Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات لیگ جهانی والیبال برای ایران درحالی شروع شد که طبق معمول بازی‌های لیگ جهانی در والیبال با سانسور همراه بود. آفتاب‌‌نیوز : تیم جوان شده والیبال ایران درحالی در شهر پیازا و پیش چشمان بیش از 10 هزار طرفدار برگزار می شد ، به مصاف هم رفتند. مسابقه باز به دلیل حضور خانم های ایتالیایی و البته معدود خانم های ایرانی حاضر در استادیوم و البته مشکلات عدیده برای پخش تصاویر ، با سانسور و پخش تصاویر آهسته همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در شروع بازی ، ایتالیایی ها که این بار تورانو و زایتسف را در تیم شان نداشتند ، ابتدا پیش افتادند اما تیم جوان شده ما خیلی خوب توانستند امتیاز ها را جبران کنند تا در امتیاز 6 با آنها برابر باشیم. در ترکیب اصلی ما ، این بار مسعود غلامی در ترکیب قرار گرفته بود. بازیکنانی مثل غفور ، مرندی ، معروف ، غلامی و قائمی هم در ترکیب بودند. ایتالیایی ها زودتر از ما به امتیاز 8 رسیدند و اولین وقت استراحت به نام آنها بود. در ادامه اما بازی با همین فاصله دو امتیاز پیش می رفت. ایتالیایی ها 13 شدند و ما به امتیاز 11 رسیدیم. در این امتیاز بود که کلاکویچ برای تیمش وقت استراحت گرفت و با بازیکنانش جدی صحبت کرد . او از امتیازی که باید با ضربه عادل غلامی می گرفتیم اما از دست رفت ، نکاتی داشت که سریع توضیح داد.
میلاد عبادی پور توانست امتیاز 12 را برای ایران بگیرد اما ایتالیایی ها به امتیاز 15 رسیدند. غفور گیرنده امتیاز 13 ایران بود. ایتالیایی ها با رسیدن به امتیاز 16 ؛ دومین وقت را هم زودتر به نام خودشان کردند.
امتیاز 14 ما را فرهاد قائمی گرفت.
روند امتیازگیری دو تیم تا 23 بر 19 پیش رفت و ایتالیا در آستانه بردن ست اول قرار گرفت. امتیاز 20 ایران را میرزاجانپور گرفت. امتیاز 21 را هم فرهاد قائمی خیلی زیبا روی پاس عالی معروف گرفت و باز امتیاز کم شد.
رضا قرا در خط سرویس بود. یک رقابت عالی بر سر امتیاز بعدی و ضربه زیبای غفور. ما حالا 22 امتیاز داشتیم. ایتالیایی ها بعد از یک وقت استراحت توانستند 24 شوند. سرویس زیبای لوکا ویتوری هم توانست امتیاز 25 را برای آبی ها به همراه داشته باشند و آنها این ست را در خانه ببرند.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۲۷۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پایان مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی شانگهای چین، تیم ریکرو بانوان ایران با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی‌حسینی امتیاز ۱۹۲۶ را کسب کرده بود و موفق شد رکورد ایران در بخش تیمی را ارتقا ببخشد.

پیش از این رکورد ریکرو بانوان ایران در بخش تیمی با امتیاز ۱۸۹۸ بود که در مسابقات جهانی ترکیه برای ایران ثبت شده بود و در این مسابقات، کمانداران کشورمان موفق شدند رکورد بانوان ایران را ۲۸ امتیاز ارتقا ببخشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مارسلو وارد ایران شد
  • مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • مارسلو به تیم ملی والیبال ملحق شد
  • یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد