Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش>والیبال - تیم‌ملی والیبال ایران دومین بازی خود را در لیگ جهانی مقابل برزیل آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برزیل که پس از شکست مقابل لهستان با تمام قدرت، مقابل ایران قرار گرفت. ایران هم به دلیل شکست عجیب مقابل ایتالیا، قصد داشت از برزیل امتیاز بگیرد.

ست اول؛ ایران 24 -برزیل 21

بازی با درخشش ایران آغاز شد و به شکلی که در دقایق ابتدایی تیم ملی با چند دفاع و حمله فوق العاده، توانست 4 امتیاز از تیم اول دنیا پیش بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برزیل اما اجازه نداد این اختلاف باقی بماند و حیلی زود توانست نه تنها امتیازها را در 8 برابر کند بلکه یک امتیاز هم از ایران پیش بیفتد. ولی شاگردان کولاکوویچ دوباره توانستند خوب امتیاز بگیرند و با درخشش عبادی پور، 11 بر 9 از حریف پیش بیفتد.

اختلاف دو امتیاز برقرار بود و تا امتیاز 15 بر 13 ادامه داشت اما برزیلی ها با درخشش لوکارلی امتیاز خود را به 14 رساندند. ایران در نهایت با امتیاز 16 توانست به وقت استراحت فنی برود. تا این لحظه از بازی، ایران بدون نقص و برعکس بازی ایتالیا، با کمترین اشتباه ظاهر شده بود.

پس از بازگشت به زمین، ایران دوباره فوق العاده بود. برزیل اسیر دفاع روی تور ایران شد و با درخشش مدافعان، ایران با 4امتیاز پیش افتاد تا امتیاز 19 به 15 برسد. ایران در این لحظات دوباره فوق العاده بود. دو امتیاز متوالی دیگر. درخشش معروف و غلامی و عبادی پور و دیگر بازیکنان ادامه داشت تا ایران 21 بر 15 پیش بیفتد. در این لحظه سرویس غلامی به تور خورد و امتیاز برزیل به 16 رسید. برزیل با تعلل مرندی و قائمی یک امتیاز دیگر گرفت و 17 امتیاز شد ولی اختلاف 4 امتیاز بود.

برزیل در ادامه یک امتیاز سرویس هم گرفت و اختلاف به عدد 3 رسید. در این لحظه کولاکوویچ وقت فنی گرفت تا یک وقفه در بازی ایجاد کند. در بازگشت سرویس برزیل به تور خورد ایران امتیاز 22 را گرفت. ایران امتیاز 23 را هم با دفاع صالح افزون گرفت. برزیلی ها با آبشار سوزا امتیاز 19 را گرفتند و سوزا را پشت سرویس فرستادند. با سرویس فوق العاده او ایران یک امتیاز دیگر داد.

با آبشار امید غقور ایران امتیاز 24 را گرفت و حالا تنها یک امتیاز دیگر می خواست. باز هم غفور آبشار فوق العاده ای زد و در نهایت ایران با امتیاز 25 بر 21 توانست ست اول را ببرد.

ست دوم: ایران 19 - برزیل 25

شروع ست دوم این برزیل بود که توانست امتیاز اول را بگیرد و در ادامه بازی خوب سعید معروف و عادل غلامی باعث شد تا ملی پوشان چهار امتیاز پشت سر هم بگیرد و با نتیجه 4-1 پیش بیفتد. در این زمان مربی برزیل درخواست تایم استراحت کرد.

پس از تایم استراحت این برزیل بود که توانست سه امتیاز پشت سر هم بگیرد تا دو تیم در عدد 4 برابر شوند. در ادامه آلمیدا یک امتیاز سرویس گرفت تا برزیل از ایران پیش بیفتد. در ادامه هم این برزیل بود که خوش درخشید و توانست به امتیاز 7 برسد و در این زمان کولاکوویچ وقت استراحت گرفت و در پایان وقت فنی اول دو تیم به نتیجه 8-6 رسیدند.

پس از شروع مجدد بازی، دو تیم بازی پایاپای را به نمایش گذاشتند ولی این برزیل بود که با عملکرد بهتر توانست اختلاف را به چهار برساند و دو تیم به نتیجه 12-7 برسد. برزیل با درخشش رزنده و لوکارلی اختلاف 4 امتیاز را نگه داشتند اما دفاع خوب مسعود غلامی و عادل غلامی ایران را به امتیاز 11 رساند تا اختلاف به یک برسد. در ادامه دو تیم دو سرویس را خراب کردند ولی سرویس فرهاد قائمی پس از برخورد با تور در زمین برزیل نشست تا دو تیم در امتیاز 13 برابر شوند اما این برزیل بود که زودتر به امتیاز 16 رسید. در ادامه اما این برزیل بود که توانست با سرویس ها و آبشارهای خوب لوکارلی اختلاف را بیشتر کند و ست دوم را با نتیجه 25-19 به برتری برسد.

ست سوم؛

این ست بازی پا به پا شروع شد. دو تیم روی امتیاز سه برابر بودند که عبادی پور با یک آبشار زیبا، امتیاز چهارم را برای ایران گرفت. در ادامه برزیل نمایش بهتری داشت و 8 بر 6 از ایران پیش افتاد ولی با آبشار غفور ایران امتیاز 7 را گرفت. پینتو هم آبشار خود را بیرون زد تا امتیاز دو تیم روی 8 مساوی شود ولی آلمیدا با یک آبشار دیگر، توانست امتیاز نهم را بگیرد. فرهاد قائمی هم سریعا آبشار او را با یک آبشار قدرتی پاسخ داد و دو تیم باز هم مساوی شدند. بازی رو امتیاز 10 هم مساوی پیش رفت ولی غفور با تیزهوشی امتیاز یازدهم را گرفت.

256 43

کلید واژه‌ها : والیبال -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۳۸۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهران نیک اندیش خبرنگار و گزارشگر خبرگزاری صدا و سیمای خوزستان توانست رتبه برتر دومین جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور خوزستان را کسب کند.

 وی دراین جشنواره توانست این موفقیت را در بخش گزارش‌های خبری را کسب نمایند. 

مهران نیک اندیش با تهیه گزارش  با موضوع حضور کاروان راهیان نور در منطقه فکه توانست رتبه برتر دومین جشنواره ره آورد سرزمین نور خوزستان را دربافت نماید. 

دیگر خبرها

  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره ره آورد سرزمین نور
  • پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست
  • جدال شاگردان مؤمنی مقدم با ترکمنستان در گام نخست
  • کری ستاره رم برای لورکوزن: رکوردشان را می‌شکنیم!
  • عکس| مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • خاخام صهیونیست: ما جلوی موشک‌های ایران را گرفتیم!
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد