Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از مال باختگان موسسه اعتباری توسعه (آرمان) در جلوی این موسسه اعتباری حوالی بلوار مطهری تجمع کرده و خواستار دریافت سپرده های خود از این موسسه شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سایت خبری چهارفصل، روز چهارشنبه 10 خرداد ماه 96 جمعی از مال باختگان موسسه اعتباری توسعه (آرمان) در جلوی این موسسه اعتباری حوالی بلوار مطهری تجمع کرده و خواستار دریافت سپرده های خود از این موسسه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجمع این این افراد در خیابان و در بلوار مطهری باعث ایجاد ترافیک و شلوغی شد.

مالباختگان کهگیلویه و بویراحمدی خواهان رسیدگی مسئولان استانی نسبت به دریافت مطالبات خودشدند.

برخی از این افراد با بیان اینکه بیش از 500 میلیون تومان سرمایه در این موسسه دارند، گفتند: در چند هفته اخیر برای رسیدگی به امورات مالی به این موسسه مراجعه کردیم اما با جواب منفی برداشت از حساب خود مواجهه شدیم و چند هفته ای است که مسئولان این موسسه با تعطیلی تمامی شعب خود در سطح استان و حتی کشور از جواب دادن به سپرده گذاران امتناع می کنند.

لازم به ذکر است موسسه مالی و اعتباری توسعه (آرمان) که بیش از 20 سال از بازگشایی آن می گذرد در سالجاری همگام با موسسه مالی و اعتباری کاسپین ورشکستگی آنان اعلام شد که همین موضوع باعث تجمع اعتراضی سپرده گذاران این دو موسسه در کشور شده است.

همچنین بانک مرکزی اعلام کرده است که این دو موسسه زیر نظر بانک مرکزی نیستند.

در زیر فیلم مربوط به صحبت های مالباختگان در این موسسه اعتباری را می بینید.

انتهای پیام/

ح دانلود

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۳۵۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۶۸ معترض در موسسه هنر شیکاگو


به گزارش تابناک از الجزیره، این ایستگاه تلویزیونی گفت: «این اولین بار است که اداره پلیس شیکاگو از زمان آغاز اردوگاه‌های طرفدار فلسطینی‌ها این سطح از دستگیری‌ها را انجام می‌دهد».

این سازمان افزود که دانشجویان برای ششمین روز در یک کمپ جداگانه در دانشگاه شیکاگو باقی ماندند.

دیگر خبرها

  • ضرورت مقابله با بیماری زنگ زرد در مزارع گندم دیم کشور
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • کلیپ| رمزگشایی از یک پروژه مشکوک
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • استفاده از آمبولانس برای کلیپ اینستاگرامی
  • داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند
  • دستگیری ۶۸ معترض در موسسه هنر شیکاگو
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند
  • ماجرای کلیپ جنجالی یک عروس ۱۴ساله
  • مصدومیت آرمان رمضانی برطرف شد