Web Analytics Made Easy - Statcounter

--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی با طراحی و مهندسی محققان ایرانی برای نخستین بار در کشور با حمایت ستاد توسعه فناوری انرژیهای تجدیدپذیر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ محمد صادق نیکنام، مجری پروژه طراحی نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی درباره این پروژه اظهار کرد: در حال انجام طراحی و ساخت نیروگاه خورشیدی با توان تولید 10 مگاوات برق متصل به شبکه هستیم که براساس توافقات و طی قراردادی 20 ساله، دولت این برق را خریداری می‌کند.

وی با بیان اینکه این پروژه، نخستین پروژه‌ای است که به طور کامل توسط یک شرکت دانش‌بنیان داخلی در این حوزه انجام می‌دهد، افزود: البته نیروگاه‌های 10 مگاواتی دیگری در کشور وجود دارد اما پیمانکاران و طراحان خارجی کارهای مربوط به آن را انجام داده‌اند.

این فعال فناور تصریح کرد: مؤسسات معتبر بین‌المللی در حوزه استاندارد طراحی، فرآیند مهندسی این پروژه را تضمین کیفیت کرده‌اند.

نیکنام با بیان اینکه این پروژه آغاز شده و مراحل مقدماتی را طی می‌کند، یادآور شد: این نیروگاه خورشیدی در استان فارس راه‌اندازی می‌شود و زمانبندی برای انجام پروژه 9 ماه است؛ تأسیس این نیروگاه در مقیاس بزرگ تنها با سرمایه‌گذاری داخلی انجام می‌شود.

وی گفت: در این نیروگاه تجهیزاتی همچون پنل و اینوِرتر از سازندگان خارجی تأمین شده اما تمامی مراحل طراحی و مهندسی آن با توان بومی و در سطح استانداردهای بین‌المللی انجام می‌شود.

نیکنام افزود: پیش‌بینی می‌شود تا دو سال آینده تمام تجهیزات نیروگاه‌های خورشیدی نیز به صورت بومی در کشور تولید شود.


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۳۳۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند روزنامه قطری از سرمربی بومی السد

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه الرایه که مهمترین روزنامه قطر است، انتقاد شدیدی از وسام رزق، سرمربی السد دارد که تیمش در ضربات پنالتی مقابل الوکره در نیمه نهایی جام حذفی کنار رفته است.

الرایه می‌گوید؛ تیم السد بهای سنگینی برای فلسفه وسام رزق، سرمربی این تیم در دیدار روز گذشته خود مقابل الوکره در نیمه نهایی جام حذفی قطر پرداخته است.

رسانه‌های قطری باخت تیمی که تا دقیقه ۷۳ با دو گل پیش بوده را نابخشودنی می‌دانند و نفرات انتخاب شده برای این بازی توسط سرمربی و تعویض‌های او را علت اصلی این شکست برشمردند.

باخت تیم السد در نیمه نهایی جام حذفی قطر، وسام رزق، سرمربی بومی السد را در برابر توپ آتش انتقادات قرار داد و با توجه به انتقادات فراوان، ادامه حضور او در فصل جدید را بسیار سخت کرده است. 

الرایه در پایان گزارش خود می‌نویسد:"انتظار می‌رود که مدیران السد در اسرع وقت قرارداد خود را با یک مربی جدید نهایی کنند؛ به خصوص که پیش از این اعلام شده بود که مربیگری وسام در این تیم یک مرحله انتقالی پس از جدایی برونو میگل بوده است."

دیگر خبرها

  • استفاده مالکان چاه‌های کشاورزی از نیروگاه خورشیدی
  • راه اندازی آنلاین شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در شهرستان طبس
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی استان فارسی‌ها از تولید انرژی خورشیدی
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • منطقه آزاد چابهار در مسیر ساخت نیروگاه خورشیدی
  • ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در سمنان ایجاد می‌شود
  • ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند
  • انتقاد تند روزنامه قطری از سرمربی بومی السد
  • تا پایان سال در ۹۲ نقطه نیروگاه خورشیدی برای شهرک‌های صنعتی ایجاد می‌شود