Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@14:26:09 GMT

عباسی: از جذب خلعتبری بی‌خبرم

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۳۶۹۱۹

عباسی: از جذب خلعتبری بی‌خبرم

مالک باشگاه سیاه جامگان خراسان رضوی گفت: از بحث جذب خلعتبری بی‌خبرم و بعید می‌دانم که میثاقیان با وی صحبت کرده‌باشد.

محمدرضا عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا، در خصوص شرایط باشگاه برای فصل جدید لیگ برتر عنوان کرد: هفته گذشته تستی را در زمین ورزشی پارک ملت برگزار کردیم تا بتوانیم از بازیکنان جوان و آینده‌دار فوتبال استان بهترین استفاده را بکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال تصمیم آخر را اکبر میثاقیان خواهدگرفت و قطعا اگر بازیکن خوبی را شناسایی کرده‌ باشد به ترکیب تیم اضافه خواهد شد.

وی در خصوص توافق با بازیکن جدید ادامه داد: با شناختی که از میثاقیان دارم، می‌دانم دنبال جار و جنجال نخواهدبود و بازیکنی را جذب خواهد کرد که به درد تیم بخورد و به هیچ عنوان دنبال اسم و رسم نخواهدبود.

مالک باشگاه سیاه جامگان تصیح کرد: تمام اختیارات نقل و انتقالات برعهده اکبر میثاقیان خواهدبود، قطعا هر بازیکنی را که صلاح بداند جذب خواهد کرد.

عباسی در خصوص تمدید قرارداد بازیکنان فصل گذشته تیمش، تصریح کرد: کادرفنی 70 تا 80 درصد بازیکنان فصل گذشته خود را احتیاج دارد و امیدوارم با جذب بازیکنان جدید شرایط خوبی را برای این فصل لیگ برتر داشته‌باشیم.

مالک باشگاه سیاه جامگان خراسان رضوی درباره شرایط مالی باشگاه، عنوان کرد: قطعا تلاش خواهیم‌کرد که با کمک مسئولان، شرایط مالی را نسبت به سال گذشته بهبود بخشیم، امیدوارم امسال مانند سال گذشته استرس سقوط نداشته‌باشیم و برای قرار گرفتن در نیمه اول جدول رده‌بندی تلاش خود را انجام دهیم.

وی ادامه داد: امیدوارم بازیکنان و کادرفنی بهترین عملکرد خود را در طول این مدت داشته‌باشند و بتوانیم نتایج قابل قبولی را بدست آوریم.

عباسی در خصوص شایعه جذب محمدرضا خلعتبری، ضمن ابراز بی‌اطلاعی از مذاکره میثاقیان با وی افزود: زمانی بحث جذب خلعتبری جدی می‎شود که وی با مدیریت باشگاه صحبت کند. این بازیکن ارزنده با ما صحبتی نداشته و بعید می‌دانم که با میثاقیان نیز صحبتی کرده‌ باشد.

مالک باشگاه سیاه‌جامگان در خصوص احتمال کمک مالی لیست امید حاضر در شورای شهر مشهد به ورزش گفت: به حمایت شورای جدید شهر مشهد امیدواریم، زیرا اگر قرار بود شرایط همچون گذشته باشد و مردم توقعی برای تغییر نداشتند، شاهد پیروزی قاطع لیست امید در انتخابات اردیبهشت‌ماه در مشهد نبودیم.

وی افزود: حتم دارم که منتخبین مردم مشهد در شورای پنجم به ورزش توجهی ویژه خواهندداشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۳۶۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد عزتی با فصل ۳ و ۴ زخم کاری به زودی می‌آید | ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین، سریال «زخم کاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان در آستانه پخش فصل سوم قرار دارد. طبق آخرین اخبار پلتفرم پخش کننده، پخش فصل چهارم هم پس از سریال قطب شمال از تابستان با زیرعنوان جدید پخش خواهد شد. همچنین گروه تولید به تازگی مشغول فیلمبرداری فصل چهارم هستند که بلافصله پس از فصل ۳ پخش آن آغاز شود.

بازیگران جدیدی همچون مهدی سلطانی، فاطمه مسعودی‌فر به فصل سوم زخم کاری اضافه می‌شوند.

مالک چرا طلوعی را در آغوش گرفت؟ | جزئیاتی خواندنی از «بازگشت» مالک و فصل سوم زخم کاری زمان پخش فصل جدید زخم کاری مشخص شد

کد خبر 850324 برچسب‌ها خبر مهم فیلم و سریال ایرانی سینمای ایران نمايش خانگي

دیگر خبرها

  • جوابیه غذا و دارو در خصوص روغن های تاریخ مصرف گذشته
  • جواد عزتی با فصل ۳ و ۴ زخم کاری به زودی می‌آید | ویدئو
  • وحید امیری وارث پست و بازوبند امید؛ کاپیتان پرسپولیس با اخلاق، اما بی‌سیاست!
  • پاداش ویژه باشگاه پرسپولیس برای برد مقابل نساجی
  • نام جدید ورزشگاه خیبر خرم آباد؛ «لُر آره‌نا»!
  • خیبر با «لُر آره‌نا» به لیگ برتر می‌رسد؟
  • نکونام:می دانستیم غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز می‌شود/بازیکنان استقلال را با تیم رقیب قیاس کنید بعد نظر بدهید
  • بازیکنان استقلال شایسته قهرمانی هستند/ از آکادمی استقلال بی خبرم
  • گل به خودی مالک شاو مقابل جنوا (میلان 3-3 جنوا)
  • گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال