Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه قهاوند از آمادگی حداکثری شهرستان قهاوند برای برگزاری باشکوه مراسم یادبود ارتحال حضرت امام (ره) خبر داد و افزود: بزرگداشت یاد، خاطره و راه حضرت امام اهمیت ویژه‌ای دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سروان پاسدار سید روح الله حسینی در گفتگو با جهاد پرس ، گفت: اندیشه، راه و مرام حضرت امام برگرفته از تفکر دینی بود و همه مسئولان نظام موظف هستند تا با تمام وجود برای پر فروغ تر شدن یاد و خاطره ایشان بکوشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امسال مراسم از ساعت 18 با سخنرانی حجت الاسلام سید ابوالفضل حسنی آغاز خواهد شد. در پایان مراسم نیز پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، در قالب بسته‌هایی که در نظر گرفته شده، از دوستداران حضرت امام پذیرایی خواهد شد تا روزه خویش را در حرم ایشان افطار کنند.

فرمانده سپاه قهاوند از اهمیت نقش سایر دستگاه ها در برگزاری هرچه با شکوه‌تر مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) گفت و ادامه داد: همه دستگاه ها باید در ادای دین به حضرت امام سنگ تمام بگذارند و با پشتیانی های خویش، به هرچه بهتر برگزار شدن برنامه کمک کنند.

حسینی متذکر شد: مراسم نیز همزمان با سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در مسجد حضرت ابوالفضل شهر قهاوند به صورت متمرکز برگزار خواهد شد .

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۳۲۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود

حرکت دسته عزاداری و سوگواری مردمی شاگردان مکتب شیخ الائمه حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در روز شنبه مورخ ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ صبح ابتدای بلوار آیت الله اشرفی اصفهانی مسجد حضرت امام سجاد علیه السلام به سمت میدان صادقیه برگزار می شود.

از تمامی سوگواران و عزاداران به ویژه شاگردان مکتب امام جعفر صادق علیه السلام دعوت می شود تا در این حرکت عظیم و باشکوه عزای آل الله شرکت چشمگیر داشته باشند.

دیگر خبرها

  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود
  • امام (ره) به ایران و ایرانی و اسلام هویت داد
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود
  • رزم جانانه لرها در عملیات کربلای پنج زبانزد فرماندهان است
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک