Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیپ ۳۳ هوابردالمهدی جهرم روسیه بعنوان نماینده نیروهای مسلح ایران به مسابقات جهانی دوستی امسال فدراسیون راه یافت. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سردار حسینی فرمانده این تیپ گفت: به منظور شرکت یک تیم از ایران در مسابقات دوستی روسیه که دو ماه دیگر در شهر پکن چین برگزار می‌شود تیم ۳۳ هوابردالمهدی جهرم به افتخار نمایندگی تیم‌های نیروهای مسلح ایران در این مسابقات دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درباره فرایند انتخاب ورزشکاران شرکت کننده در رقابت های بین المللی نظامیان جهان گفت: ابتدا یک دوره مسابقه میان 150نفر از ورزشکاران منتخب سپاه پاسداران برگزار شد و 35 نفر به عنوان تیم سپاه پاسداران انتخاب شدند.

وی بیان کرد: دیدار نهایی برای مشخص شدن تیم اعزام شونده به مسابقات جهانی میان تیم تیپ55 هوابرد شیراز به عنوان تیم منتخب ارتش جمهوری اسلامی ایران و تیم تیپ33 هوابرد المهدی(عج) جهرم به عنوان تیم منتخب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران برگزار شد.

حسینی گفت: در پایان 6مرحله رقابت این 2 تیم، تیم تیپ 33هوابرد المهدی(عج) توانست جواز حضور در مسابقات بین المللی نظامیان جهان که به میزبانی چین برگزار می‌شود را کسب کند.

این برگزیدگان در مدت دو ماه آموزش های تکمیلی را در تهران فرا می‌گیرند. دانلود دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۳۷۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی نماینده گرمسار به مراحل پایانی لیگ ملی بسکتبال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  دور رفت این مسابقات برای سه روز به میزبانی سالن دانشگاه آزاد سالامی واحد گرمسار برگزار شد و تیم بسکتبال گرمسار توانست نمایندگان تهران، کرج و اصفهان را مغلوب کند.
تیم بسکتبال شوان گروه پارسه ابتدا تیم نفت و پالایش اصفهان را شکست داد و سپس مقابل مهگل کرج نیز با پیروزی با اختلاف ۲۰ امتیاز برد و در بازی پایانی خود در دوره رفت توانست عقاب تهران را با نتیجه ۱۰۱ بر ۷۹ شکست دهد و به عنوان تیم صدرنشین گروه به رمحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ ملی بسکتبال راه پیدا کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • چهره جهانی ورزش ایران: مسابقان من را در عربستان برگزار کنید!
  • سپاه پاسداران
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل
  • راهیابی نماینده گرمسار به مراحل پایانی لیگ ملی بسکتبال
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران
  • قدرت غیر قابل انکار سپاه بر هم زننده تمامی معادلات جهانی
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد