Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد محبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میزان ارزش سهام خرید و فروش شده طی 2 ماه گذشته به 2 هزار و 425 میلیارد ریال می رسد.
وی یادآورشد: میزان سهام خرید و فروش شده طی 2 ماه نخست سال گذشته به یک میلیارد و 958 میلیون سهم می رسید.
محبی اظهار کرد: ارزش سهام خرید و فروش شده طی 2 ماه نخست سال گذشته سه هزار و 529 میلیارد ریال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر بورس منطقه ای زنجان گفت: حجم سهام خرید و فروش شده طی اردیبهشت امسال به 942 میلیون سهم و در مدت مشابه سال گذشته به یک هزار و 368 میلیون سهم می رسید.
وی خاطرنشان کرد: ارزش سهام خرید و فروش شده در اردیبهشت امسال یک هزار و 420 میلیارد ریال و در مدت مشابه پارسال 2 هزار و 104 میلیارد ریال بود.
محبی ادامه داد: 427 میلیون سهم در بورس این استان طی فروردین امسال خرید و فروش شد در حالی که حجم سهام خرید و فروش شده طی فروردین سال گذشته 590 میلیون سهم بود.
مدیر بورس منطقه ای زنجان گفت: ارزش سهام خرید و فروش شده در فروردین امسال به 705 میلیارد ریال و در فرودین پارسال به یک هزار و 425 میلیارد ریال می رسید.
وی به تغییر شاخص کل بورس زنجان طی سال جاری اشاره و اضافه کرد: شاخص کل بورس این استان از 78 هزار و 430 در سال گذشته به 78 هزار و 651 در فروردین امسال رسیده است.
محبی ابراز کرد: این شاخص در اردیبهشت پارسال 76 هزار و 413 بود که در اردیبهشت امسال به 81 هزار و 194 رسید.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۲۸۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز خرید و فروش مسکن از خرداد امسال در سامانه خودنویس

طبق اعلام مدیرسامانه خودنویس وزارت راه و شهرسازی، خرداد امسال نسخه اولیه قرارداد خرید و فروش ملک در این سامانه رونمایی می‌شود.

به گزارش ایسنا، سامانه خودنویس به نشانی khodnevis.mrud.ir از خرداد ۱۴۰۲ در اختیار عموم مردم بوده و به مرور انواع معاملات اجاره روی این سامانه بارگذاری و رفع ایراد شد.

۲۱ بهمن سال گذشته نیز دسترسی مشاوران املاک تهران به سامانه قدیم (سامانه املاک و مستغلات) حذف و مشاوران املاک برای ثبت قراردادهای اجاره به سامانه جدید (سامانه خودنویس) ارجاع داده شدند.

این اقدام وزارت راه و شهرسازی مورد انتقاد برخی مشاوران املاک قرار گرفت که آن را نوعی تصدی‌گری دولت در حوزه اصناف و مشاغل می‌دانند.

با این حال هادی عباسی ـ معاون وزیر راه و شهرسازی بهمن سال گذشته گفت که با راه‌اندازی سامانه خودنویس، مشاوران املاک بیکار نمی‌شوند و امکان فعالیت برایشان فراهم است اما باید به نقطه‌ای برسیم که خدمات مشاوران املاک تخصصی شود و ارتقا یابد.

به تازگی نیز مهدی ساسانی ـ مدیر سامانه خودنویس گفته است: در برنامه است تا خردادماه امسال نسخه اولیه قرارداد خرید و فروش در این سامانه رونمایی شود.

سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات در سال ۱۳۸۸ تحت عنوان ایران املاک آغاز به کار کرد و همان زمان وزارت راه و شهرسازی سامانه را از وزارت صمت دریافت کرد و مکلف شد تا دسترسی مردم به کد رهگیری رایگان بدون مراجعه به مشاوران املاک و مستغلات را ایجاد کند. به مدت ۱۴ سال اقدام خاصی روی این سامانه ایجاد نشد و با آغاز به کار دولت سیزدهم با بررسی سامانه مقرر شد تا سامانه جدید راه اندازی شود. زیرا به روز رسانی سامانه املاک و مستغلات عملاً ممکن نبود.

در حال حاضر اگر ملکی در سامانه املاک و اسکان ثبت نشده باشد امکان استفاده از سامانه خودنویس را برای عقد قرارداد ندارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: معاون وزیر: رونق بازار مسکن در نیمه دوم سال/ افزایش 50 تا 60 درصدی قیمت مسکن در 5 سال طبیعی است طرح ملی مسکن برای چه‌کسانی؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ افت بازار سهام، سیگنال فرصت خرید است؟
  • آغاز خرید و فروش مسکن از خرداد امسال در سامانه خودنویس
  • هدفگذاری صادرات ۶۵۸ میلیون دلاری از زنجان
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • سهام استقلال و پرسپولیس به فروش رفت + جزئیات
  • جزییات فروش سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • قیمت فروش سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • مبلغ کل فروش بلوک سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • واگذاری پرسپولیس به بانک ها قانونی نیست | فروش سرخ پوش ها به بانک ها چه آثاری دارد؟