Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تهران، ری ، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: کارهای اولیه احداث پلی کلنیک و کمربندی در بخش فشافویه در حال انجام است و به‌زودی خبرهای خوش می‌شنویم.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی راه دانابه‌نفل از پایگاه خبری تحلیلی باقرشهر نیوز؛ دکتر محسن علیجانی در جمع مردم بخش فشافویه از توابع شهرستان ری در ارتباط با احداث پلی‌کلنیک این بخش اظهار داشت: یکی از خواسته‌های به حق مردم بخش فشافویه احداث پلی‌کلینیک و کمربندی در بخش فشافویه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: به‌عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی پیگیر این موضوع بودم و اقدامات اولیه در راستای این مهم انجام شده و نقشه‌های این پلی‌کلینیک برای تائید به دانشگاه علوم پزشکی ایران فرستاده شده است.

نماینده مردم تهران، ری ، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: با پیگیری‌هایی که توسط اینجانب انجام شد به تازگی نقشه‌ها تائید و ان‌شاءالله به‌زودی کارها توسط این سازمان شروع می‌شود.

وی همچنین در ارتباط با کمربندی بخش فشافویه عنوان کرد: با جدیت پیگیر این پروژه هستیم و این قول را به مردم بخش فشافویه می‌دهم که به‌زودی این امر تحقق می‌یابد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۲۹۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد

به گزارش خبرآنلاین،سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ دو روز پیش و در تاریخ هفتم ادیبهشت ماه خبری مبنی بر جراحت یک شهروندی در پی درگیری با یکی اراذل و اوباش در محدوده خیابان انقلاب تهران به ماموران پایگاه سوم سازمان اطلاعات پلیس تهران اعلام شد که درپی آن ماموران در محل حاضر شده و بررسی موضوع را در دستورکار قرار گرفت.

مهر در خبری نوشت:وی با اشاره به تحقیقات اولیه ماموران در محل گفت:‌ بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که متهم با استفاده از یک قبضه قمه اقدام به قدرت نمایی در خیابان انقلاب کرده و پس از جراحت یک شهروند از محل متواری شده است.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با اشاره به انجام تحقیقات میدانی و شناسایی هویت و مخفیگاه متهم اظهارکرد:‌ در ادامه هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم دریافت شد. پس از آن ماموران با حضور در مخفیگاه این فرد شرور در محدوده میدان نیلوفر این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

راستی با بیان اینکه متهم تحت بازجویی قرارگرفته و به جرم خود اعتراف کرد، گفت: برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه زندان شد.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900689

دیگر خبرها

  • شاهد تحول فن‌آورانه در حوزه حکمرانی فرهنگی خواهیم بود
  • شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • اقدامات اولیه ثبت جهانی «فلک‌الافلاک» باید تا مردادماه انجام شود
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • احداث سیل بند و بندسار برای جمع‌آوری روان‌آب
  • این ۶ جمله را تنها از افراد با شخصیت واقعی و صادق می شنوید
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد
  • خبرهای خوش مهمان خاص جنوب تهران
  • سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود