Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@11:50:12 GMT

Max Uninstaller 3.8.1.1578 - حذف کامل برنامه هاي نصب شده

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۳۸۶۲۲

خبرگزاري آريا - دانلود Max Uninstaller v3.8.1.1578 - نرم افزار حذف کامل برنامه هاي نصب شدهبازديد: 10,793دسته: نرم افزار »کاربردي »حذف کننده ,Max Uninstaller نرم افزاري بسيار کاربردي در زمينه پاک کردن يا همان Uninstall کردن برنامه هايي است که برروي سيستم عامل ويندوز نصب شده اند. اين نرم افزار کاربردي به راحتي پس از اسکن سيستم عامل تمامي برنامه ها را به صورت يک ليست پيش روي کاربر قرار مي دهد و تنها با چند کليک ساده کاربر مي تواند تمامي اطلاعات مربوط به يک نرم افزار را به همراه تمامي رد پاهايش پاک نمايد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين کار کمک مي کند تا عمر ويندوزي که برروي سيستم نصب شده است افزايش پيدا کرده و کاربر سيستمي سلامت تر را در اختيار داشته باشد. عملکرد نرم افزار بسيار ساده است و حتي مبتدي ترين کاربران هم مي توانند از Max Uninstaller بهره بگيرند.

قابليت هاي کليدي نرم افزار Max Uninstaller:
- حذف و Uninstall کردن کامل برنامه هاي نصب شده
- سرعت بالا در اسکن و پاکسازي برنامه ها
- نمايش برنامه هايي که به صورت مخفي نصب شده اند
- حذف تمامي ردپاهاي يک نرم افزار
- سهولت در استفاده از تمامي بخش هاي نرم افزار
- بهره گيري از جديدترين تکنولوژي ها در شناسايي فايل ها و شاخه ها
- پاک کردن برنامه هايي که به صورت کامل نصب نشده اند
- سازگار با نسخه هاي مختلف سيستم عامل محبوب مايکروسافت ويندوز
- و ...



قابل توجه مديران، نويسندگان وب سايت ها و وبلاگ ها!
كپي برداري از مطالب ترجمه شده آسان دانلود در وب سايت ها و وبلاگ ها به صورت متن کامل يا بخشي از آن شرعاً و قانوناً حرام بوده و گروه آسان دانلود هيچگونه رضايتي در اين مورد ندارد.






لينک دانلودراهنماي نصبمشخصاتبرچسب هامتن انگليسيلينک هاي دانلود راهنماي دانلوددانلود نرم افزار با لينک مستقيم - 6.2 مگابايت
راهنماي نصب- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فايل ها را از حالت فشرده شده خارج نماييد.
- قبل از نصب نرم افزار اتصال اينترنت خود را قطع كنيد و سپس اقدام به نصب نرم افزار نماييد.
- در مرحله پاياني تيک مربوط به اجراي برنامه را برداشته و در صورت اجرا شدن نرم افزار با کليک راست كردن بر روي آيکون برنامه در نوار وظيفه كنار ساعت برنامه را از حالت اجرا خارج نماييد.
- محتويات پوشه Cracked file را در محل نصب نرم افزار کپي و جايگزين فايل هاي قبلي کنيد.
- نرم افزار را اجرا كرده و بدون محدوديت از آن استفاده نماييد.

محل نصب نرم افزار: پوشه محل نصب معمولاً در درايو ويندوز و داخل پوشه Program Files قرار دارد.همچنين با اين روش مي توانيد محل نصب را پيدا کنيد:
- در ويندوز XP: بعد از نصب، روي Shortcut نرم افزار در منوي Start کليکراست کرده و روي گزينه Properties و سپس روي گزينه Find Target کليک کنيد.
- در ويندوز 7: بعد از نصب، روي Shortcut نرم افزار در منوي Start کليک راست کرده و روي گزينه Open file location کليک کنيد.
- در ويندوز 8: بعد از نصب، روي Shortcut نرم افزار در صفحه Start Screenکليک راست کرده و روي گزينه Open file location کليک کنيد، در پنجره ايي که باز مي شود مجدداً روي Shortcut نرم افزار کليک راست کنيد و روي گزينهOpen file location کليک کنيد.
- در ويندوز 10: بعد از نصب، روي Shortcut نرم افزار در منوي Start کليکراست کرده و روي گزينه Open file location کليک کنيد، در پنجره ايي که بازمي شود مجدداً روي Shortcut نرم افزار کليک راست کنيد و روي گزينه Openfile location کليک کنيد.
مشخصاتشرکت سازنده: www.maxuninstaller.com
نام انگليسي: Max Uninstaller
قيمت: 29.95 دلار آمريکا (صرفاً جهت اطلاع!)
نسخه: v3.8.1.1578
حجم فايل: 6.2 مگابايت
تصوير نرم افزار: www.maxuninstaller.com/images/simple_pic1.png
نويسنده: مجيد
تاريخ انتشار: 20:15 - 03-06-2017 - (1396/3/13)
امتياز: 4.5
برچسب هادانلود Max Uninstaller حذف کامل نرم افزارهاي نصب شده, دانلود نرم افزار Max Uninstaller
متن انگليسي Max Uninstaller is the industry-leading Windows uninstaller, facilitated by highly engineered uninstall engine to effectively and thoroughly uninstall any program that the standard Windows Add/Remove Programs can`t remove. In addition, Max Uninstaller technicians will resolve any of your submitted program uninstall requests, in case Max Uninstaller couldn`t remove the program completely or fix the corrupt program uninstall/install errors effectively.


راهنماي دانلود• دانلود کليه فايل ها کاملاً رايگان بوده و قيمت هاي درج شده صرفاً به منظور آگاهي مي باشد.
• پيشنهاد مي شود براي دانلود فايل ها حتماً از يک نرم افزار مديريت دانلود و مخصوصاً IDM استفاده کنيد.
• فايل هاي کرک به دليل ماهيت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتي ويروس ها به عنوان فايل خطرناک شناسايي شوند در اين گونه مواقع به صورت موقت آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.
• در صورت دانلود نشدن فايل شما ميتوانيد براي رفع اين مشكل در آخر فايل دانلود خود علامت سوال ؟ قرار دهيد تا فايل به راحتي دانلود شود.
• فايل هاي قرار داده شده براي دانلود به منظور کاهش حجم و دريافت سريعتر فشرده شده اند، براي خارج سازي فايل ها از حالت فشرده از نرم افزار WinRar و يا مشابه آن استفاده کنيد.
• فايل هاي بسيار حجيم براي سهولت دريافت به چند بخش تقسيم بندي شده اند. پس از دانلود تمامي بخش ها همگي را درون يک پوشه قرار داده و سپس اقدام به بازگشايي آنها از اولين فايل نمائيد.
• چنانچه در هنگام خارج سازي فايل از حالت فشرده با پيغام CRC مواجه شديد، در صورتي که کلمه رمز را درست وارد کرده باشيد. فايل به صورت خراب دانلود شده است و مي بايستي مجدداً آن را دانلود کنيد. در فايل هاي بسيار حجيم که به چند بخش تقسيم شده اند دقت کنيد در هنگام بازگشايي بر روي کدام يک از قسمت ها پيغام خطاي CRC داده مي شود سپس براي دانلود مجدد فقط همان قسمتي که خراب دانلود شده است را دانلود نمائيد.
• فايل هايي که پس از خارج شدن از حالت فشرده به فرمت iso. هستند مي بايستي ابتدا با استفاده از نرم افزار Nero و يا UltraIso بر روي سي رايت شوند و سپس مورد استفاده قرار گيرند.




کلمه رمز جهت بازگشايي فايل فشرده عبارت asandl.com مي باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۳۸۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غربالگری و تشخیص زودهنگام ۶ نوع سرطان با محصول ایرانی جدید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، امیر صادقی معاون مرکز رشد فناوری‌های بالینی، از تجاری سازی سه محصول نوآورانه که با مشارکت پژوهشکده گوارش و کبد و شرکت‌های دانش بنیان تولید شده است، خبر داد.

وی افزود: نرم افزار کلین‌آپ به عنوان ابزار تشخیصی، یکی از محصولات نوآورانه پژوهشکده گوارش و کبد است که نمونه خارجی ندارد. این محصول با هدف غربالگری و تشخیص زودهنگام ۶ نوع سرطان و بیماری‌های غیر واگیر قلبی و عروقی، کبد چرب و سلامت روان به بهره‌برداری رسیده است.

به گفته وی، خطر ابتلاء به سرطان‌های روده بزرگ که قابل پیشگیری‌ترین نوع سرطان است، سرطان معده، سینه، دهانه رحم، ریه و پروستات توسط این نرم افزار قابل ارزیابی است.

نرم‌افزار کلین‌آپ با به‌کارگیری از ظرفیت هوش مصنوعی، ابتلاء به این بیماری‌ها را خطرسنجی می‌کند.

صادقی اظهار کرد: کیت تشخیص همزمان آنتی ژن هیلکوباکتر پیلوری و خون مخفی در مدفوع نیز تنها محصولی است که به طور همزمان غربالگری معده و روده بزرگ را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: این کیت نمونه خارجی ندارد و کاربری آسان، صرفه‌جویی در زمان، امکان استفاده خانگی، پایین بودن قیمت و تفسیر آسان از مزایای آن است.

معاون مرکز رشد فناوری‌های بالینی تصریح کرد: افراد پس از استفاده از نرم افزار کلین‌آپ، در صورت دریافت هشدار و خطرسنجی ابتلاء به بیماری‌های معده و روده بزرگ، می‌توانند برای بررسی دقیق‌تر از کیت کومبو استفاده کنند. این کیت در داروخانه‌ها موجود است.

صادقی در خصوص سومین محصول رونمایی شده، تصریح کرد: فورسپس بیوپسی و سایر تجهیزت مربوط به آندوسکوپی نیز با تکیه بر توان داخلی در پژوهشکده گوارش و کبد تولید شده که دارای استاندارد ISO است.

کد خبر 6091852

دیگر خبرها

  • گوگل پلی قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن را فراهم کرد
  • کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی
  • ایلان ماسک راه جولان خودروهایش در چین را باز کرد
  • غربالگری و تشخیص زودهنگام ۶ نوع سرطان با محصول ایرانی جدید
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟
  • چرا باید در کسب و کار خود از نرم افزار مالی استفاده کنیم؟
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • تسریع در جهش تولید با مشارکت مردم با اجرای کامل برنامه هفتم توسعه
  • نبض قیمت مسکن شمال شهر
  • جزئیات کامل اندروید ۱۵ چه زمانی منتشر می‌شود؟