Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور با حضور در جلسه فرماندهان و مسئولان قرارگاه شهید حسین فهمیده(ستاد مرکزی برگذاری گرامیداشت رحلت امام خمینی(ره)، با پرواز بر فراز حرم مطهر امام خمینی(ره)، از وضعیت منطقه و خدمات ارائه شده بازدید کرد.


سردار فضلی در ادامه این بازدید با اشاره به اقدامات انجام شده در آستانه سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، گفت: برادران ما در قرارگاه شهید حسین فهمیده فعالیت‌های ارزشمندی را به واسطه ماه مبارک رمضان به عنوان اولین تجربه برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در این ماه انجام داده اند، برابر گزارشی که مسئولان قرارگاه به بنده دادند اقدامات بسیاری اتجام شده است و همه تمهیدات و پیش بینی ها به خوبی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردارفضلی تصریح کرد: در بحث تامین امنیت زائران مرقد مطهر امام(ره) نیروهای امنیتی و اطلاعاتی، ما به طور کامل آمادگی و اشراف خیلی خوبی را دارا هستند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: در حوزه خدمات، پشتیبانی و تکریم زائران عزیز امام(ره) از استان تهران و زواری که از استان های همجوار (قم، مرکزی، سمنان، مازندران و بخشی از استان اصفهان) شرف حضور پیدا می کنند، باید با تمام اخلاص به آن ها خدمت کنیم، بواسطه این که این ها مهمانان عزیز امام هستند و با زبان روزه مشرف شده اند.

وی یادآور شد: زواری در گرما و طی مسافتی هرچند کوتاه ولی با زبان روزه برای زیارت و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل در سالگرد ارتحال امام، پس از اذان ظهر به مرقد امام مشرف می شوند، آرزوی موفقیت و سلامت دارم و برای اعضای قرارگاه شهید فهمیده هم توفیق خدمت داریم تا بتوانند با اخلاص به زوار امام خمینی (ره) خدمت کنند.

سردارفضلی در پایان گفت: ان‌شاءالله همه زوار به سلامت در این مراسم حضور پیدا کنند و با صحت و بهره مندی از معنویت همجواری با امام(ره) و بیانات عمیق و پر مغز نایب امام زمان امام خامنه ای مدظله العالی کوله بار خودشان را پر کنند، بنده جا دارد از همه رسانه ها در الخصوص خبرگزاری بسیج در پوشش و انعکاس گسترده اخبار تقدیر و تشکر کنم.

302/302

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۳۶۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی دانشگاه مطرح ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا

به گزارش خبرآنلاین مدتی است دانشجویان دانشگاه های آمریکایی و اروپایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پا خواسته اند و اعتراضات گسترده شان به گوش جهانیان رسیده است.

به گزارش فارس، در این رابطه عبداله معتمدی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی گفت: این اتفاق بی سابقه و میمونی است که بیداری واقعی در فضای دانشگاهی را نشان می دهد.

وی افزود: با توجه به اتفاقاتی که افتاده دانشگاه علامه طباطبائی هم آمادگی دارد سوابق تحصیلی استادان و دانشجویان علوم انسانی دانشگاهیان آمریکایی که اخراج شده را برای پذیرش بررسی کند.

رئیس دانشگاه علامه طباطبائی اضافه کرد: ما حتی آمادگی داریم از این افراد برای حضور در مجامع علمی دانشگاه دعوت کنیم تا از ارزیابی و تجربیات شان از اتفاقاتی که در کشورهای اروپایی و آمریکایی رخ می دهد استفاده کنیم.

معتمدی در ادامه گفت: اگر رشته تحصیلی این افراد با رشته تحصیلی دایر در دانشگاه علامه طباطبائی مطابق باشد آمادگی داریم به این دانشجویان بورس تحصیلی ارائه کنیم و حتی آمادگی آموزش زبان فارسی از طریق وبینار و فضای مجازی در دوره های معینی به آنها داریم تا با زیان فارسی آشنا شوند.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902273

دیگر خبرها

  • اعتراف ربایندگان «یسنا» | اقدام مجرمین بعد از ربودن یسنا
  • عملیات دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بابل برای دستگیری این ۴ نفر
  • اطلاعیه سپاه درباره بازداشت پشتیبانان یک گروه تروریستی
  • عوامل پشتیبانی گروهک جیش الظلم در راسک بازداشت شدند
  • در جنگ اقتصادی و فرهنگی باید به آمادگی کامل برسیم
  • آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک
  • مراسم بزرگداشت مرحومه معصومه حائری برگزار شد
  • اعلام آمادگی دانشگاه مطرح ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • احیای ۲۶رشته قنات توسط بسیج سازندگی قزوین
  • خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما