Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها>مرکزی - فاز دوم بیمارستان آیت الله خوانساری اراک با ظرفیت ۹۶ تخت بیمارستانی در دست ساخت است و تاکنون قریب به ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امیدوارم ۲۰درصد باقیمانده هم تا سه ماه آینده انجام شده و به بهره برداری برسد.

به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در مورد فاز دوم بیمارستان تخصصی سرطان آیت الله خوانساری اراک اظهار داشت: فاز دوم بیمارستان آیت الله خوانساری اراک با ظرفیت ۹۶ تخت بیمارستانی در دست ساخت است و تاکنون قریب به ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امیدوارم ۲۰درصد باقیمانده هم تا سه ماه آینده انجام شده و به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هم اکنون به شدت دچار کمبود تخت بیمارستانی در مرکز درمانی آیت الله خوانساری هستیم و روزانه حدود ۶۰ تا ۹۰ نفر در نوبت بستری قرار دارند که با تکمیل فاز دوم، بخشی از مشکلات کمبود تخت در این مرکز برطرف می شود.

حسن طاهراحمدی خاطر نشان کرد: همچنین در حال حاضر ۱۰۸ پروژه روستایی در حال ساخت داریم و مبلغ ۱۲میلیارد تومان اعتبار برای اجرای آنان در استان تصویب شده که عمدتا از محل منابع ملی تامین می شود.

۴۶ کلید واژه‌ها : استان مرکزی - سرطان -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۳۱۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی


به گزارش تابناک، حجت الاسلام محمدی گلپایگانی به نمایندگی از رهبر انقلاب از آیت الله محمدعلی گرامی در یکی از بیمارستان ها عیادت کرد.

آیت الله گرامی مدتی در بیمارستان بستری بود و روز گذشته ترخیص شد.

دیگر خبرها

  • آغاز به کار مرحله دوم ساخت بیمارستان سی سخت
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود