Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش شریان نیوز، موسوی لارگانی در خصوص بحث های موجود پیرامون فروش گاز ایران به بدون دریافت هزینه و رایگان به ترکیه به خبرنگارشریان نیوز گفت: متاسفانه بیشتر مشکلات به وجود آمده و توبیخ های ما در عرصه جهانی را زمانی می فهمیم که هزینه های جبران ناپذیری به کشور وارد شده است.


نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی قرارداد کرسنت را محکوم کرد و گفت: متاسفانه ما شاهد هستیم که دولت محترم قراردادهای محرمانه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران محکوم شده که دو میلیارد دلار گاز را بصورت رایگان به کشور ترکیه بدهد و این جریمه بخاطر قرارداد کرسنت است.


نماینده مردم فلاورجان در پایان با درخواست از وزیر نفت برای توضیح درباره این موضوع گفت: مدتی پیش مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران این موضوع را اعلام کرد اما آقای زنگنه آن را طبیعی می داند و ما از وزیرنفت می خواهیم دوگانگی این موضوع و ارتباط این جریمه را با قرارداد کرسنت پاسخگو باشد و این که چرا ما باید از منابع کشور به صورت رایگان به ترکیه گاز بفروشیم.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۳۳۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود

احمد وحیدی در حاشیه سفر یک روزه خود به مشهد گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه انتخابیه سراسر کشور آماده شده است.
وزیر کشور گفت: با برگزاری دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ماه ۴۵ نماینده دیگر به مجلس شورای اسلامی راه می یابند.

وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی به مشهد سفر کرده است.

بر اساس اعلام استاندار خراسان رضوی در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم ۸۹۰ واحد تولیدی راکد در این استان شناسایی شد که در حال حاضر ۳۰۸ واحد تولیدی از این تعداد احیا شده و ۳۵ واحد در شرف احیا هستند.

همچنین افزون بر ۵۰۰ واحد اقتصادی نیز غیر قابل احیا در استان خراسان رضوی اعلام شده اند که باید وضعیت آنان تعیین تکلیف گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود