Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیات مدیره باشگاه ذوب آهن مدتی است که مشغول بررسی برنامه های گزینه های سرمربیگری فصل آینده است بدون اینکه به مربی فصل قبل خسته نباشید بگوید!

به گزارش قدس آنلاین، هیات مدیره باشگاه ذوب آهن اصفهان یکی دو هفته است که درگیر انتخاب سرمربی تیم فوتبال این باشگاه برای فصل آینده است. از همان روز اول عنوان شد که یکی از اصلی ترین گزینه های سرمربیگری سیدمجتبی حسینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل همه تصور می کردند در لیگ هفدهم هم حسینی سرمربی تیم ذوب آهن باقی خواهد ماند زیرا او در مقطعی از فصل هدایت تیم را برعهده گرفت که شرایط ذوب آهن مناسب نبود اما حسینی با اتکا به توان فنی و دانش و تجربه اش توانست تیم ذوب آهن را در پایان فصل به رتبه چهارم لیگ برتر برساند یعنی دو رتبه بالاتر از فصل گذشته ضمن اینکه به بازیکنان جوانی همچون مهران درخشان مهر،یاسر فیضی و.... را به ذوب آهن معرفی کرد.

با این حال در کمال تعجب هیات مدیره باشگاه ذوب آهن خیلی راحت از نام سرمربی جوان، پرتلاش و با انگیزه فصل گذشته خود گذشت و بدون اینکه حتی به خود حسینی بگویند و از او تقدیر و تشکری خشک و خالی بکنند در رسانه ها اعلام کردند که فصل آینده حسینی سرمربی ذوب آهن نخواهد بود!

بر فرض که مدیران باشگاه ذوب آهن از عملکرد مربی با اخلاق، بی حاشیه و پرتلاش شان ناراضی بودند اما آیا این رسم جوانمردی و معرفت در ورزش است که بدون گفتن یک خسته نباشید با حسینی قطع رابطه کنند؟!

با این شرایط هواداران ذوب آهن و اهالی فوتبال باید باور کنند که هیات مدیره باشگاه ذوب آهن در جلسات گذشته خود واقعا مشغول بررسی و آنالیز برنامه های گزینه های سرمربیگری در فصل آینده بوده است؟! یا اینکه باید شایعه ها را بیشتر به واقعیت نزدیک بدانند که برخی از گزینه های سرمربیگری ذوب آهن و رقبای مجتبی حسینی در حال رایزنی و لابی کردن با مدیران باشگاه هستند.

ظاهرا اعضای هیات مدیره باشگاه بیش از آنکه به برنامه ریزی اصولی سرمربیان مورد نظرشان توجه کنند ذهن خود را متمرکز مسایلی غیرفنی کرده اند! گویا تمام گزینه های سرمربیگری در حال لابی هستند تا بتوانند صندلی سرمربیگری یکی از بهترین و با شخصیت ترین تیم های لیگ برتر را به دست بیاورند اما شاید بهتر است به همه آنها گوشزد کرد که سرنوشت مجتبی حسینی در ذوب آهن در انتظارشان خواهد بود.

از امید نمازی گرفته تا مجید صالح و اسکوچیچ و حتی منصور ابراهیم زاده و امیر قلعه نویی باید بدانند وقتی باشگاهی به راحتی مربی اش را در رسانه ها کنار می گذارد خیلی راحت می تواند از نام آنها نیز عبور کند.

کلام دیگر را هم باید به اعضای هیات مدیره باشگاه ذوب آهن بگوییم اینکه ملاک اصلی شما برای انتخاب سرمربی چیست؟! دستمزد، جوانی، انگیزه، سواد و دانش و یا نتیجه گیری و برنامه محوری و بازیکن سازی؟ حسینی تقریبا همه این موارد را داشت اما شاید لابی قدرتمندی در هیات مدیره باشگاه نداشت که خیلی زود و راحت کنار گذاشته شد به دلیل اینکه مجتبی حسینی تصور می کند که در فوتبال ایران باید خودش را با کار صادقانه ثابت کند غافل از اینکه در کنار تمام فوت و فن مربیگری باید یک لابی گر قوی هم باشی چه در رسانه ها چه در هیات مدیره و چه حتی روی سکوها! این ها برخی از رمز و راز موفقیت مربیگری در فوتبال ایران است که در هیچ کلاس بین المللی مربیگری در جهان تدریس نمی شود و باید درس آنها را در جایی دیگر خوانده باشی! تا بتوانی بعد از چند سال دوری از سرمربیگری در لیگ برتر گزینه اصلی هدایت تیم لیگ برتری شوی.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۳۵۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ویژه امیر قلعه نویی از شاگردان وحید شمسایی

امیر قلعه نویی پیام ویژه ای خطاب به تیم ملی فوتسال منتشر کرد.

دانلود (6.9MB)

دیگر خبرها

  • حمایت ویژه امیر قلعه نویی از شاگردان وحید شمسایی
  • فیلم| تبریک خاص قلعه نویی به بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران
  • واکنش قلعه‌نویی به صعود تیم ملی به فینال آسیا
  • تبریک خاص قلعه نویی برای بازیکنان تیم ملی فوتسال | ویدئو
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید
  • پیام انگیزشی قلعه‌نویی به شمسایی: با جام برگرد!
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد