Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس:  به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، هفتمین نشست تاریخ شفاهی کتاب سه‌شنبه (16 خرداد ماه) ساعت 10 با حضور  مرتضی آخوندی، مدیر انتشارات دارالکتاب اسلامیه برگزار می‌شود.
 
دوره جدید برگزاری سلسله نشست‌های «تاریخ شفاهی کتاب» با مدیریت نصرالله حدادی، نویسنده و پژوهشگر حوزه نشر کتاب از فروردین‌ماه سال 1396 آغاز شده که نخستین نشست این دوره، 23 فروردین‌ماه با حضور حاج بیت‌الله رادخواه، (مشمع‌چی) مدیر انتشارات «تهران- تبریز» و دومین نشست نیز با حضور جمشید اسماعیلیان، مدیر انتشارات «پرتو»، 30 فروردین‌ماه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این سلسله نشست‌ها، ابوالقاسم اشرف‌الکتابی، مدیر انتشارات «اشرفی» 6 اردیبهشت‌ماه، مهمان سومین نشست «تاریخ شفاهی کتاب» بود. چهارمین نشست تاریخ شفاهی کتاب در تاریخ 27 اردیبهشت ماه میزبان بیوک چیتچیان، مدیر انتشارات مرتضوی بود.
 
هفتمین نشست تاریخ شفاهی کتاب، سه‌شنبه (16 خردادماه) از ساعت 10 تا 12:30 در سرای اهل قلم به نشانی خیابان انقلاب اسلامی، خیابان برادران مظفرجنوبی، کوچه خواجه نصیر، شماره 2 برگزار می‌شود.


 

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۳۳۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت مدیر عامل فقید مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی

 

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در این اطلاعیه آمده است: این خادم وارسته پس از سال‌ها مجاهدت، زندگی پر برکت خود را با اخلاص در خدمت به علم و دانش و نیازمندان و مردم و انقلاب سپری کرد و کارنامه ارزشمندی از خود برجا گذاشت.

  شادروان سید مرتضی احتشام‌فر، دانش‌آموخته پزشکی و PHD ایمونولوژی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بود که پس از فراغت از تحصیل در مسوولیت‌های متعددی نظیر رییس بیمارستان‌های قوچان و چناران، رییس مرکز بهداشت استان، معاون بهداشتی استان، مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای استان، دبیر کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان و مشاور رییس دانشگاه در امور اجتماعی و دبیر کمیته خدمات سفر استان خدمات ارزنده‌ای را از خود به یادگار گذاشته است که رییس مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی آخرین مسوولیت وی در دوران حیاتش بود.     دکتر سید مرتضی احتشام فر، از مدیران دلسوز وخدوم و خوشنام دانشگاه علوم پزشکی مشهد بود که سال‌ها فعالیت ارزنده او در جامعه دانشگاهی به ویژه در حوزه بهداشت و هم افزایی برای حضور خیرین سلامت، منشأ خدمات ماندگاری بوده است که هرگز از یاد‌ها نخواهد رفت.   خدمت رسانی امور درمانی به زائران اربعین حسینی و زائران پیاده امام رضا علیه السلام و نیز مشارکت در راه اندازی مراکز دیالیز در خراسان رضوی از دیگر خدمات دکتر سید مرتضی احتشام فر است.   دکتر احتشام‌فر در سن ۶۲ سالگی، همزمان با شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان به علت بیماری سرطان دارفانی را وداع گفت.    

دیگر خبرها

  • ثبت تاریخ شفاهی یزد قدیم، از اولویت های مرکز اسناد و کتابخانه ملي استان يزد
  • نمایشگاه‌های استانی کتاب در ایران هم مهمان ویژه از دیگر کشور‌ها داشته باشند
  • تجلیل از مردی که به تاریخ شفاهی رادیو مشهور است
  • نشست تحلیل ریشه های دشمنی امویان با حضرت حمزه(س) برگزار می شود
  • لزوم نگاه منصفانه به شکست‌ها و پیروزی‌ها در جنگ
  • رئیس جدید هیات کشتی شهرستان گرگان معرفی شد
  • انتشارات علمی و فرهنگی چگونه از عرش به فرش رسید؟
  • نقد و بررسی کتاب به من نگو فرمانده برگزار شد
  • پلیس تراز به بازار نشر آمد
  • گرامیداشت مدیر عامل فقید مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی