Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- امیر خجسته نماینده مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت علیرضا سلطانی و وحید سهرابی از عکاسان مطبوعات کشور را تسلیت گفت و در این راستا پستی در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت. به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت «علیرضا سلطانی» و «وحید سهرابی» از عکاسان مطبوعات کشور را تسلیت گفت و در اینستاگرامش نوشت: درگذشت علیرضا سلطانی و وحید سهرابی از عکاسان با تجربه و پیشکسوت مطبوعات موجب تألم و تأثر فراوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحوم علیرضا سلطانی عکاس پیشکسوت خبری و مطبوعات که سابقه چهار دهه عکاسی خبری داشت، عکاسی با اخلاق، متخصص و دلسوز بود و اغلب پشتیبان و حامی عکاسان بود و مرحوم وحید سهرابی نیز از عکاسان با تجربه مطبوعات و با اخلاق بود.

بی‌شک فقدان این عکاس جوان همدانی ضایعه‌ای دردناک برای جامعه رسانه‌ای کشور و به ویژه استان همدان محسوب می‌شود. فقدان این عکاسان محترم را به خانواده داغدار ایشان و جامعه رسانه‌ای تسلیت می‌گوییم و از خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت می‌نماییم.

گفتنی است، علیرضا سلطانی سابقه همکاری با روزنامه ابرار و خبرگزاری موج و ایلنا را داشت که صبح روز گذشته (جمعه ۱۲ خرداد) پس از تحمل یک دوره بیماری در بیمارستان دار فانی را وداع گفت.

بسیاری از عکس‌های وی از مراسم‌های سیاسی فرهنگی و ورزشی هم‌اکنون به عنوان تاریخ تصویری استفاده می‌شود. وحید سهرابی نیز سابقه همکاری با خبرگزاری ایسنا در تهران و همدان را داشت (چهارشنبه ۱۰ خرداد) در حادثه‌ای ناگهانی در همدان از دنیا رفت. این عکاس تجربی در سال ۸۹ برنده جایزه تصویر سال در بخش جوان شد.


انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۳۱۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، امام جمعه سابق همدان به علت عارضه مغزی و کاهش هوشیاری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در قم بستری و تحت درمان است.

آیت‌الله طه‌محمدی در فروردین ماه امسال در راه بازگشت از سفر مشهد مقدس دچار سانحه رانندگی شد که در این حادثه همسر ایشان فوت کرد.

در آن زمان آیت‌الله محمدی با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شد، اما پس از مدتی، پزشکان متوجه وجود لخته خون در مغز وی شدند که منجر به انجام جراحی در بیمارستانی در تهران شد، پس از عمل جراحی وی از بیمارستان مرخص و حال ایشان رو به بهبودی رفت.

اما متاسفانه در هفته گذشته آیت‌الله محمدی دچار سکته و خونریزی مغزی شده که منجر به بستری ایشان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در استان قم شده است.

بنابر اعلام پزشکان، اکنون هوشیاری آیت‌الله محمدی در سطح پایین است و تغییری نسبت به روزهای قبل نداشته است.

با توجه به اوضاع امام‌ جمعه سابق همدان، از مردم تقاضا داریم برای سلامتی و بهبودی ایشان دعا کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902096

دیگر خبرها

  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت
  • کانال‌های خبری، مجوز بگیرند
  • کانال‌های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • کانال های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • گردانندگان کانال‌های خبری برای دریافت مجوز قانونی اقدام کنند