Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر قرارگاه شهید الحسینی همدان گفت: امسال مناطق محروم قهاوند و کبودراهنگ به عنوان مناطق هدف اردوهای جهادی ما انتخاب شده‌اند و انتظار می‌رود در این دوره نزدیک به ۵۰ جهادگر شرکت کنند.

میلاد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همداناز برگزاری اردوهای جهادی ویژه فرهنگیان استان همدان خبر داد و اظهار داشت: قرارگاه شهید الحسینی فعالیت خود را از سال 92 در روستاهای محروم استان همدان شروع کرده و توانسته با استفاده از ظرفیت موجود در فرهنگیان استان، خدماتی را در عرصه‌های پزشکی، عمرانی، فرهنگی و آموزشی به مردم ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر ساله یکی از روستاهای محروم استان که نسبت به مناطق دیگر از محرومیت بیشتری برخوردار است انتخاب شده و با حضور جهادگران برنامه‌های محرومیت‌زدائی در آن انجام می‌شود.

دبیر قرارگاه شهید الحسینی همدان بیان کرد: امسال فراخوان شرکت در ارودی جهادی قرارگاه شهید الحسینی اعلام شده و پس از آن جهادگران در یک اردوی 10 روزه کار خود را از اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه آغاز می‌کنند.

وی تصریح کرد: اردوهای جهادی قرارگاه شهید الحسینی علاوه بر تابستان در فصل‌های دیگر سال نیز ادامه داشته و جهادگران در بخش‌های پزشکی، آموزشی، فرهنگی و عمرانی خدماتی را به مردم این مناطق ارائه می‌دهند.

مرادی با اشاره به برگزاری طرح تهیه پاپوش زمستانی برای دانش‎آموزان و کمک به مردم بحران زده سیستان‌وبلوچستان توسط قرارگاه شهید الحسینی همدان، ابراز کرد: هر ساله 40 جهادگر در اردوهای جهادی ما شرکت می‌کنند که بیشترین تعداد متعلق به سال 94 با حضور 90 جهادگر بود که ما توانستیم در 10 روستا به صورت همزمان خدمات محرومیت‌زدائی را به مردم منطقه ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه اساس برنامه‌های محرومیت‌زدائی در سال 96 بیانات مقام معظم رهبری در مورد شعار سال و تحقق آن در مناطق محروم استگفت: امسال مناطق محروم قهاوند و کبودراهنگ به عنوان مناطق هدف اردوهای جهادی ما انتخاب شده‌اند و انتظار می‌رود در این دوره نزدیک به 50 جهادگر شرکت کنند.

انتهای پیام/

R41405/P1357/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۳۲۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین یادواره ۳۵۷ شهید گتوند برگزار گردید

سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا خوزستان گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان شجاع و دلیری داشتیم، که نتیجه آن در محور مقاومت می‌شود، شخصیتی مانند شهید کجباف، شهید محمد تاج بخش، شهید مختاربند و محمدی

به گفته او ۷۷ شهید مدافع حرم خوزستان که بیشترین شهید مدافع در کشور می‌باشد، حاضر شدند که در سوریه و عراق در مقابل داعش بایستند و تا آخرین قطره خون خود جانفشانی کنند.

او می‌گوید: اولین کشوری که جرات کرد به اسرائیل موشک بزند جمهوری اسلامی بود، که آن را موشک باران کرد زمانی که موشک‌های ما به سمت اسرائیل شلیک شد، بیش از ۲۰ کشور به اسرائیل کمک کردند، در مرحله اول گنبد آهنین آنها آسیب دید و موشک‌های ما با اختلاف کمتر از نیم متر به هدف خورد.

به گفته سردار خادم سیدالشهدا این قدرت جمهوری اسلامی است قدرتی که دشمن به آن پی برده است، کشور ما امروز قدرت منطقه است 

فرمانده قرارگاه کربلا گفت: دشمنان ما بدنبال این هستند که ما در خانواده چیزی بنام مادر نداشته باشد، اما در همین فضا به جوانان و نوجوانان سفارش می‌کنم، که به مادرتان احترام بگذارید، پیامبر اسلام (ص) فرموده است اگر حاجتی داری اول برو سراغ مادرت و از او حاجت بگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • سومین یادواره ۳۵۷ شهید گتوند برگزار گردید
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد