Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@16:00:09 GMT

پیروی از راه امام خمینی در اطاعت از رهبری خلاصه می شود

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۳۶۴۶۱

پیروی از راه امام خمینی در اطاعت از رهبری خلاصه می شود

استاد حوزه و دانشگاه گفت:پیروی از امام خمینی امروزه در پیروی از رهبر معظم انقلاب خلاصه می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بصیر سبزوار حجت الاسلام رضا کشاورزدر مراسم بیست و نهمین سالروز رحلت امام خمینی (ره) در مسجد جامع سبزوار بابیان اینکه در حال حاضر رهبر معظم انقلاب بهترین حافظ برای خط فکری امام خمینی هستند بیان کرد: پیروی از امام خمینی امروزه در پیروی از رهبر معظم انقلاب خلاصه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشاورز در ادامه با اشاره به اینکه در میان تمام رهبران سیاسی و مذهبی در دنیا شخصیتی به بزرگی و تکامل امام خمینی یافت نمی‌شود اظهار داشت: ویژگی‌های ایشان همگی برگرفته از اسلام بود که جز برای خدا چیزی نمی‌خواست.

وی بابیان اینکه علم و آگاهی امام خمینی تک‌بعدی نبوده است ابراز داشت: امام خمینی عارفی دین‌دار و سیاستمداری مقتدر درصحنه جهان بود که با تصمیمات خود چهره سیاسی دنیا را دگرگون کرد.

کشاورز بابیان اینکه آرامشی قلبی و اطمینان خاطر که ایشان در سخنان خود داشتند در سخت‌ترین لحظات به جوانان و نیروهای انقلاب منتقل می‌کردند تصریح کرد: باوجود بدترین ناملایمات و سختی‌های دنیوی امام خمینی هیچ‌گاه از یاد خدا غافل نشده و نتیجه تمام امور را به دست خداوند می‌دانست.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه بابیان اینکه متأسفانه امروز برخی سعی در تحریف ابعاد شخصیتی امام خمینی دارند ادامه داد: با ابراز ارادت زبانی و بدون عمل نمی‌توان راه بنیان‌گذار انقلاب را ادامه داد.

وی همچنین بابیان اینکه امام خمینی اسلام ناب محمدی را احیا و به جهانیان شناخت تأکید کرد: متأسفانه امروزه کشورهای سرسپرده به غرب در منطقه که به‌ظاهر مسلمان هستند سعی در ترویج اسلام آمریکایی داشته تا از این طریق بتوانند بر دنیا اسلام چیره شوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۳۶۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است

 نبی بامریان اظهار کرد: هزار و ۱۰۹ نفر از مراجعان بیمارستان امام خمینی(ره) خاش، در ۸ماه گذشته از خدمات مرکز ام آر آی این بیمارستان بهره‌مند شده‌اند.

وی بیان کرد: این دستگاه، پیشرفته ترین دستگاه تولید شده در دنیا است که با راه اندازی آن علاوه بر ارتقاء سطح کیفی خدمات تشخیصی، از اعزام بیماران به سایر نقاط استان جلوگیری شده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) خاش افزود: از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه ام آر آی، مجهز بودن به هوش مصنوعی و همچنین امکان ارائه خدمات به بیماران تا وزن ۲۵۰ کیلوگرم است.

وی گفت: ارزش تقریبی این دستگاه ام آر آی در حال حاضر بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان و در خدمت مردم خاش است.

بامریان ادامه داد؛ به‌ منظور کاهش مراجعات حضوری و ایجاد سهولت در دریافت نوبت، سامانه نوبت‌دهی از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی https://nobat.zaums.ac.ir/ نیز برای بیمارستان امام خمینی (ره) خاش فعال است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟
  • اگر مطهری و مبارزه او با تحجر ادامه داشت...
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • مطهری امام
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم