Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) گفت: با وجود فرهنگ غنی قرآن نبایددستمان به سوی شرق وغرب دراز شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد‌ حاج‌ابوالقاسم‌دولابی‌ ظهر امروز در مراسم ترتیل‌خوانی قرآن کریم که در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) اظهار داشت: با وجود فرهنگ غنی قرآن نباید دستمان به سوی شرق ‌و غرب دراز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آیه 20 الی 33 سوره اعراف گفت: در این آیات چندین بار برروی مسائل پوشش و زینت انسان‌ها تاکید کرده است، یکی از تفاوت‌های انسان وحیوان در پوشش است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر لزوم مقابله با بدحجابی در جامعه بیان کرد: ترویج بی‌حجابی و بد‌حجابی در واقع سوق دادن جامع به سمت حیوانیت است که سرنوشت خوبی به همراه ندارد و باید برای آن راهکار مناسبی اندیشیده شود.

استاد حوزه علمیه اظهار داشت: خداوند لباسی که از جانب او نازل شده نعمت می‌داند، چون این لباس عیب انسان رامی پوشاند، شیطان از مسیر برهنگی وخداوند از مسیر پوشش بر انسان حاضر می‌شود.

حاج‌ابوالقاسم با قرائت آیه 58 سوره اعراف، افزود: تأثیر محیط سالم بر تربیت انسان تأثیر زیادی دارد که محیط را سالم نگهداریم، دستورات متعددی درباب مهاجرت آمده است، مؤمن باید در محیط سالم زندگی کند و اگر می‌تواند محیط را تعییر دهد و اگر امکان ندارد مهاجرت کند.

وی با اشاره به اهمیت ازدواج و شرایط انتخاب همسرمناسب گفت: از کسانی که سبزی لجن زارهستند دوری شود، یعنی زنان زیبایی که ظاهرشان زیبا است اما خاندان اصیلی ندارند برای ازدواج انتخاب نشود.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: کسانی که به دنبال ترویج بی‌حجابی در جامع هستند در واقع در جهت از بین بردن محیط سالم برای پرورش انسان‌ها و نسل‌های آینده حرکت می‌کنند.

حاج‌ابوالقاسم با اشاره به جنگ نرم دشمن و لزم مقابله با بدحجابی خاطر‌نشان کرد: مروجان بد‌حجابی در حقیقت بزرگ‌ترین خدمت را به شیطان و استکبار جهانی می‌کنند و تربیت جوانان را به خطر می‌اندازند.

انتهای پیام/

R7854/P1377/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۳۶۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تصویری | نشست خبری هفته بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی

دیگر خبرها

  • معلم؛ روایتگر تاریخ و مظهر فرهنگ
  • رهاسازی ۶ جوجه جغد انبار در منطقه مارون کهگیلویه و بویراحمد
  • آیت‌اللّه نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • آیت‌اللّه العظمی نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است/ اسلام «زن‌» را بعنوان اینکه مانند مرد یک انسان کامل است و شایستگی خلیفه الهی بودن را دارد معرفی کرد
  • گزارش تصویری | نشست خبری هفته بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی
  • تکرار گناه فرصت‌ تعالی را از انسان می‌گیرد
  • کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود
  • کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • حقیقت بندگی خدا در بیان امام صادق (ع)