Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@22:44:38 GMT

بهترين و بدترين لپ‌تاپ‌هاي سال 2017

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۲۹۰۰۴

خبرگزاري آريا - در هنگام خريد يک لپ تاپ ممکن است شما بيشتر از هر چيز به برند يک لپ تاپ توجه کنيد،شايد براي شما نيز جالب باشد که در سال 2017 بهترين و بدترين لپ تاپ هاي شناخته شده براي چه برند هايي است.
-هنگام خريد لپ تاپ به چه چيز هايي توجه مي کنيد؟برند لپ تاپ ؟ظرفيت و قابليت هاي آن؟ فاکتورهاي زيادي براي انتخاب يک لپ تاپ مناسب وجود دارد اما شايد برند يکي از مهم ترين مسائلي باشد که شما در حين خريد لپ تاپ به آن توجه مي کنيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اين مطلب به بررسي بهترين و بدترين لپ تاپ هاي شناخته شده در سال 2017 مي پردازيم.
در اين مطلب به بررسي 10 برند برتر بازار در زمينه توليد لپ تاپ مي پردازيم و در انتخاب برنده و بازنده اين جدال مشخص مي شود.اين گزينش براساس معيار هاي متفاوتي بررسي مي شود و قابليت هاي لپ تاپ ها نيز بررسي مي شود.در اين ليست شايد بسياري از اسامي و جايگاه هايشان شما را متعجب کند . اپل که در سال هاي متمادي در رتبه اول قرار داشت ولي امسال نتوانسته است رتبه اول را به دست بياورد و 5 رتبه نزول کرده است.

در اين ميان برند لنوو توانسته رتبه اول را به دست بياورد.لنوو در سال هاي اخير پيشرفت هاي زيادي داشته است و بعد از لنوو کمپاني و برند ايسوس ديده مي شود. در اين ليست کمپاني و برند Dell توانسته رتبه سوم را به دست بياورد،يکي از نکته ها و عوامل موفقيت اين برند در اين ليست ،گارانتي و خدمات پس از فروش بسيار خوب کمپاني Dell است.
لنوو،امتياز 90 از 100وقتي 58 درصد از لپ تاپ هاي يک کمپاني بتوانند امتياز 4 را به دست بياوردند اين به معناي سالي بسيار خوب براي آن برند است. يکي از نکات مثبت لپ تاپ هاي لنوو،مخصوصاً سري Thinkpad ،عمر باتري بسيار خوب اين لپ تاپ ها است که به راحتي مي تواند 17 ساعت باتري ذخيره کند.يکي ديگر از ويژگي هاي مثبت اين برند و لپ تاپ Yoga 910 صفحه نمايش آن است  و کيبورد اين لپ تاپ نيز از قابليت هاي بسيار خوبي برخودار است.کمپاني لنوو خدمات پس از فروش بسيار خوبي نيز ارائه مي دهد.

ايسوس ،امتياز 86 از 100اگر شما مي خواهيد با قيمت پايين لپ تاپي با قابليت هاي بسيار خوب بخريد ايسوس برند بسيار خوبي است.برند ايسوس لپ تاپ هايي با ظاهر بسيار خوب و قيمتي بسيار مناسب توليد کرده  و  ZenBook 3 نيز يکي از بهترين لپ تاپي هاي اين برند است که در رنگ بندي هاي بسيار متنوعي عرضه شده است.

Dell ،امتياز 83 از 100دل يکي از برند هاي بسيار خوب در زمينه توليد لپ تاپ است که در طول زمان طولاني توانسته کيفيت خود را در سطح بالا نگاه دارد. لپ تاپ  Dell XPS 13 يکي از لپ تاپ هاي خوب برند Dell است.اين کمپاني در توليد لپ تاپ هاي گيمينگ نيز توانسته عملکرد بسيار خوبي داشته باشد و لپ تاپ هاي سري  Alienware از سري لپ تاپ هاي گيمينگ است.اين کمپاني با عرضه  Alienware 13 با صفحه نمايش OLED توانست به خوبي بدرخشد.اين کمپاني لپ تاپ 2 در 1  XPS 13 را عرضه کرد که اين لپ تاپ نيز يکي از بهترين لپ تاپ هاي بسيار خوب اين برند است.

HP ،امتياز 82 از 100کمپاني HP در زمينه توليد لپ تاپ هاي نازک و Ultrabook ها بسيار موفق عمل کرده است.

اپل،امتياز 78 از 100مک بوک ها يکي از شناخته شده ترين لپ تاپ هاي بازار هستند که در عين نازک بودن بسيار قدرتمند هستند،البته قيمت اين لپ تاپ ها با نمونه هاي مشابه بازار بسيار متفاوت و گران تر است.

ايسر،78 از 100ايسر در زمينه توليد لپ تاپ هاي قابل حمل بسيار موفق بوده است و توانسته لپ تاپ هايي سبک با قدرت بسيار خوب توليد کند.

MSI ،امتياز 76 از 100کمپاني MSI در زمينه توليد لپ تاپ هاي قدرتمند بسيار موفق عمل کرده است و البته در زمينه توليد لپ تاپ هاي گيمينگ بسيار موفق بوده است.

ريزر،امتياز 73 از 100در ليست بد ترين و بهترين لپ تاپ هاي بازار ريزر امتياز بسيار بالايي به دست نياورده است ولي در زمينه توليد لپ تاپ هاي گيمينگ بسيار موفق بوده است.

سامسونگ،امتياز 68 از 100کمپاني سامسونگ در زمينه توليد گوشي هاي هوشمند بسيار موفق تز از توليد لپ تاپ بوده است،البته کروم بوک هاي سامسونگ بسيار مناسب و عملکرد بسيار خوبي دارند.

مايکروسافت،امتياز 66 از 100مايکروسافت در اين رده بندي آخرين رتبه را به دست آورده است،اين کمپاني لپ تاپ هاي بسيار خوبي توليد کرده است که از نمونه آن ها مي توان به سرفيس بوک ها اشاره کرد ولي از بسياري از جهات نيز مايکروسافت هنوز به ايده آل نرسيده است و هنوز برند هاي بسياري بالاتر از آن هستند.

برند ها چگونه امتياز بندي و رده بندي شده اندهر کمپاني براي هر لپ تاپ خود امتياز هايي مشخص مي کند که در اين امتياز دهي عواملي مانند طراحي ،عملکرد،گارانتي وبسياري از عوامل ديگر مهم تلقي شده اند.
35 امتياز:يکي از مهم ترين قسمت هاي امتياز دهي به هر لپ تاپ کيفيت آن است.در اين دسته بندي لپ تاپ هاي هر کمپاني از سال 2016 تا 28 فوريه 217 مورد بررسي قرار گرفته اند  و در اين رده بندي 35 امتياز به کيفيت تعلق گرفته است.
طراحي ،15 امتياز:يکي از جوانبي که در انتخاب اين لپ تاپ ها بسيار مهم بوده است طراحي آن ها بوده است که لپ تاپ در حين زيبا بودن و سبک بودن قابل حمل نيز باشد.

پشتيباني ،20 امتياز:خدمات پس از فروش يک لپ تاپ بسيار مهم است و هر کاربري بعد از قابليت هاي لپ تاپ به اين موضوع توجه مي کند که خدمات پس از فروش اين لپ تاپ چگونه خواهد بود و آيا کمپاني در صورت بروز مشکل به سرعت مشکل را برطرف مي کند يا خير.
نوآوري،10 امتياز:با توجه به رشد روزافزون تکنولوژي بدون شک خريدار به تکنولوژي هاي جديد محصول نيز توجه مي کند و اين موضوع را به عنوان يک معيار براي خود قرار مي دهد.
ارزش و انتخاب،15 امتياز:يکي از موضوعات بسيار مهمي که خريدار در حين خريد به آن توجه مي کند اين است که آيا آن ميزان که پول پرداخت مي کند ،از قابليت ها نيز برخوردار مي شود يا خير.
گارانتي،5 امتياز:بدون شک گارانتي يک جنس براي هر خريدار بسيار مهم بوده است و هر خريدار در حين خريد يک جنس به گارانتي آن و مدت زمان و خدمات گارانتي توجه مي کند و بدون شک برندي که خدمات بيشتر و گارانتي بيشتري را ارائه مي کند انتخاب مي کند.
در اين ليست لپ تاپ ها و برند هاي زيادي حذف شدند و نتوانستند رتبه خوبي در اين ليست به دست بياورند در واقع تمام برند هاي نام برده در اين ليست برنده هستند و همه آن ها از برند هاي بسيار خوب بازار هستند.



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۲۹۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با اختراع جدید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!

ایتنا - ریئون پاکت ۵، نام جدیدترین اختراع کمپانی سونی است که در تشریح آن آمده، این دستگاه پوشیدنی مانند تهویه قابل‌حمل، امکان تنظیم دمای شخصی بدن را به کاربر می‌دهد و هرکجا که بخواهید شما را از گرما نجات خواهد داد.
این گجت جالب با فاصله گرفتن از روش‌های سنتی مثل پنکه‌ها و لباس‌های حجیم راهی به مراتب ساده‌تر را ارائه داده است. شما اگر دستگاه را در بخشی از بدن که نیازمند گرمایش یا سرمایش است، قرار دهید، خیلی سریع، دمای مورد نیاز شما را تأمین می‌کند.

این دستگاه علاوه بر قدرت تنظیم دمای بدن، یک ماژول ترمو-الکتریکی با مجموعه‌ای از حسگرهاست که می‌تواند دمای بدن، رطوبت و حتی حرکات فرد را کنترل کند تا نیازهای او را به راحتی تشخیص دهد.

به گفته سونی این دستگاه خارق‌العاده از ۵ سطح خنک‌کننده برای روزهای گرم و ۴ سطح گرمایشی برای محافظت از شما در سرما بهره می‌برد.

 
باتری این دستگاه با یک بار شارژ قادر به ۱۷ ساعت سرویس‌دهی مستمر است و برای کسانی که ترجیح می‌دهند بصورت دستی ریئون را کنترل کنند پشتیبانی از اندروید و iOS نیز درنظر گرفته شده تا کاربر بتواند از طریق بلوتوث به دستگاه متصل شده و گرما و سرما را به حالت دلخواه تنظیم کند.

محصولات آب و هوایی پوشیدنی کمپانی سونی از سال ۲۰۱۹ در ژاپن عرضه شده و پس از استقبال بی‌نظیر کاربران از این سری محصولات، بازارهای آسیایی نیز تحت پوشش قرار گرفت. اما در جدیدترین خبر کمپانی سونی اعلام کرد عرضه جهانی این محصول نیز آغاز شده و اولین کشور غیرآسیایی که این محصول را دریافت کرده بریتانیاست.

دیگر خبرها

  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟
  • قرارداد سث رالینز با WWE تمدید شد
  • تیم گلبال اردبیل فاتح لیگ دسته یک کشور شد
  • این برند لوکس چینی به میدان بازمی‌گردد | به دنبال تجسم آینده
  • بدترین خبر ممکن: احتمال غیبت کاپیتان یونایتد
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • با اختراع جدید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!
  • ویل آسپری: ای جی استایلز سعی کرد مرا به رفتن به WWE متقاعد کند
  • عضو جدید بلادلاین اولین بازی خود را برگزار کرد/ اخبار WWE
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)