Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- لئوناردو دی کاپریو در واکنش به تصمیم ترامپ مبنی بر خروج آمریکا از توافق آب و هوایی پاریس واکنش نشان داد. به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،لئوناردو دی کاپریو؛ بازیگر سرشناس هالیوودی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود در خصوص خروج آمریکا از توافق آب و هوایی پاریس واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دی کاپریو با قلمداد کردن این تصمیم ترامپ به عنوان تهدیدی برای کره زمین نوشت: " امروز آینده زندگی در سیاره ما با تصمیم غیر متعهدانه رئیس‌جمهور ترامپ درباره خروج از توافق پاریس مورد تهدید گرفت. آینده ما در این سیاره بیش از هر زمان دیگری در معرض خطر قرار گرفته است. برای آمریکایی‌ها و آن دسته از مردم جهان که به دنبال یک رهبری قدرتمند برای حل مسائل آب و هوایی بودند این تصمیمی ناامیدکننده است.

اکنون بیشتر از هر زمان دیگری ما نیازمند حل مسائل تغییرات آب و هوایی هستیم و باید رهبرانی را که به حقایق علمی و واقعیات تجربی در این خصوص بی توجه هستند به چالش بکشیم. اکنون همه ما باید پافشاری کنیم، سازماندهی داشته باشیم و مبارزه کنیم و انرژی مان را به سمت اقدامات سیاسی سوق دهیم."
منبع:باشگاه خبرنگاران انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۲۷۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان

به گزارش «تابناک»، تصاویری از شگرد متفاوت محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور دولت های نهم و دهم برای دست ندادن با زنان خارجی در سفرهای رئیس جمهور سابق به کشورهای مختلف را ببینید.

 

دیگر خبرها

  • بایدن: آمریکا، مصر و قطر درباره توافق آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس غزه همکاری خواهند کرد
  • بایدن: آمریکا٬ مصر و قطر درباره توافق آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس غزه همکاری خواهند کرد
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا
  • مهاجم آرسنال ستاره هالیوودی را غافلگیر کرد (عکس)
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  •  سخنگوی حماس : تکذیب ادعای خروج برخی رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق تبادل اسرا
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • ببینید | حواشی جالب سفر رئیس جمهور به پاکستان