Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-30@10:26:22 GMT

برزیل 3 - 1 ایران/ شکست نزدیک پیروزی

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۳۹۱۵۵

رویداد۲۴-شاگردان کولاکویچ در این دیدار ست اول را بردند و سه ست بعدی را شکست خوردند و در نتیجه بازی را با نتیجه 3-1 واگذارکردند. ایران فردا سومین دیدار خود را مقابل تیم ملی لهستان برگزار خواهد کرد.تیم ملی والیبال ایران دومین دیدار خود را در لیگ جهانی والیبال با شکست پشت سرگذاشت. ملی پوشان ایران در این دیدار با نتیجه 3-1 شکست خوردند

از بازی دوم هفته اول لیگ جهانی والیبال تیم های برزیل و ایران در ایتالیا به دیدار هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی برزیل همانند ایتالیا با تغییرات گسترده پابه مسابقات گذاشته بود و در دیدار اول هم 3-2 به لهستان باخته بود.

ایران بازی رابسیار خوب آغاز کرد و در ست اول موفق شد از همان ابتدا قدرت خود را به تیم نوپای برزیلی دیکته کند. بازیکنان ایران در ست اول برتر بودند و این برتری را تا پایان ست هم حفظ کردند و به نتیجه 25-21 رساندند.

در ست دوم ایران ابتدا پیش افتاد اما نتوانست از این پیش افتادن استفاده کند و بلافاصله فرصت لازم را از دست داد در ست دوم مسابقه برزیلی ها از امتیاز 8 جلو افتادند و فاصله را حفظ کردند و پیروز شدند. ست دومسابقه 25-19 به نفع برزیل به پایان رسید.

در ست سوم مسابقه به نظر می رسید که ایران به بازی بازگردد اما باز هم تیم ملی برزیل بود که موفق شد پیش بیافتد ست سوم مسابقه البته بسیار نزدیک پی گیری شد و در نهایت 25-22 به نفع برزیل به پایان رسید.

در ست چهارم مسابقه تیم ملی ایران آنطور که باید سرحال نبود و حتی تاامتیاز 20 هم بسیاراز رقیب عقب بود. با این همه با تلاش بسیار زیاد شاگردان کولاکویچ در 20-20 به نتیجه مساوی رسیدند. در شرایطی که ایران عقب ماندگی را جبران کرده بود انتظار پیروزی در این ست وجود داشت اما در نهایت ایران این ست راهم 25-22 وگذار کرد.

شاگردان کولاکویچ در این دیدار ست اول را بردند و سه ست بعدی را شکست خوردند و در نتیجه بازی را با نتیجه 3-1 واگذارکردند. ایران فردا سومین دیدار خود را مقابل تیم ملی لهستان برگزار خواهد کرد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۳۹۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت

تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان، دومین بازی از سری نیمه‌نهایی لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشت.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، از ساعت ۱۶ امروز (دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و طبیعت تهران برای دومین بار به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی اصفهانی‌ها به پایان رسید تا سری را یک - یک به تساوی بکشد.

بر خلاف بازی نخست، این دیدار در حالی به پایان رسید که شاگردان مهران حاتمی به عنوان میزبان، از همان ابتدا نبض بازی را در اختیار گرفته و با نتیجه ۶۴ - ۶۸ مقابل شاگردان مهران شاهین‌طبع به پیروزی دست یافتند.

بجز کوارتر سوم که با پیروزی ۱۳ - ۲۳ طبیعت به پایان رسید، در کوارترهای اول، دوم و چهارم این تیم ذوب‌آهن اصفهان بود که به ترتیب با نتایج ۱۸-۱۲، ۱۷-۱۲ و ۲۰-۱۷ به برتری رسید تا در مجموع با ۴ امتیاز برتری، دومین بازی سری را با برد پشت سر بگذارند.

سری‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر ایران به صورت سه از پنج برگزار می‌شود و هر تیمی که سه بازی از پنج بازی را مقابل حریفش پیروز شود، سری را برده و راهی فینال لیگ برتر خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!