Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه صنعتی شریف با هدف صیانت از حقوق مادی و معنوی پژوهشگران و مقابله با تخلفات پژوهشی اقدام به تشکیل کارگروه سلامت پژوهش کرده است. به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف؛ با توجه به اخلاق پژوهش و صیانت از حقوق مادی و معنوی پژوهشگران و مقابله با تخلفات پژوهشی و در راستای اجرای دستورالعمل نحوه بررسی تخلفات پژوهشی ابلاغی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، کارگروه "سلامت پژوهش" با حضور جمعی از اعضای هیأت علمی برجسته دانشگاه صنعتی شریف و مدیران مرتبط در این دانشگاه تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیاست گذاری و برنامه ریزی به منظور صیانت از سلامت پژوهش و پیشگیری از تخلفات احتمالی پژوهشی در دانشگاه، فرهنگ سازی و ترویج و بررسی تخصصی تخلفات پژوهشی ارجاع شده به این کارگروه و ارائه نظر مشورتی به مراجع ذیربط برای رسیدگی، از جمله وظایف اصلی این کارگروه خواهد بود.
دبیرخانه این کارگروه در ساختمان معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه مستقر است و اعضای هیئت علمی و دانشجویان می‌توانند با مراجعه به ریاست و یا دبیرخانه کارگروه نظرات، پیشنهاد‌ها و موارد احتمالی را نیز ارائه کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۳۱۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان

ایسنا/لرستان سرپرست فرمانداری معمولان گفت: نظارت مستمر و تضمین سلامت، امنیت غذایی و رضایتمندی مردم در حوزه آرد و نان در اولویت کاری دستگاه‌های مرتبط قرار گرفته است.

محمد ناظری امروز هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به نقش آرد و نان در سفره مردم، اظهار کرد: از ابتدای شروع به‌کار در فرمانداری شاهد مراجعات مکرر مردمی در خصوص اعلام نارضایتی از فعالیت نانوایی سطح شهرستان بودیم که با توجه به اهمیت موضوع اقدام در این زمینه را در دستور کار قرار دادیم.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا ضمن برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی جهت بالا بردن دانش فنی خبازان در چندین مرحله با پیگیری انجام شده نسبت به پشتیبانی قانونی درخصوص آرد اقدام شد.

سرپرست فرمانداری معمولان ادامه داد: به کارگروه آرد و نان شهرستان تکلیف کردیم تیمی متشکل از دبیر کارگروه و نمایندگان صمت، تعزیرات، جهاد کشاورزی و بهداشت به منظور نظارت و بازرسی های مستمر تشکیل شود.

این مسئول اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف بشدت با متخلفان برخوردهای قانونی صورت پذیرد چراکه تضمین سلامت، امنیت غذایی و رضایت‌مندی مردم در اولویت است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • گردهمایی بزرگ تاریخ علم
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • بندر کنگ نماد حفظ و صیانت از فرهنگ و معماری بومی است
  • استقرار اتاق‌های بازرگانی فناوری در پارک فناوری بین‌المللی ایران
  • لزوم تشکیل کارگروه مشترک برای ایجاد تغییر در طرح ترافیک
  • چگونه شریف در محله تاریخی طرشت ستاره خاورمیانه شد؟