Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشخبرگزاری بسیج در کاشان؛مراسم افتتاحیه قرائت قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در ناحیه مقاومت بسیج نايين برگزار شد.

در این مراسم که با حضور پاسداران و سربازان این ناحیه برگزار شد ابتدا جزء اول قرآن توسط قاریان قرائت شد و در پایان حجت الاسلام و المسلمین حاج اقا بياتي مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج نايين به سخنرانی در خصوص اهمیت ماه مبارک رمضان، روزه داری و قرائت قرآن پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۳۲۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جواد پیوند فرمانده سپاه ناحیه سوادکوه صبح چهارشنبه در مراسم یادواره شهدای کارگر استان مازندران با محوریت شهدای کارگر شهرستان سوادکوه، در گزارشی از وضعیت شهرستان سوادکوه در دوران دفاع مقدس، با اشاره به وجود معادن بزرگ زغالسنگ در این شهرستان، سوادکوه را یک شهرستان کارگری از قبل از انقلاب دانست و گفت: تعداد زیادی از این افراد ساکن شهرستان سوادکوه بودند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با اشاره به تعداد ۷ هزار نفری کارگران این معادن در شهرستان در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: از این تعداد جمعیتی بالغ بر ۳ هزار نفر به جبهه حق علیه باطل اعزام شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه از این تعداد ۳ هزار نفری اعزامی به جبهه دفاع مقدس، بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ نفر جانباز کارگری در این دوران بودند، افزود: همچنین تعداد ۳۰ نفر نیز شهادت روزیشان شد و این مراسم تجلیلی از مقام شامخ آنهاست.

کد خبر 6093906

دیگر خبرها

  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • اعلام حوزه‌های آزمون مرحله اول اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند