Web Analytics Made Easy - Statcounter

در چند روز اخیر بعد از یک دهه بی مدیریتی و بی تفاوتی مدیران ارشد بوکان، سناریوی جدیدی برای تسلط بر فضای مجازی این شهرستان برنامه ریزی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مکریان، با اتمام انتخابات شورای اسلامی شهر بوکان مسؤلین این شهرستان به اهمیت و تأثیرگذاری دنیای مجازی بر دنیای واقعی پی بردند زیرا که برخلاف ستادهای انتخاباتی که خالی بودند ابرگروههای تلگرامی بسیاری تشکیل شد و در واقع برسرنوشت این دیار تأثیر مستقیم گذاشتند، با این حال به فکر تسط بر دنیای مجازی افتادند دنیای که واقعیت ها را بدون هیچ پرده ای به نمایش می گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آری این است سناریوی دلسوزی بعد از یک دهه بی مدیریتی.
مسوؤلی که چندی پیش منتقدان و مخالفان خود را ابله می نامید امروز سخن از جلسه با منتقدان می زند، مسؤولی که ده سال قدمی برای دیار بوکان برنداشته است امروز درجهت تشکیل کارگروه و استفاده از جوانان این دیار برآمده است درحالی که همه ی این فعالیت ها سناریوی چند روزه تبلیغاتی بیش نیست.
ده سال زمان برای خدمت کافی نیست؟!
به کدامین وعده جامه عمل پوشانده اند؟!
زمانی نشست با منتقدان مفید واقع خواهد شد که حداقل یکی از وعده هایشان تحقق یافته باشد.
امروز مسؤولی از در دوستی وارد می شود و مسؤولی مخالفان و منتقدان این دیار در دنیای مجازی را پشه خطاب می کند و تهدید به له کردن می نماید!؟
واقعأ چه شد!
سه سال سکوت!
سه سال چشم پوشی!
این افراد نه بی ادب و هتاک اند نه پشه و ابله، بلکه این افراد که امروز قلم انتقاد را برداشته اند همان دانش آموزانی هستند که خود با فریادهایتان در کلاس های درس درد فقر و بیکاری را به آنها آموختید.
این افراد که امروز از دیدگاه این جنابان پشه و ابله اند در تعجب مانده اند که چه شد یک دفعه دبیری که درس اخلاق و روشنفکری را به شاگردانش می آموخت امروز تهدید به له شدن می نماید!
آقای مسؤول احتیاجی به له شدن نیست ما زمانی له شدیم که جوانانمان کلیه های خود را از فقر و بیکاری به حراج گذاشتند.
ما زمانی له شدیم که هیچکدام از وعده های نماینده بوکان تحقق نیافت و ده سال درجا زدیم و پسرفت کردیم.
ما زمانی له شدیم که شکم ابر کوههای دیار بوکان را پاره کردند بدون آنکه ذره ای منفعت برای مردم این دیار داشته باشد.
ما زمانی له شدیم که مادرهای داغدار این دیار به خاطر جاده های مرگبار این شهرستان مرگ فرزندانشان را تجربه کردند.
ما زمانی له شدیم که مسؤولیت مدیریت این دیار به افرادی واگذار شد که جز حفظ جایگاه و موقعیت هیچ دغدغه دیگری ندارند.
ما زمانی له شدیم که گمان کردیم شخصیتی دانشگاهی می تواند برای این دیار مفید واقع شود اما با گذشت سه سال هیچ خدمتی ندیدیم.
ما زمانی له شدیم که در طول این چندسال از طرف مسؤولینمان گامی برای توسعه و عمران برداشته نشد.
ما زمانی له شدیم که که هنوز هم شرایط ابتدایی یک زندگی ساده برای مردممان رویایی بیش نیست.
آیا تاکنون یکبار تنها یکبار از خود سوال پرسیده اید که درطول این چندسال برای این دیار چه کرده اید!
مردم غیور بوکان از اول انقلاب تا به امروز نشان داده اند که همچون کوه پشت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند و خواهند ایستاد و بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب هیچ مسؤولی از انتقاد مبرا نیست و تک تک این مردم حق دارند مسؤولان را مورد انتقاد قرار دهند و بخاطر دادن وعده ها بازخواست نمایند.
تمامی منتقدان این دیار به خاطر ده سال بی مدیریتی در این دیار به میدان آمده اند تا به مسؤولین بفهمانند که اگر در توان دارند گامی برای توسعه این دیار بردارند درغیر اینصورت حداقل شهامت استعفا دادن را داشته باشند.
شما نیز روزی به میان این مردم باز خواهید گشت تنها کاری کنید که آنروز مردم بوکان پذیرای شما باشند و دربین مردم این دیار همچون گذشته سربلند زندگی کنید.
سامان قادری
انتهای پیام/ ی

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۲۹۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جیندر ماهال: رندی اورتون بزرگترین ستاره در تاریخ WWE است

بخش‌هایی از مصاحبه جدید جیندر ماهال را می‌‌خوانید.

