Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل ستاد دیه استان بوشهر گفت: برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مالی ۲۴ جشن گلریزان در استان بوشهر برگزار می‌شود که در این زمینه ۱۲۳ زندانی به آغوش گرم خانواده برمی‌گردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سید اسماعیل موسوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با تاکید بر نقش مهم مردم خیران و نیکوکاران در رسیدگی به مشکلات مردم اظهار داشت: مردم نوع دوست استان بوشهر در حل مشکلات مردم نیازمند در کشور پیشتاز هستند که این مهم در ماه مبارک رمضان به اوج خود می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان برنامه‌های ویژه‌ای برای حل مشکلات نیازمندان در استان بوشهر برگزار می‌شود افزود: جشن گلریزان در راستای کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مالی در استان بوشهر در این ماه مبارک برگزار می‌شود.

مدیر عامل ستاد دیه استان بوشهر با بیان اینکه برای کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد مالی 24 جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان در استان برگزار می‌شود خاطر‌نشان کرد: تاکنون 4 جشن در شهرهای دالکی‌، شبانکاره‌، سعدآباد و وحدتیه برگزار شده و مابقی جشن‌ها بر اساس برنامه زمان‌بندی در سایر شهرها با مشارکت مردم خیر برگزار می‌شود.

موسوی با بیان اینکه بوشهر بعد از خوزستان رتبه دوم برگزاری جشن گلریزان در کشور معرفی شده افزود:مردم استان بوشهر با توجه اعتقادات مذهبی خود، حضور گسترد‌ه‌ای در جشن‌های گلریزان دارند‌.

وی، جرائم غیر عمد مالی را شامل تصادف، مهریه، نفقه و جرائم مالی غیر از بدهکاری عنوان کرد و گفت: خیران استان بوشهر پارسال در قالب جشن‌های گلریزان 90 میلیارد ریال از 185 میلیارد ریال بدهی مالی 123 زندانی را پرداخت کردند و زمینه آزادسازی آنها فراهم شد.

مدیر عامل ستاد دیه استان بوشهر با اشاره به در انتظار آزادی بودن 123 زندانی جرائم مالی غیر عمد این استان تصریح کرد: 123 زندانی جرائم مالی غیر عمد با 170 میلیارد ریال بدهی در انتظار کمک خیران برای آزادی از زندان هستند.

موسوی تاکید کرد: در صورت تامین 50 درصد از بدهی محکومان جرائم غیر عمد مالی زمینه آزادی آنان فراهم می‌شود و به آغوش گرم خانواده باز می‌گردند.

انتهای پیام/

R41363/P41362/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۳۷۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه روز ارتش در بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر در این مراسم ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را یادآور حماسه‌آفرینی و اقتدار ارتشیان دانست و اظهار داشت: این روز یادآور ازخودگذشتگی، شهادت و شهامت و فداکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران است که به فرمان امام راحل (ره) به‌عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نام‌گذاری شد.

امیر نعمت الله صدقی با اشاره به نقش مهم ارتش در همه عرصه‌های نظام اسلامی ایران تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه بر مأموریت‌های ذاتی در حوزه‌های گوناگون که نیاز جامعه است نقش مهم و مؤثر دارد و به شعار ارتش فدای ملت جامعه عمل پوشانده است.

فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر اوج اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با داشتن نیروهای توانمند و تجهیزات پیشرفته نظامی در اوج اقتدار و صلابت قرار دارد.

کد خبر 6080738

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن گلریزان در بروجن
  • گلریزان ۴۰ میلیارد ریالی فعالان اقتصادی بندر امیرآباد
  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • برگزاری جشنواره آیین‌های «سرزمین من» در بوشهر
  • بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در جشن گلریزان عنبرآباد جمع آوری شد
  • رژه روز ارتش در بوشهر برگزار شد
  • آزادی ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد لرستان توسط محسن چاووشی
  • آزادی ۱۴۰ زندانی محکوم مالی در فارس
  • اجتماع خانواده بزرگ نظام سلامت استان بوشهر برگزار شد
  • اهدای ۲ قطعه زمین به متراژ ۶ هزار مترمربع برای اجرای برنامه‌های دانشگاه آزاد بوشهر