Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - منطق ضعيف نامبرده در نامه اخيرش خطاب به رئيس دستگاه قضا، اعتراض حاميان فتنه را نيز برانگيخت.

به گزارش سرويس سياسي جام نيـوز، رضا حقيقت نژاد کارشناس رسانه‌هاي اپوزيسيون، در واکنش به نامه اخير علي مطهري خطاب به آيت الله آملي لاريجاني درباره حصر سران فتنه، اظهارات جالبي مطرح کرد.

وي با اشاره به اين بخش از نامه مطهري که شوراي عالي امنيت ملي زماني که کشور در حال آشوب بود، اضطراراً اين حق را داشته که به‌صورت موقت چندماهه تا زمان برقراري آرامش، حکم به حصر خانگي بدهد اظهار داشت: «اگر مطهري صدور حکم حبس خانگي را حق شوراي عالي امنيت ملي مي‌داند، طبعا نحوه و جزئيات صدور حکم را هم خود شورا تعيين مي‌کند و ديگر به نائب رئيس مجلس که عضو شورا هم نيست، ربطي ندارد که مهلت زماني براي چنين اقدامي تعيين کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به رسميت شناختن حق صدور حکم حبس خانگي براي شوراي عالي امنيت ملي، از سوي مهم‌ترين مخالف حصر (مطهري) عجيب است.»

حقيقت نژاد در ادامه، پيشنهاد علي مطهري به رئيس قوه قضائيه مبني بر اينکه بجاست اين هفت سال حصر خانگي به‌عنوان مجازات طولاني کردن اعتراضات آن‌ها که موجب سوءاستفاده دشمن شد، منظور شود و به آن خاتمه داده شود را چنين معنا کرد:
- اولا مطهري اتهام نظام عليه موسوي و کروبي را به رسميت شمرده، زيرا کليت حرف آن‌ها هم همين است.
- دوم اينکه مجازات براي آن تعيين و به رسميت شناخته: «هفت سال حبس خانگي»
اگر مطهري چنين جرمي را بدون هرگونه محاکمه‌ درست مي‌داند و شايسته مجازات، طبعا تعيين مجازات براي چنين جرمي ربطي به نماينده مجلس ندارد و کار همان مقام قضائي است.
با اين وصف، اگر [آيت‌الله] صادق آملي لاريجاني به علي مطهري بگويد که تشخيص شما براي مجازات آن‌ها 7 سال حبس خانگي بوده، تشخيص من اين است که 14سال در حبس خانگي باشند، حرفي خلاف منطق نامه علي مطهري زده است؟



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۲۸۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور اپوزیسیون کنار نیرو‌های پلیس آمریکا برای سرکوب دانشجویان

سیاوش اردلان گزارشگر بی‌بی‌سی در توئیتی نوشت: فرق اعتراضات دانشجویی دیشب در کالیفرنیا با دو هفته اخیر در آمریکا این بود که این‌بار بجای پلیس، این دانشجویان طرفدار اسرائیل بودند که به تحصن دانشجویان حامی فلسطینیان هجوم بردند و با اون‌ها درگیر شدند.

 

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • فتنه با لباس مشکی تا انحراف در دین/تقیه سازو کار امام صادق بود
  • نقش مهم رسانه ملی در ترویج فرزندآوری
  • حضور اپوزیسیون کنار نیرو‌های پلیس آمریکا برای سرکوب دانشجویان
  • خنثی‌سازی فتنه مدعیان دروغین مهدویت توسط امام صادق (ع)
  • بی‌بی‌سی از جنازه نیکا شاکرمی چه می‌خواهد؟
  • یک سوال از بی بی سی ؛ چگونه نیکا بعد از تعرض و قتل، با مادرش تماس گرفت! | رسانه انگلیسی از جنازه نیکا شاکرمی چه می‌خواهد؟
  • باشگاه پیشنهاد سرمربی را پذیرفت/ تمرین استقلال با حضور هواداران
  • نتانیاهو با همه درگیر است؛ از سران تل‌آویو گرفته تا مقامات آمریکا
  • با یک روز استراحت بیشتر فینال را به اسپانیا نمی‌باختیم
  • اصرار عجیب نتانیاهو برای جنگ: هیچ توافقی را نخواهم پذیرفت