴۰۲ بود که در آن گفته شده است «مهدی قدمی» مدیرعامل شرکت واسپاری ملت، از شرکت‌های زیرمجموعه بانک ملت، «نجومی‌بگیر» است.

وی ادامه داد: هیات منصفه بعد از شنیدن دفاعیات متهم محمد حیدری مدیر مسئول پایگاه خبری رویداد ۲۴ را با اکثریت آراء مجرم دانستند و مستحق تخفیف ندانستند. 

نصراللهی اظهار داشت: پرونده دیگری که مورد بررسی گرفت مربوط به آرش صادق‌بیگی مدیر مسئول و صاحب امتیاز مجله ناداستان و مهدی طلوعی سردبیر مجله یادشده به اتهام اشاعه منکرات و تصاویر و مطالب خلاف عفت عمومی بود که هیات منصفه در این پرونده هم با اکثریت آراء متهمان را مجرم شناختند اما مستحق تخفیف دانستند.

سخنگوی هیات منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی گفت: رأی دادگاه رسیدگی به پرونده اتهام‌های محمد حیدری مدیر مسئول پایگاه خبری رویداد ۲۴، آرش صادق‌بیگی مدیر مسئول و صاحب امتیاز مجله ناداستان و مهدی طلوعی سردبیر مجله یادشده که به ریاست قاضی کریمی در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک برگزار شد، متعاقبا صادر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • کانال‌های خبری، مجوز بگیرند
  • نظر هیات منصفه دادگاه مطبوعات درباره رویداد ۲۴ و مجله ناداستان 
  • کانال‌های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • کانال های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • گردانندگان کانال‌های خبری برای دریافت مجوز قانونی اقدام کنند
  • ماموریت‌های مضاعف برای جهش تولید در موسسات سینمایی ابلاغ شد