Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر حوزه های علمیه هرمزگان در واکنش به اظهارات اخیر استاندار اظهار کرد:جامعه روحانیت برحسب تکلیف در همه عرصه های کشور حضور دارند لذا ارتباط مردم با روحانیت از سرترس و دل خوش به وعده های مادی نیست بلکه براساس اخلاص است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام روح الله مختاری، مدیر حوزه های علمیه استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگارپیارم حاجی آباد،با اشاره به سخنان اخیر استاندار هرمزگان و اهانت به جامعه روحانیت اظهار کرد: در هفته گذشته خبری در بعضی خبرگذاری ها مبنی بر جسارت استاندار هرمزگان به علما و روحانیت و ائمه جمعه طرح شد ولی ایشان بلا فاصله در شبکه رسمی استان خبر را تکذیب و عذر خواهی خود را اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:استاندار هرمزگان در عنوان عالی ترین مقام اجرائی استان به محض طرح خبر رسما تکذیبه و عذر خواهی خود را اعلام نمودند لذا ما بقی مسئولین استانی و شهرستانی باید حساب کار خود را بکنند و بدانند که هر کس بخواهد از این مسیر خارج بشود از مردم سیلی محکمی خواهد خورد.
مختاری اظهار کرد: روحانیت جزء قانع ترین، پرکارترین و کم هزینه ترین اقشار جامعه هستند که حقوق نجومی، فساد اقتصادی، اشرافی گری، غارت بیت المال در این قشر جایگاهی ندارد و در نهایت قناعت بیشترین خدمات را به جامعه ارائه می دهند.
وی یادآور شد: امروز هم در سخت ترین شرایط و با کمترین امکانات روحانیون ما با حقوق زیر یک میلیون در دورترین روستاها خدمت می کنند و عالی ترین خدمات از سوی روحانیون به مردم صورت می گیرد که در دل و جان ملت جای دارند .

مدیر حوزه های علمیه استان هرمزگان با بیان اینکه جامعه روحانیت برحسب تکلیف در همه عرصه های کشو حضور داشته و خواهند داشت،ادامه داد: علمای دینی بیشترین شهید را نسبت به همه اقشار دارد و در استان هرمزگان یک سوم شهدا را روحانیت تشکیل می دهند.
مختاری با اشاره به اینکهائمه جمعه به عنوان ملجاء و پناه مردم غمخوار مردم هستند، تاکید کرد: روحانیون متولی فرهنگ، مذهب، سیاست و حلال مشکلات مردم هستند لذا مردم ارتباطشان با روحانیت، علماء و ائمه جمعه ارتباط قلبی و از سر اخلاص نه از سر ترس و دل خوش به وعده های مادی است.
امام جمعه حاجی آباد تصریح کرد: اینکه مسئولی بخواهد بر پایه های امنیتی کشور بتازد و گستاخی کند غلط است چنانچه اگر سپاه، بسیج، ارتش و شهدا نبودند معلوم نبود بعضی از همین آقایان الان پناهنده افغانستان بودند و یا تابعیت دومشان استفاده می کردند.
وی ادامه داد: یک کسی در انتخابات اشتباهی کرد و برای چهار تا رای به ارگان امنیتی کشورمان تاخت دیگر نباید هر کس از راه رسید این اشتباه را تکرار کند،بس کنید و سرتان به کار اجرایی خودتان باشد و پایتان را از گلیمتان درازتر نکنید.
مدیر حوزه های علمیه استان هرمزگان با اشاره به سخن یکی از مسئولان در مصاحبه تلویزیونی گفته بود هر کس با این دولت نیست باید مسئولیت را ترک کند، افزود: مردم می دانند که هر وقت یک بحث پر حاشیه ای مطرح می شود می خواهند یکی از حقایق گم شود بدانید لذا وعده های انتخاباتی همچون ایجاد 955هزار شغل، ریشه کنی فقر مطلق تا 1400 ، وعده معرفی مفسدان اقتصادی، مبارزه با فساد، وام ازدواج 20میلیونی و خروج از رکود فراموش نمی شود.
وی خطاب به کسانی که از آزادی حرف می زنند، گفت: آقایانی که دم از آزادی می زنند مردم در انتخابات آزادند و به هر کسی که می خواستند رای بدهند اگر غیر این باشد این آزادی نیست این خفه خون و مرگ است آقای وزیر شما پاسخگوی کار خودتان باشید و به مسآله صادرات گاز ترکیه یا فلان قرار داد نفتی بپردازید.
مختاری با اشاره به سخن مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تصریح کرد: کسی نمی تواند نیروهای انقلابی را حذف کند همین که روزهای سخت را تحمل می کنندو در زمان مشکلات وارد عرصه می شوند کفایت دارد به مرفهین بی دردی که بویی از محرومیت نبرده اند و در ویلای شمال یا خارج از کشور به سر می برند.
مدیر حوزه های علمیه استان هرمزگان خاطرنشان کرد:توصیه می کنم دیگر راجع به انتخابات حرف نزنید ما بخاطر مصلحت اسلام و انقلاب سکوت کرده ایم و نمی خواهیم این وحدت خدشه دار شود و محکم می گویم اگر کسی بخواهد با این نگاه مسئولیتی را بگیرد و ابلاغی را لغو کند همین مردم ابلاغ خودشان را لغو خواهند کرد و توی دهانشان خواهند زد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۳۱۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک

طی این مراسم که با حضور دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، از دکتر مجتبی مهترپور به پاس ۱۶ ماه حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک تقدیر و دکتر محمد رزانی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

در پایان با اهدای لوح یادبود از طرف معاون بهداشتی دانشگاه، از زحمات دکتر مهترپور تجلیل و ابلاغ دکتر رزانی بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت به وی تقدیم گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • درخواست یک فعال سیاسی درباره کاظم صدیقی
  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • کیهان: فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف! /جمهوری اسلامی: روحانیت خودش پیشقدم شود/از پرواز با بال استعداد‌ها تا پرواز با جت شخصی
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • بندر کنگ نماد حفظ و صیانت از فرهنگ و معماری بومی است
  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود