Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، اردلان کریمی ظهر امروز در جلسه هیأت ورزش‌های همگانی شهر پل‌سفید این شهرستان با اشاره به رسالت‌های ورزش‌های همگانی در همه‌گیر‌شدن آن در جامعه، اظهار کرد: حضور اقشار مختلف مردم در فعالیت‌های ورزشی از مهمتر‌ین اهداف هیأت ورزش‌های همگانی است.

وی از برگزاری شب‌های پیاده‌روی عمومی در ماه رمضان در شهر پل‌سفید خبر داد و افزود: پیاده‌روی شبانگاهی در طول شب‌های ماه رمضان و غیر از شب‌های احیا و مراسم رحلت امام راحل برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان سوادکوه با بیان اینکه پیاده‌روی شبانگاهی همراه با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اهدای جوایز برگزار می‌شود، خاطر‌نشان کرد: تقویت جسم و روان، شادابی و نشاط همراه با حضور کارشناسان فرهنگی، بهداشت و بهزیستی و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی درسنین مختلف و اهدا جوایز از اهداف برگزاری برنامه‌های پیاده‌روی شبانگاهی است.

کریمی با بیان اینکه پیاده‌روی شبانگاهی پل‌سفید به صورت عمومی برگزار می‌شود، گفت: جاده ساحلی شهرداری پل‌سفید توسط راهپیمایان در دو دور و به طول حدود چهار کیلو‌متر انجام می‌شود که با احتساب عدم برگزاری آن در شب‌های احیا و مراسم‌ رحلت امام خمینی(ره) به حدود 100 کیلومتر می‌رسد.


منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۳۵۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ ترافیک سنگین شبانگاهی در جاده‌های خروجی گیلان

پس از اتمام تعطیلات آخر هفته ویدئویی از ترافیک سنگین شب گذشته در جاده‌های خروجی گیلان را مشاهده می‌کنید.

دریافت 4 MB

دیگر خبرها

  • اهدای بیش از ۲ میلیون واحد خون در سال گذشته
  • تاج: اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفظ کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/ وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • تاج:اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفظ کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • تاج:اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفط کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • استاد مسعود اسکویی نقش الگوسازی داشت
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • کارگاه یک روزه جوانی جمعیت برگزار می شود
  • فیلم/ ترافیک سنگین شبانگاهی در جاده‌های خروجی گیلان