Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-04-29@14:48:33 GMT

دوربین دوگانه برای OnePlus 5 تایید شد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۳۵۵۶۶

دوربین دوگانه برای OnePlus 5 تایید شد

گروه فناوری ـ همان‎طور که در شایعات گذشته اشاره شده است، وان‌پلاس 5 به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود و تصویر تازه منتشر شده از بسته‌بندی این گوشی، هیجان‌انگیزترین قابلیت پرچم‎دار جدید وان‌پلاس را تایید می‌کند.

به گزارش بولتن نیوز و به نقل از جی اس ام در بسته‌بندی فاش‌شده از OnePlus 5 آمده است که گوشی پرچم‎دار جدید شرکت وان‌پلاس، به یک دوربین دوگانه مجهز خواهد بود و تصاویر واضح‌تری به لطف استفاده از این سیستم به ثبت می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت وان‌پلاس برای بهبود عملکرد دوربین در گوشی پرچم‎دار جدید خود با DxO وارد همکاری شده است و همین موضوع باعث می‌شود تا انتظارات زیادی از گوشی OnePlus 5 داشته باشیم.

شرکت وان‌پلاس، مدتی پیش تصاویری به ثبت‌ رسیده با دوربین اصلی را به اشتراک گذاشته بود و با قضاوت آن‌ها، به‌نظر می‌رسد که عملکرد OnePlus 5 هم‌تراز با گوشی‌های پرچم‎دار جدید بازار از جمله گلکسی S8 سامسونگ و البته گوشی پرچم‌دار 2016 شرکت گوگل یعنی Pixel باشد. لازم به‌ذکر است که OnePlus 5 از یک دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی استفاده می‌کند؛ چینش شاترها به صورت عمودی است و ثبت تصاویر سلفی به کمک یک دوربین 16 مگاپیکسلی در حاشیه بالای نمایشگر امکان‌پذیر خواهد بود.

رئیس وان‌پلاس، در حال‌حاضر برخی از قابلیت‌های احتمالی پرچم‎دار جدید این شرکت را تایید کرده است. به همین جهت، انتظار داریم که OnePlus 5 با تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام با هشت هسته پردازشی به بازار عرضه شود؛ همان‎طور که می‌دانید، این چیپ‎ست در حال‌حاضر در گوشی اچ‌تی‌سی U 11 و گلکسی S8 سامسونگ به کار گرفته شده است و همین موضوع باعث خواهد شد تا با پرداخت هزینه‌ای کم‌تر، یک گوشی پرچم‌دار قدرت‌مند را خریداری نمایید.

گوشی پرچم‏دار جدید OnePlus 5 با شش گیگابایت رم مشابه با نسل قبل یعنی وان‌پلاس 3 و وان‌پلاس 3T به بازار عرضه خواهد شد. با این‌حال، شایعاتی مبنی بر عرضه نسخه رده‌بالای آن با هشت گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه در برخی از بازارهای آسیایی وجود دارد؛ موضوعی که در حال‌حاضر، صحت آن مشخص نشده است. در صورت عرضه این مدل، قیمت آن هم‌چنان کم‌تر از نسخه رده‌بالای گلکسی S8 با شش گیگابایت رم خواهد بود.

شرکت وان‎پلاس، پرچم‎دار جدید خود را در چهار رنگ به بازار عرضه خواهد کرد و براساس شایعات، احتمالاً این گوشی در تاریخ 15 ژوئن به صورت رسمی معرفی خواهد شد. با بررسی دقیق‌تر اطلاعات به‌دست آمده و قضاوت یک تصویر فاش‌ شده رسمی از OnePlus 5، به‌نظر می‌رسد که معرفی رسمی این گوشی در 25 خرداد ماه (همان 15 ژوئن) بسیار محتمل باشد.


منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۳۵۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کافی است انسان باشد!

یک. دستان نحیف کودک و آه مظلومیت او در برابر بمب‌ها و جنگنده‌ها پیروز می‌شود، همان‌گونه که خون بر شمشیر پیروز شد. این مهم‌ترین تصویر این روزهای غزه است.
دو. از عاشورای ۶۱، قاب‌های ماندگاری در ذهن‌ها مجسم است و نسل به نسل منتقل‌شده، از دستان بریده یک علمدار، تا حنجره طفل شیرخوار؛ کربلای غزه هم برای نسل امروز، یادآور همان شدائد و مصائب کربلاست. تصویرها را همه ما به‌اندازه توان و تحمل مان دیده‌ایم، زنی که خانه ویرانه خود را که تمام دیوارهایش فروریخته جارو می‌زند، دختری که سرمای هوا، بدنش را به لرزه انداخته، پسری که از گرسنگی، لاغر شده و رنگ به رخسار ندارد و پدری که با بهت، در میان آوارها دنبال همسر و فرزندان خویش است.
سه. اگر می‌شنویم جوانان و دانشگاهیان در اروپا و آمریکا علیه اسرائیل و حمایت‌های دولتشان از این رژیم شوریده‌اند، اگر صدای مظلومین غزه به سرتاسر عالم رسیده و انزجار و تنفر از رژیم کودک کش صهیونیستی در حال فوران است، نشانه‌ای بر این است که خون بر شمشیر پیروز می‌شود. کربلای امروز شباهت‌های زیادی با کربلای حسین بن علی علیهماالسلام دارد. در آن قیامت صغری، همان‌گونه که لشکر حق ریزش و رویش داشت، امروز هم برخی مسلمانان و اعراب منطقه در خفا و علن در کنار دژخیمان ایستاده‌اند و از سوی دیگر، دانشجویان آمریکایی و اروپایی صدای فریاد مردم غزه شده‌اند. جوانه‌های حق از دل نقطه تسلط فرهنگ باطل در حال سر برآوردن است و همچون سروی که ریشه‌هایش دل صخره‌ها را می‌شکافد و پیش می‌رود، سنگ‌ها و صخره‌های فرهنگ لیبرال متظاهر مدعی حقوق بشر در حال شکستن است.
چهار. باید مراقب اختلافات و فتنه‌انگیزی‌ها بود. هرقدر اسرائیل در سراشیب قرار می‌گیرد بیشتر دست‌وپا می‌زند که الغریق یتشبث بکل حشیش. دوگانه شیعه-سنی یا دوگانه مسلمان-غیرمسلمان و عرب-عجم و هرچیزی ازاین‌دست فرعی و ساختگی است. دوگانه اصلی که باید محور تمام معادلات و ارتباطات باشد، دوگانه بمب-کودک است و صدالبته که هر انسان آزاده‌ای در سمت کودک می‌ایستد. صبر کنید، به آزاده بودن هم احتیاج نیست، کافی است انسان باشد!

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی امروز 10 اردیبهشت 1403
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • کافی است انسان باشد!
  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • قیمت گوشی امروز 8 اردیبهشت 1403
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)