Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار دانشگاهی را از«کانالاخبار دانشگاهیSNN.ir»دنبال کنید


حجت الاسلام محمد امیدی، مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی لرستان در گفت و گو با خبرگزای دانشجو، با اشاره به ثبت نام دوره های آموزشی طرح ولایت و شهید چمران سازمان بسیج دانشجویی، گفت: تا کنون 160 نفر از دانشجویان دانشگاه های لرستان در این دوره ها ثبت نام کرده اند که از این مجموع 38 دانشجو در دوره آموزشی- تشکیلاتی شهید چمران و 28 دانشجو در دوره مبانی اندیشه اسلامی طرح ولایت پذیرفته شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام دانشجویان پسر در دوره طرح ولایت تا 19 خرداد ادامه دارد و علاقمندان می توانند جهت ثبت نام به سازمان بسیج دانشجویی لرستان مراجعه کنند، افزود: دوره آموزشی طرح ولایت از 20 تیر تا 30 مرداد برگزار می شود.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی لرستان با بیان اینکه دوره طرح ولایت بر اساس مبانی شش گانه اندیشه اسلامی طرح ریزی شده است، اظهار کرد: آشنایی با مبانی اندیشه ناب اسلامی و سیره نظری و عملی ائمه معصوم(س)، تقویت روحیه دفاع از اصول و ارزش های انقلاب اسلامی، تعمیق و بسط بصیرت و ولایتمداری، آشنایی با تهاجم فرهنگی دشمن و آگاهی از توطئه های دشمنان، و آشنایی با شبهات و توانایی پاسخگویی به آن ها و رفع شبهه و آگاه سازی از اهداف برگزاری دوره مبانی اندیشه اسلامی طرح ولایت است.

امیدی خاطرنشان کرد: دوره آموزشی- تشکیلاتی شهید چمران 10 تا 30 مردادماه امسال بصورت دوره های ده روزه مجزا برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۳۲۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوفوریت بررسی لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تصویب شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایندگان در جلسه علنی امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه با تقاضای اعمال دو فوریت جهت بررسی لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران با ۱۵۲ رای موافق،۲۰ رای مخالف و ۶ رای ممتنع از مجموعه ۲۱۲ نماینده حاضر در صحن، موافقت کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به واقع این نوبت دوم است که مجلس اساسنامه شرکت ملی پست را تمدید می‌کند از دولت و تقاضا داریم اصل لایحه را به مجلس داده تا این موضوع مورد بحث قرار گیرد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر ما برنامه هفتم توسعه را نیز نمی‌توانیم کارها را در بخش صندوق پیش ببریم چرا که اساسنامه شرکت ملی پست دچار اشغال است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • مهلت اجرای قانون اساسنامه «شرکت ملی پست» به مدت دو سال تمدید شد
  • تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست 
  • تمدید دو ساله مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست توسط مجلس
  • موافقت با دو فوریت لایحه تمدید مهلت اساسنامه شرکت پست
  • موافقت مجلس با ۲ فوریت لایحه تمدید مهلت اجرای اساسنامه شرکت پست
  • مجلس با دوفوریت لایحه تمدید مهلت اجرای اساسنامه شرکت پست موافقت کرد
  • دوفوریت بررسی لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تصویب شد
  • موافقت مجلس با دوفوریت لایحه تمدید مهلت اجرای اساسنامه شرکت پست
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ دوباره تمدید شد