Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@00:05:22 GMT

جشن گلریزان در شهرستان کاشان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۳۱۳۱۸

جشن گلریزان در شهرستان کاشان برگزار می‌شود

رئیس ستاد دیه کاشان از برگزاری جشن گلریزان در کاشان خبر داد و گفت: این جشن روز چهارشنبه در مجتمع رویال کاشان بعد از نماز مغرب و عشا با حضور خیران و مسئولان شهری برگزار می‌شود.

علی فرزانه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در سال گذشته 290 مددجو از زندان آزاد شده‌اند و از این تعداد مددجوی آزاد شده 84 نفر محکومین دیه تصادفات، 144 نفر بدهکاران مالی، 38 نفر مهریه و 24 نفر نفقه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد دیه کاشان با بیان اینکه مجموع محکومیت این 290 مددجو 137 میلیارد و 308 میلیون و 13 هزار ریال بوده است، افزود: این افراد طی فرآیندی از طریق کمک بیمه، کمک صندوق خسارات، گذشت شاکی، نقدینگی محکوم، قبول اعصار و یا پرداخت وام از طریق بانک‌های عامل و کمک کمیته امداد آزاد شدند.

فرزانه ضمن اشاره به گذشت شاکی به عنوان مهمترین و اولین امور ستاد دیه کاشان با برگزاری ساعت‌ها جلسه با شاکیان خاطرنشان کرد: با کمک ستاد دیه کاشان مبلغ 3 میلیارد 900 میلیون و 839 هزار ریال کمک بلاعوض به مددجویان پرداخت شده است.

وی ضمن اشاره به کمک‌های بلاعوض به هر زندانی تصریح کرد: میزان کمک‌های بلاعوض برای آزادی هر نفر زندانی 2 میلیارد و 99 میلیون و 160 هزار ریال است و لذا آورده 36 زندانی، 8 میلیارد و 910 میلیون و 262 هزار ریال بوده است.

رئیس ستاد دیه کاشان با بیان اینکه کمک بلاعوض ستاد دیه کشور برای 23 نفر از زندانیان کاشان 5 میلیارد و 230 میلیون ریال بوده است، ابراز داشت: یکی از امور صورت گرفته توسط اعضای هیئت مدیره ستاد دیه کاشان پس انداز بخشی از کمک‌های خیرین در حسابی نزد صندوق اندوخته جاوید بوده است و در حال حاضر 600 میلیون تومان به صورت گردشی نزد این حساب است.

فرزانه با بیان اینکه در سال گذشته 81 نفر از مددجوها از محل صندوق اندوخته جاوید 2 میلیارد 889 میلیون و 200 هزار ریال وام دریافت کرده‌اند، بیان کرد: از ابتدای افتتاح حساب در صندوق جاوید تاکنون 110 نفر از 2 میلیون تومان الی 5 میلیون تومان وام بهره برده‌اند و با این شرایط مبلغ در گردش صندوق نیز بالغ بر 15 میلیارد ریال بوده است.

وی ضمن اشاره به دیگر اقدامات صورت گرفته توسط ستاد دیه کاشان اذعان داشت: برخی افراد که میزان بدهی آن‌ها از 3 تا 5 میلیون تومان بوده است با معرفی آنها به صندوق از وام بهره‌مند شدند و بازپرداخت آن‌ها را نیز در 30 قسط تنظیم کردیم و با این کار از زندان رفتن آن‌ها جلوگیری به عمل آمد.

رئیس ستاد دیه کاشان با بیان اینکه تعداد زندانی‌های محکوم مالی در زندان کاشان 127 نفر است، تاکید کرد: از این تعداد 31 محکومین مالی و نفقه و 10 نفر محکومین دیه غیر عمد یا همان تصادفات و 86 نفر محکومین مالی چک و غیره هستند که میزان بدهی آن‌ها به 345 میلیارد و 173 میلیون 790 هزار ریال می‌رسد.

فرزانه ضمن اشاره به برگزاری جشن گلریزان سال گذشته در کاشان گفت: در سال گذشته با برگزاری جشن گلریزان مبلغ 667 میلیون تومان توسط خیرین در جهت آزادی مددجویان جمع آوری شد و امسال نیز در روز چهارشنبه در مجتمع رویال کاشان جشن گلریزان با حضور خیران و مسئولان شهری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R7845/P1357/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۳۱۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی

رئیس اداره برق منطقه کاشان گفت: سال گذشته ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی تعلق گرفت.

شاپور حدادپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، اظهار کرد: در حالی که افزایش ۱۳ درصدی مصرف برق در کاشان را شاهد بودیم، اما همچنان کم‌ مصرفان برق توانستند ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم مصرفی را به خود اختصاص دهند.

وی با اشاره به افزایش ۲۱۶ ترانس در دوسال گذشته افزود: نصب ۵۰ ترانس برق در کاشان در سال گذشته برای توسعه زیر ساخت انجامپذیرفت.

رئیس اداره برق منطقه کاشان با بیان اینکه امسال ۵۰ ترانس جدید برای پایداری و تقویت شبکه برق شهرستان کاشان پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: برای نصب این ترانس ها بیش از ۴۰ میلیارد تومان هزینه میشود.

حدادی پور تصریح کرد: برای توسعه زیرساخت‌های برق شهرستان کاشان ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده و طی دو سالاخیر در شهرستان کاشان ۲۳ درصد افزایش مصرف برق داشته و این افزایش مصرف نسبت به افزایش مصرف کشوری بیش از دوبرابر است.

وی با بیان اینکه کاشان با در اختیار داشتن ۳۰۰ روز آفتابی، پایگاهی بی‌نظیر برای تولید انرژی خورشیدی در کشور به شمار می‌آید، گفت: اصفهان یکی از استان‌های پیشرو با سه هزار و ۱۵۰ مگاوات ظرفیت نصب شده سامانه‌های محدود به انشعاب برق در کشوراست و شهرستان کاشان رتبه نخست نیروگاه‌های خورشیدی در سطح استان اصفهان را به خود اختصاص داده است.

رئیس اداره برق منطقه کاشان شمار مشترکان برق کاشان را ۲۱۲ هزار و ۹۱۹ مشترک اعلام کرد و افزود: این شهرستان پس از اصفهان، بزرگترین مدیریت برق رادر استان اصفهان به خود اختصاص داده است.

حدادپور با اشاره به اینکه جذب یک چهارم بودجه استان در صنعت برق به کاشان تعلق گرفت، تصریح کرد: سال گذشته بالغ بر ۵ هزار مشترک به شبکه برق کاشان اضافه شده است.

وی اظهار کرد: ۳۱۵ مگاوات پیک بار مصرف شهرستان کاشان است که ۲ درصد آن را نیروگاههای خورشیدی شهرستان تامین می‌کنند.

کد خبر 749339

دیگر خبرها

  • مشکلات شهرستان‌های استان روی میز وزیر کشور
  • مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود
  • حمله حیوانات وحشی به گوسفندان در کاشان
  • تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری کاشان
  • کشت گل محمدی در ۶۰۰ هکتار اراضی کشاورزی کاشان
  • آغاز گل چینی از گلستان‌های گل محمدی کاشان
  • کنگره علمی پژواک با ارائه دستاورد‌های دانش آموزی در کاشان
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • جمع آوری ۳ میلیارد ریال درجشن گلریزان میبد