جیندر ماهال، ستاره هندوستانی دنیای کشتی کچ دیروز از کمپانی WWE اخراج شد. او به همین مناسبت مصاحبه‌ای با کریس فن ویلت ترتیب داد که بخش‌هایی از آن را می‌خوانید.

طرفداری | جیندر ماهال که سابقه قهرمانی جهان کمپانی WWE را نیز در کارنامه دارد، درباره اهمیت کسب این عنوان گفت:

فوق العاده بود. تنوع نژادی و نمایندگی گروه خاصی از مردم بودن اهمیت زیادی دارد. دوران کودکی و نوجوانی من هیچکس مشابه من در تلویزیون نبود. هندوستان و جنوب آسیا جمعیت بسیار زیادی دارند و قهرمانی من برای همه لحظه‌ای بزرگ بود. هنوز هرجایی که بروم مردم از آن صحبت می‌‌کنند و احترام زیادی به خاطر انجامش برایم قائل هستند.

جیندر در پاسخ به این سوال که چه اندازه ملیت او در قهرمانی‌اش تاثیرگذار بود، گفت:

شنیدم که بعضی بر این باور هستند که تنها به خاطر هندی بودنم این کمربند به من داده شد. اما زمانی که اخراج شدم، مگر هندی نبودم؟ اگر در خودم تغییراتی اعمال نکرده بودم و ذهنیتم را تغییر نداده بودم و این را در عمل نشان نمی‌دادم هرگز قهرمان جهان WWE نمی‌شدم. چه زمانی که اخراج شدم، چه زمانی که در گروه 3MB بودم و چه زمانی که برای نخستین بار به WWE رفتم همیشه ملیتم با من بود. به لطف گرت کالی همیشه هندوستان بازاری بزرگ برای WWE بود.

این کشتی گیر 37 ساله در ادامه در پاسخ به سوالی در مورد بزرگترین کشتی گیر تاریخ WWE گفت:

به نظر من رندی اورتون بزرگترین تاریخ است. به ثبات و ماندگاری او نگاه کنید، به توانایی‌های عملکردی او در رینگ و به کاراکترهای مختلف او نگاه کنید. او کارکتر محبوب خوبی است و کاراکتر منفورش حتی از محبوبش نیز بهتر است. به اعتقاد من رندی بهترین است و من چیزهای زیادی از او یاد گرفتم.

قهرمان سابق جهان در پاسخ به سوالی درباره حواشی اخیر بین او و تونی خان پیش از بازی با سث رالینز گفت:

 اول درو مک اینتایر به من پیام داد و بعد چند پیام پشت سر هم دریافت کردم و با خودم گفتم باید توییتر را چک کنم و سپس توییت تونی خان را دیدم. تونی خان از تو ممنونم چرا که باعث شدی بازی من و سث رالینز جذاب‌تر شود. بعضی مردم فکر می‌کردند برای اینکه لج تو درآورده شود من پیروز آن دیدار خواهم بود.

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • تفال به حافظ پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ گر من از سرزنش مدعیان اندیشم...
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • تداوم وزش باد شدید تا اواخر وقت امروز در ایلام
  • آغاز ثبت‌ سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • جیندر ماهال: رندی اورتون بزرگترین ستاره در تاریخ WWE است
  • داشتن برنامه عالمانه برای اقتصاد دریامحور ضروری است
  • احتیاط، تفرقه‌افکنان مشغول کارند! | سناریوی اختلاف‌افکنی برای به حاشیه بردن حجاب
  • بودجه کاشان به اندازه میزان خدمات ارائه‌ شده نیست
  • نماینده مردم دشتستان: واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس غیرقانونی است
  • بهاریه «جشن گل سرخ» در دیار گنبدهای فیروزه‌ای